nudza mnie tramwajarki, cos serio

Data: 2010-09-01 01:30:42
Autor: Jaksa
nudza mnie tramwajarki, cos serio
Nie rozumiem jak mozna sie emocjonowac wypowiedziami
jakies skoltunionej tramwajarki, ja nie mam zadnych
kontaktow towarzyskich czy zawodowych z motorniczymi
tramwajow (pewnie ze to uzyteczna profesja!) bo to
po prostu nie moja klasa spoleczna.

Moze cos powaznego dla odmiany?

Jak rozpoznanie obecniej sytuacji i proba wyjsciu
z klinczu w jakim Polska sie znalazla?

Co mamy:

Glowne stacje telewizyjne kontrolowane przed esbecje,
TVN i Polsat.

Niemal cala wielkonakladowa prasa w rekach zydokomuny.

I tak chamy z natolinczykami podali sobie rece po latach
klotni w rodzinie i teraz wspolnie doja Polske.

Do tego kiepskie wyksztalcenie ogolu spoleczenstwa.
Jego sprymityzowanie i zbydlecenie.

Bardzo waska elita bez zadnych wzajemnych wiezow.
Brak partii ktore moglyby skonsolidowac Polakow.

Bo PiS w starciu z koalicja PO i SLD jest bez szans.
JK osiagnal maksimum co mogl w ostatnich wyborach.
Takiego momentum chwili juz miec nie bedzie.
Sieganie po idealy ZZ Solidarnosc w post przemyslowym
swiecie to porazka, jezeli JK liczy ze robotnicy czy
czlonkowie ZZ sa w stanie cokolwiek zmienic w tym
swiecie tak jak kilkadziesiat lat temu, to sie myli.

Ilu czlonkow zwiazkow zawodowych mamy na grupie?
Przypuszczam ze zadnego, to odchodzacy swiat.

Jak wyjsc z tej matni?

Jaksa

Data: 2010-09-01 08:22:30
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-01 01:30, Jaksa pisze:
[...]

Czyli ty to tzw. wyższe sfery? Co ty tu chłopie robisz wśród nas - plebejuszy?

A emocjonować sie powinno (chyba) treścią i jakością wypowiadanych słów (a tego w wypowiedzi pani Krzywonos nie brakowało) a nie to kto je wypowiada. Jedyne warte zapamiętania z tego zjazdu, to właśnie słowa tej pani.

Data: 2010-09-01 08:30:45
Autor: jerzy.n
nudza mnie tramwajarki, cos serio

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5krhk$hvh$1news.onet.pl...
[...]

Czyli ty to tzw. wyższe sfery? Co ty tu chłopie robisz w¶ród nas - plebejuszy?

No jak ma inaczej pisac, dziadek wrocil z Lenino, tatus zasłużony ormowiec i sekretarz  i jak synek ma sie dobrze czuć w trzeciej RP ,to nie jego klasa społeczna jak twierdzi ...

nudza mnie tramwajarki, cos serio