nowy tv samsunga z internetem

Data: 2011-10-24 09:09:20
Autor: Klapacjusz
nowy tv samsunga z internetem
witam

chce kupic nowy tv led 42 cale, najpewniej bedzie to samsung,
pytanie do uzytkownikow tychże:

czy widżety w telewizorach samsunga pozwalaja  na wpisanie dowolnego  adresu serwisu ze streamingiem wideo online,
czy są to dalej tylko mozliwosci ograniczone do YouTuba?

Data: 2011-10-25 16:54:21
Autor: Pszemol
"Klapacjusz" <klapacjusz@o2o2.pl> wrote in message news:mf3aa71if5nu4f91j2obun058mat1q1n8c4ax.com...
[...]

Mam od maja UN46D7000 (Amerykańska wersja tego co
można kupić w Europie pod numerkiem UE46D7000) i ma
tzw. webbrowser... Jest to jakaś porażka która nie wspiera
flash, a więc nie zrobisz nic ze streamingiem wideo...
Pogooglasz sobie, pochodzisz po wikipedii i tyle.
Do tego pilot do telewizora, ten z klawiaturą, działa tylko
w webbrowser a nie działa w aplikacji youtube! Nie można
też podłączyć do telewizora myszki USB, a więc sterowanie
webbrowserem też jest problematyczne: na pilocie jest taki
prostokątny guzik do łechtania palcem, jak w Blackberry.

Idea piękna, szkoda tylko że nie dodali wsparcia dla flasha
i nie obsługują złącz USB (których telewizor ma 3, nie wiem
po co?) do obsługi myszki, klawiatury (USB czy bluetooth).

A więc raczej daj spokój sobie z tymi telewizorami
z internetem, kup tańszy model i podłącz do telewizora
normalny komputer z normalnym webbrowserem+flash...

No chyba że zależy Ci na panelu z maksymalnym kontrastem
i jakością obrazu bo tylko te najdroższe modele z webbrowserem
(D7000, D7050 i D8000) mają najlepszy kontrast i szybkie (240Hz)
odświeżanie ramki...

Data: 2011-10-26 09:06:15
Autor: Klapacjusz
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

A więc raczej daj spokój sobie z tymi telewizorami
z internetem, kup tańszy model i podłącz do telewizora
normalny komputer z normalnym webbrowserem+flash...

Nie chce kolejnego klocka w domu ciagnacego prad i kolejnego pilota.
W tej chwili mam starszego samsunga ale musze kupic drugi tv.
Na tym obecnym udalo mi sie uruchomic pare skryptow samygo, wiem, ze
na nowych samsungach juz nie bedzie z tym tak latwo, dlatego
probuje sie zorientowac w molizwosciacg tego, co daje sam producent.

Moim zamiarem jest odpalenie telewizji np. z weeb.tv lub jakiejs podobnej
strony bezposrednio z poziomu tv.

Data: 2011-10-26 08:05:03
Autor: Paweł
nowy tv samsunga z internetem

czy widżety w telewizorach samsunga pozwalaja  na
wpisanie dowolnego  adresu serwisu ze streamingiem wideo online,

Oficjalnie nie. Zajrzyj jednak na na http://tvwidget.pl/widgety.html

Paweł

Data: 2011-10-26 08:25:11
Autor: Pszemol
"Paweł" <pawel.neo@neostrada.pl> wrote in message news:j887vm$g9d$1mx1.internetia.pl...
czy widżety w telewizorach samsunga pozwalaja  na
wpisanie dowolnego  adresu serwisu ze streamingiem wideo online,

Oficjalnie nie. Zajrzyj jednak na na http://tvwidget.pl/widgety.html

Niestety piszą tylko o telewizorach Samsunga modele z 2010 roku
z literą C w kodzie modelu. Mój jest z maja tego roku, D7000...
Ktoś próbował na 2011? Ja spróbuję czy działa jak wrócę do domu :-)

Data: 2011-10-26 18:47:22
Autor: Paweł
W dniu 2011-10-26 15:25, Pszemol pisze:
[...]

Widget działa również w telewizorach z 2011 roku.
Sposób postępowania przy instalacji jest identyczny jak w telewizorach z roku 2010. Jedynie nieco inaczej nazywają się pozycje w menu jakie trzeba wywołać.

Paweł

Data: 2011-10-26 12:31:08
Autor: Pszemol
"Paweł" <pawel.neo@neostrada.pl> wrote in message news:j89dk3$q0a$1mx1.internetia.pl...
[...]

No właśnie mam z tym problem... :-)
Nie mam niczego takiego jak Internet@TV. Nie mam Id log...
Mam SmartHUB, mam SocialTV - w obu przypadkach jako login
nie jest akceptowany develop a wymagany jest e-mail adres.
Jak nacisnę niebieski guzik "D Settings" będąc w ekranie SmartHub
dostaję menu na ekranie z takimi pozycjami:

Tytuł Settings (Ustawienia)
Account Management (Zarządzanie kontem - pozycja wygaszona)
Service Manager (Zarządzca Usług)
Reset
Properties

Gdzie mam więc wpisać ten 'develop' w telewizorze D7000?

Mam podejrzenia że zostało to zmienione bo widzę jakiś
komunikat o łączeniu kont między Samsung i Smart TV.

Data: 2011-10-26 19:15:12
Autor: Kell a
[...]

A jestes w stanie otworzac kanaly TV z tej strony
co podal klapacjusz tym NetPlayerem?

Data: 2011-10-26 21:27:51
Autor: Paweł
nowy tv samsunga z internetem

A jestes w stanie otworzac kanaly TV z tej strony
co podal klapacjusz tym NetPlayerem?

To nie jest takie proste. Do NetPlayera nie można wpisać adresu strony WWW. Trzeba podać adres strumienia wideo lub adres do pliku z filmem.
Zwykle z powodu stosowania różnych zabezpieczeń wydobycie z danego serwisu takiego bezpośredniego adresu jest dość trudne.
Należy również pamiętać, że telewizor ma też pewne ograniczenia i nie obsługuje wszystkich protokołów stosowanych do przesyłania obrazu.

Jeśli chodzi o telewizję on-line to:

1. NetPlayer potrafi wyświetlić kanały telewizyjne przesyłane przez RTMP. Używa jednak do tego odtwarzacza flash, który nie musi zadziałać w telewizorach "D".

2. Przy pomocy NetPlayera wiele osób ogląda telewizję przesyłaną w MPEG-TS (np. pakietami UDP multicast) lub przez HTTP. Tu żadnych różnic pomiędzy serią "C" i "D" raczej nie ma.

Paweł

nowy tv samsunga z internetem