nu Wasia :niespodzianka TVN sonda:72 % ocenia 3 letnie rzady Thuska na beznadziejne!

Data: 2010-11-16 05:37:07
Autor: muto2100
nu Wasia :niespodzianka TVN sonda:72 % ocenia 3 letnie rzady Thuska na beznadziejne!
a   do  tej  pory  glosowalo   75  tysiecy    ludzi!  czyli    do
godziny   14:35

http://www.tvn24.pl/1003286,1,1,jaka-ocene-dajesz-rzadowi-donalda-tuska-po-trzech-latach-urzedowania,sondy.html

Data: 2010-11-16 05:43:34
Autor: Hans Kloss
On 16 Lis, 14:37, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
a   do  tej  pory  glosowalo   75  tysiecy    ludzi!  czyli    do
godziny   14:35

http://www.tvn24.pl/1003286,1,1,jaka-ocene-dajesz-rzadowi-donalda-tus...

Ale żeby w naszym społeczeństwie aż 23% stanowiły osoby upośledzone
umysłowo w to mi się nijak nie chce wierzyć. Ta sonda MUSI być
sfałszowana
J-23

Data: 2010-11-16 05:54:05
Autor: muto2100
On 16 Lis, 14:43, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ale żeby w naszym społeczeństwie aż 23% stanowiły osoby upośledzone
umysłowo w to mi się nijak nie chce wierzyć. Ta sonda MUSI być

niemartw     sie    do   konca   sondy    sfiksuja     ilosc
glosujacych     i    jak   glosowali    czyli  spodziewam     sie
gdzies    85%    ocenia     PO
na     perfekt     i     na   6      a   okolo    10%   negatywnie
i  na  zero!

Data: 2010-11-16 15:22:35
Autor: cytryna
> [...]
On 16 Lis, 14:37, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
> a   do  tej  pory  glosowalo   75  tysiecy    ludzi!  czyli    do

Ale &iquest;eby w naszym spo&sup3;ecze&ntilde;stwie a&iquest; 23% stanowi&sup3;y osoby upo&para;ledzone
umys&sup3;owo w to mi si&ecirc; nijak nie chce wierzy&aelig;. Ta sonda MUSI by&aelig;
sfa&sup3;szowana
J-23

Wszystko się zgadza, owe 23% to dokradający pod łaskawym okiem władzy, różni członkowie rad nadzorczych, rad od gminy na województwie kończąc, znajomi królika i inna swołocz waląca nerwowo we gacie na myśl o lustracji. Przecież
ta partia skupia jako spadobierczyni UB,WSI,PZPR,UW,KLD element przestępoczy,
głównie drobnych i większych cwaniaków, aferzystów różnej maści,jednym słowem
zgniłe odpadki zdrowego społeczeństwa. Takie luje w końcowym rachunku zawsze przegrywają ale ile krwi napsują ludziom to ich.

--

nu Wasia :niespodzianka TVN sonda:72 % ocenia 3 letnie rzady Thuska na beznadziejne!