[Fun] nowy wydajenieszy napęd!

Data: 2011-09-29 13:44:28
Autor: Kapsel
[Fun] nowy wydajenieszy napęd!

Trudno mi powiedzieć, czy ten rower jeĽdzi, czy może lata ;)

http://www.youtube.com/watch?v=f_xujmSDkeY

i to jeszcze w mojej wiosce kręcili... przyznać się, który to?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-09-29 15:22:25
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 29 Sep 2011 13:44:28 +0200, Kapsel napisał(a):

Trudno mi powiedzieć, czy ten rower jeĽdzi, czy może lata ;)

http://www.youtube.com/watch?v=f_xujmSDkeY

i to jeszcze w mojej wiosce kręcili... przyznać się, który to?

lapiej zapytaj na pl.rec.paralotnie albo pl.misc.lotnictwo :D

Data: 2011-09-29 16:08:58
Autor: Yogi\(n\)
[Fun] nowy wydajenieszy napęd!
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomo¶ci news:4q4karf28k63.1vvpjv0io01vg.dlg40tude.net...
[...]

Raczej na pl.rec.motocykle ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2011-09-29 15:31:02
Autor: Tomasz Minkiewicz
[Fun] nowy wydajenieszy napęd!
On Thu, 29 Sep 2011 13:44:28 +0200
Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

Trudno mi powiedzieć, czy ten rower jeździ, czy może lata ;)

http://www.youtube.com/watch?v=f_xujmSDkeY

i to jeszcze w mojej wiosce kręcili... przyznać się, który to?

A to śmigiełko w ogóle go popycha? Specjalnie próbowałem wyhaczyć choć
jeden moment, gdy on jedzie nie pedałując, i nie da się tego wyjaśnić
rozpędem i obecnością wolnobiegu. I jakoś mi się nie udało.

To na pewno napęd, a nie wentylator na upalne dni?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-09-29 15:38:36
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 29 Sep 2011 15:31:02 +0200, Tomasz Minkiewicz napisał(a):

[...]

A to ¶migiełko w ogóle go popycha? Specjalnie próbowałem wyhaczyć choć
jeden moment, gdy on jedzie nie pedałuj±c, i nie da się tego wyja¶nić
rozpędem i obecno¶ci± wolnobiegu. I jako¶ mi się nie udało.

To na pewno napęd, a nie wentylator na upalne dni?

tak - to napęd dla paralotniarzy.

Data: 2011-09-29 16:23:02
Autor: Tomasz Minkiewicz
[Fun] nowy wydajenieszy napęd!
On Thu, 29 Sep 2011 15:38:36 +0200
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

> [...]

> jeden moment, gdy on jedzie nie pedałując, i nie da się tego wyjaśnić
> rozpędem i obecnością wolnobiegu. I jakoś mi się nie udało.

Poguglałem, żeby się dowiedzieć, jaka jest moc takiego paralotniowego
silnika i podobno to przeciętnie kilkanaście koni, a bywa nawet więcej!
8-O
Przecież rower pędzony czymś takim powinien gnać jak wicher, a ten na
filmiku się turla 20 km/h. Eksperyment „Wykorzystanie napędu lotniczego
w pojazdach naziemnych”, nie negując faktu, że bardzo efektowny,
wyraźnie dał wynik negatywny. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-09-29 21:01:15
Autor: Fabian
On 29.09.2011 16:23, Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

Uploader odp. ze "Z 80 km/h bedzie :P". Ja bym mu wierzyl.

Fabian.

Data: 2011-09-29 21:24:07
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-09-29 16:23, Tomasz Minkiewicz pisze:

[...]

Ja tam widzę że dość sprawnie wyprzedza naukę jazdy :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-29 21:37:00
Autor: Remigiusz Zukowski
[...]

Ten na filmie to napęd na silniku Solo 210 o mocy około 12 km, ciągu statycznego (czyli bez ruchu) ma to czterdzieści kilka kilogramów, tutaj rowerzysta jest też w niekorzystnej sytuacji bo wektor ciągu nie jest poziomy a skierowany w dół, lepszy byłby typowy holender bo tam plecy są pionowo. Chłopaki kiedyś podpięli naped do bojera i prędkości były ponad 110 km/h, tak więc deklarowane 80 km/h jest jak najbardziej możliwe.
W tym roku chyba więcej km wylatałem niż wyjeździłem rowerem :(

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2011-09-30 14:47:39
Autor: Raist
[Fun] nowy wydajenieszy napęd!
Użytkownik "Tomasz Minkiewicz" <tommink@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:20110929153102.0a32f8fd.tomminkgmail.com...
A to ¶migiełko w ogóle go popycha? Specjalnie próbowałem wyhaczyć choć
jeden moment, gdy on jedzie nie pedałuj±c, i nie da się tego wyja¶nić
rozpędem i obecno¶ci± wolnobiegu. I jako¶ mi się nie udało.

przeciez wyraznie widać od pierszych sekund, ze kole¶ przyspiesza bez pedalowania do calkiem przyzwoitej predkosci

Raist

Data: 2011-09-29 17:36:09
Autor: Jacek Maciejewski
[Fun] nowy wydajenieszy napęd!
Dnia Thu, 29 Sep 2011 13:44:28 +0200, Kapsel napisał(a):

Trudno mi powiedzieć, czy ten rower jeĽdzi, czy może lata ;)

Na my¶l że mógłby zahaczyć koszem o cokolwiek ciarki przechodz± :)
--
Jacek

Data: 2011-09-29 09:15:39
Autor: Marek
nowy wydajenieszy napęd!
Nie zahaczy. To się kręci w siatkowej osłonie.
Ale kr±żył już w sieci filmik z podobnego eksperymentu. Tam jednak
¶migło było czę¶ci± roweru, nie bagażu. I dawało odpowiedni ci±g.

--
Marek

Data: 2011-09-29 20:36:31
Autor: KiloSierra
nowy wydajenieszy napęd!
W dniu 11/09/29 18:15, Marek pisze:
Nie zahaczy. To się kręci w siatkowej osłonie.
nie zupelnie.....

siatka jest tylko od strony pilota.... "wylot" nie jest chroniony

Data: 2011-09-30 23:53:35
Autor: Ryszard Mikke
Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

Trudno mi powiedzieć, czy ten rower jeĽdzi, czy może lata ;)

http://www.youtube.com/watch?v=f_xujmSDkeY

i to jeszcze w mojej wiosce kręcili... przyznać się, który to?

I teraz pytanie: Czy tym wg PoRD nalezy jezdzic po DDR i dlaczego nie?

--
rmikke

Data: 2011-10-03 13:22:36
Autor: Vince
[Fun] nowy wydajenieszy napęd!
Prawdę mówi±c wydawało mi się, że to kolejny film z cyklu "niekompetentny 18 letni idiota, któremu saię wydaje, że pozjadał wszystkie rozumy, bo jeĽdzi od 2-3 lat i jest wielki bajker" (nie lubie takich), ale po obejrzeniu doszedłem do wniosku, że nawet sympatyczne. Ciekawe co na to prepisy ruchu drogowego ;)

Pozdrawiam, M.