nsp, a narodowo艣膰

Data: 2011-04-09 18:58:25
Autor: Robert Tomasik
nsp, a narodowo艣膰
U偶ytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:inq2f7$pa0$1news.onet.pl...
Czo艂em Waszmo艣ciowie.
By艂a u mnie pani rachmistrz, fajna laska i nieg艂upia.

Pierwsze primo, zastanawiam si臋 ile i kto wzi膮艂 w 艂ap臋 za te smartfony.

Po drugie, w ci膮gu p贸艂 godziny (a dosta艂a za jedn膮 "rozszerzon膮" wizyt臋 20z艂 brutto, jak zezna艂a) to g贸wno jej si臋 3 razy zawiesi艂o i rozmowa rozci膮gn臋la si臋 do 1h15', a i tak nie uda艂o si臋 doprowadzi膰 ankiety do ko艅ca.
Taka ciekawostka "bazodanowa", tak si臋 u mnie z艂o偶y艂o, 偶e c贸rka jest tej samej profesji, co 偶ona (nie, nie tej, co wam si臋 wydaje ;) ) no i ona pani powiedzia艂a, 偶e skoro klikn臋艂a ju偶 t臋 profesj臋 przy 偶onie, to znikn臋艂a jej z opcji przy c贸rce. Ja si臋 tam pewno nie znam na bazach danych, mo偶e ona wie lepiej. To znaczy, 偶e za aplikacj臋 te偶 kto艣 wzi膮艂 w 艂ap臋.

No i nie ma w opcjach narodowo艣ci 艣l膮skiej, wbrew tej ca艂ej pianie, kt贸r膮 bije si臋 u nas od paru dni.

Za to jest 偶ydowska, a ta narodowo艣膰 bardzo nerwowo reaguje na ewidencjonowanie z wiadomych wzgl臋d贸w. Czekam, jak z tego chryja wyjdzie jaka艣, bo przecie偶 dane id膮 wraz z numerem PESEL i reszt膮.

nsp, a narodowo艣膰