[Fun] nowy wydajenieszy napęd!

Data: 2011-10-03 13:22:36
Autor: Vince
[Fun] nowy wydajenieszy napęd!
Prawdę mówiąc wydawało mi się, że to kolejny film z cyklu "niekompetentny 18 letni idiota, któremu saię wydaje, że pozjadał wszystkie rozumy, bo jeździ od 2-3 lat i jest wielki bajker" (nie lubie takich), ale po obejrzeniu doszedłem do wniosku, że nawet sympatyczne. Ciekawe co na to prepisy ruchu drogowego ;)

Pozdrawiam, M.

Trudno mi powiedzieć, czy ten rower jeździ, czy może lata ;)

http://www.youtube.com/watch?v=f_xujmSDkeY

i to jeszcze w mojej wiosce kręcili... przyznać się, który to?

-- Kapsel
 http://kapselek.net
 kapsel(malpka)op.pl

[Fun] nowy wydajenieszy napęd!