nóżka w Unibike Voyager

Data: 2010-07-20 13:11:40
Autor: Paweł Suwiński
nóżka w Unibike Voyager
Dnia pon, 19 lip 2010 tako rzecze Paweł Suwiński:

Może ktoś się orientuje co za nóżka (firma/model) jest obecnie
montowana w fabrycznym rowerze Unibike Voyager:

http://www.unibike.pl/rowery/voyagergtss.jpg

Dobra zapytałem bezpośrednio u producenta i w miarę szybko dostałem
odpowiedź wraz z ofertą wysyłkowego zamówienia:

#v+
(...)
aktualnie stosujemy podpórkę centralną firmy Stand Well, regulowaną.
(...) Cena 45 zł + koszt przesłania 15 zł.
#v-

Zamówiłem. Dzisiaj  zostanie wysłana  :).  ps. Pewnie mogłem od razu do producenta, ale przynajmniej zaistniałem
    na grupie ;)... no i może ktoś jeszcze skorzysta.

Paweł Suwiński

Data: 2010-07-20 13:24:53
Autor: bans
nóżka w Unibike Voyager
W dniu 2010-07-20 13:11, Paweł Suwiński pisze:

aktualnie stosujemy podpórkę centralną firmy Stand Well,

Nazwę mają niezłą, prawie jak ACME ;)

--
bans

nóżka w Unibike Voyager