nowy trick glin

Data: 2010-01-16 21:33:43
Autor: Gruby
nowy trick glin
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hir4hm$38n$1news.interia.pl...
tak jechałem dziś za ciężarówą pełną złomu, jedzie to 45km/h i nie da się wyprzedzić, bo cały czas ciągła, przejścia, skrzyżowania...
a za nią vectra szara... też się wlecze. i tak patrzę, patrzę, ale widzę tylko kierowcę, wiem, że w pojedynkę nie jeżdżą, bo co dwie głowy to nie jedna i w końcu, kilka metrów przed rozszerzeniem na wzniesieniu deycduję się na manewr, wyprzedzam, bo już kurwa nie mogę znieść tego pieprzenia
się  z szybkoscią żółwia, jestem 7 godzin w drodze i chcę być w domu i
oczywiście  z vectry wyskakuje lizaczek i mam 3 stówki w plecy i 5
punktów :) okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która
się całkowicie  chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.
dowcipnisie:)
moon

znowu dałes się wydymac...
a nie było to w Ełku przypadkiem?

--
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradze
od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze

Data: 2010-01-16 23:51:49
Autor: Moon
nowy trick glin
Gruby wrote:
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości
moon

znowu dałes się wydymac...
a nie było to w Ełku przypadkiem?

w Ełku to ja rządzę:)
zapomniałem poinformować speców od ceny wymiany żarówki, że teraz pewne naprawy zostały przez niesfornego dealera wykonane za darmo, bo "ależ kto by tam brał za taką drobną naprawę - szerokiej drogi".
to się nazywa edukacja poprzez negatywny feedback, LOL!

moon

Data: 2010-01-17 00:48:26
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:51:49 +0100, Moon napisał(a):

w Ełku to ja rządzę:)

O ile Ja Ci pozwolę :D --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 01:16:13
Autor: Moon
nowy trick glin
Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:51:49 +0100, Moon napisał(a):

w Ełku to ja rządzę:)

O ile Ja Ci pozwolę :D

ty to możesz mi skoczyć.
jesteś pikuś.

moon

Data: 2010-01-17 01:27:32
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sun, 17 Jan 2010 01:16:13 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

w Ełku to ja rządzę:)
O ile Ja Ci pozwolę :D
ty to możesz mi skoczyć.
jesteś pikuś.

Podskocz, to zobaczysz :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 02:29:11
Autor: Moon
nowy trick glin
Adam Płaszczyca wrote:
> [...]

Podskocz, to zobaczysz :D

umysłowo chory pracowniku firmy Softnet w Krakowie, publicznie oświadczajacy, że masz dostęp do ważnych informacji bankowych, że jesteś w związku z tym często badany psychiatrycznie, a jednocześnie oświadczjący publicznie, że znasz stan mojego konta...
sam się zamykasz w pierdlu i wypierdalasz z roboty.
będę miał wielką przyjemność zafundować ci wreszcie ulgę od mentalnych cierpień.
jesteś chorym żuczkiem.

moon

Data: 2010-01-17 19:04:15
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sun, 17 Jan 2010 02:29:11 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Myśle, że dla psychiatry byłby Pan bardzo ciekawym przypadkiem :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 23:06:01
Autor: Moon
nowy trick glin
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

czyli piszesz po pijanemu i nie pamiętasz?
no coż, to twój problem,
nie przenoś go na innych

moon

Data: 2010-01-20 20:06:17
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sun, 17 Jan 2010 23:06:01 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Myśle, że 'projekcja' to byłoby jedno z słów użytych przez psychiatrę do opisania Pańskiego przypadku. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 09:33:02
Autor: Gruby
nowy trick glin
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hitebp$mum$1news.interia.pl...
Gruby wrote:
[...]

na smietniku chyba...:-)

[...]

no ba, wywaliłes cały zespół i zatrudnili nowych, którzy z ręki ci jedza?
ty to jestes prezes po prostu, a nawet taki bos wszystkich bosów:-PPP

ale nie zmienia to faktu, że i tak jestes jemiołem:-)

Data: 2010-01-17 11:48:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
nowy trick glin
Moon pisze:
Gruby wrote:
> [...]

zapomniałem poinformować speców od ceny wymiany żarówki, że teraz pewne naprawy zostały przez niesfornego dealera wykonane za darmo, bo "ależ kto by tam brał za taką drobną naprawę - szerokiej drogi".

LOL! Fantazję to ty jednak masz... wybujałą.

to się nazywa edukacja poprzez negatywny feedback, LOL!

Coraz ładniejsze nazwy wymyślasz, dla czegoś co ludzie zwykli nazywać donosicielstwem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

nowy trick glin