nudne pytanie o pierdziawki

Data: 2009-09-09 11:33:43
Autor: Olek
nudne pytanie o pierdziawki
rs wrote:
jakie byscie polecili dwie male kolumienki, podlaczane bezposrednio do
karty w kompie, w cenie do ok. 300zl, zeby sie dalo je postawic na
polce i sluchac muzyki powaznej i radia bez wyraznego obrzydzenia? z gory dzieki za jakis namiar. <rs>

najpierw chcesz małe kolumienki do 300 zł, później chcesz super basy i jedzieszpo kolei wszystkich, że nie proponują Ci subwoofera - wesoło

Data: 2009-09-09 11:59:44
Autor: rs
nudne pytanie o pierdziawki
On Wed, 09 Sep 2009 11:33:43 +0200, Olek <olo@usuntodigitalline.eu>
wrote:

rs wrote:
[...]

nastepnym razem jak juz cie podkusi zeby odpowiedziec, upewnij sie, ze
zrozumiales, to co przeczytales. <rs>

Data: 2009-09-10 19:18:46
Autor: Olek
rs wrote:

nastepnym razem jak juz cie podkusi zeby odpowiedziec, upewnij sie, ze
zrozumiales, to co przeczytales. <rs>

zrozumiałem bardzo dobrze i czytałem wszystkie Twoje posty - jak dla mnie to chcesz nie wiadomo co za 300 zł. Albo konkretny ( i drogi ) sprzęt, albo małe gówienka za 300 zł co Ci trochę popierdzą. Zdecyduj się, bo tak jak Ty chcesz to nawet w erze nie mają.

Data: 2009-09-10 16:49:28
Autor: rs
nudne pytanie o pierdziawki
On Thu, 10 Sep 2009 19:18:46 +0200, Olek <olo@usuntodigitalline.eu>
wrote:

rs wrote:

[...]

no to znaczy, ze ci sie tylko wydaje, ze zropzumiales. popros kogos
zeby ci pomogl. nie mam zamiaru po raz trzeci czy czwarty pisac tego
samego. <rs>

Data: 2009-09-10 23:46:36
Autor: Olek
rs wrote:

no to znaczy, ze ci sie tylko wydaje, ze zropzumiales. popros kogos
zeby ci pomogl. nie mam zamiaru po raz trzeci czy czwarty pisac tego
samego. <rs>

albo Tobie się wydaje że za 300 zł kupisz super głośniki do muzyki poważnej... haha szkoda słów.

Data: 2009-09-10 18:09:36
Autor: rs
nudne pytanie o pierdziawki
On Thu, 10 Sep 2009 23:46:36 +0200, Olek <olo@usuntodigitalline.eu>
wrote:

rs wrote:

[...]

jak dla mnie to mozesz sam ze soba rozmawiac o czymkolwiek. tylko po
co publicznie, tym bardziej, ze sam piszesz, ze szkoda slow.  w sumie
to nie moja sprawa. <rs>

Data: 2009-09-11 12:02:48
Autor: Olek
rs wrote:

jak dla mnie to mozesz sam ze soba rozmawiac o czymkolwiek. tylko po
co publicznie, tym bardziej, ze sam piszesz, ze szkoda slow.  w sumie
to nie moja sprawa. <rs>

haha zamiast dyskutować idź do sklepu

Data: 2009-09-11 11:46:24
Autor: rs
nudne pytanie o pierdziawki
On Fri, 11 Sep 2009 12:02:48 +0200, Olek <olo@usuntodigitalline.eu>
wrote:

rs wrote:

jak dla mnie to mozesz sam ze soba rozmawiac o czymkolwiek. tylko po
co publicznie, tym bardziej, ze sam piszesz, ze szkoda slow.  w sumie
to nie moja sprawa. <rs>

haha zamiast dyskutować idź do sklepu

dobrze. a ty wiecej nie pisz. OK? <rs>

Data: 2009-09-15 12:43:58
Autor: Olek
rs wrote:

dobrze. a ty wiecej nie pisz. OK? <rs>

hahaha nie zrozumiałeś ironii chłopczyku :)
w tym wątku na pewno nic nie napiszę - z trollami nie ma co dyskutować...

Data: 2009-09-15 11:07:56
Autor: rs
nudne pytanie o pierdziawki
On Tue, 15 Sep 2009 12:43:58 +0200, Olek <olo@usuntodigitalline.eu>
wrote:

rs wrote:

dobrze. a ty wiecej nie pisz. OK? <rs>

hahaha nie zrozumiałeś ironii chłopczyku :)
w tym wątku na pewno nic nie napiszę - z trollami nie ma co dyskutować...

w innym watku tez ci pewnie sloma z butow wyjdzie wiec, zebym sie z
buractwem nie musial szarpac. PLONK. <rs>

Data: 2009-09-15 20:42:30
Autor: Olek
rs wrote:

w innym watku tez ci pewnie sloma z butow wyjdzie wiec, zebym sie z
buractwem nie musial szarpac. PLONK. <rs>

ufff odetchnąłem

Data: 2009-09-16 05:18:13
Autor: Tiber
nudne pytanie o pierdziawki
Silly, silly Olek nabazgrału:

w innym watku tez ci pewnie sloma z butow wyjdzie wiec, zebym sie z
buractwem nie musial szarpac. PLONK. <rs>

ufff odetchnąłem

Witaj w klubie :->

--
tbr

Data: 2009-09-11 16:08:26
Autor:
Olek <olo@usuntodigitalline.eu> napisał(a):
rs wrote:

> jak dla mnie to mozesz sam ze soba rozmawiac o czymkolwiek. tylko po
> co publicznie, tym bardziej, ze sam piszesz, ze szkoda slow.  w sumie
> to nie moja sprawa. <rs>

haha zamiast dyskutować idź do sklepu

Jak najtaniej a dobrze to tylko to:
http://www.max24.pl/kolumny-zestawy-glosnikowe,k13127.html

JBL Zestaw głośnikowy 2.0 JBL Duet.
ok 200 Zł. Małe, plastikowe ale kasują wszelkie Logitechy i Creativy i Alpsy
za podobną cenę.

--

nudne pytanie o pierdziawki