nuggets - lakers g4

Data: 2009-05-19 01:55:54
Autor: sooobi
nuggets - lakers g4
slyszeliscie jaka akcja?
Na 25 maja hale ma wynajete WWE i robi tam swoj gale. Godziny sie
pokrywaja, na stronie pepsi center w kalendarzu jest gala WWE jako
druga opcja dodany mecz NBA. Szef WWE mowil w ESPN ze 25 maja odbedzie
sie jego Monday Night Raw. Ciekawe jak sie sprawa zakonczy...

pzdr

Data: 2009-05-19 02:45:50
Autor: L'e-szczur
nuggets - lakers g4
On 19 Maj, 10:55, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

No bo nikt sie nie spodziewal ze Nuggets zajada az tak daleko :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 21:43:46
Autor: wiLQ
nuggets - lakers g4
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> sie jego Monday Night Raw. Ciekawe jak sie sprawa zakonczy...

No bo nikt sie nie spodziewal ze Nuggets zajada az tak daleko :-)

Taaa, nie ma to jak przekazac wlasnej druzynie "wierze w Was", huh? ;-)
Ale to w sumie zrozumiale skoro [podobno] hala byla zaklepana w lipcu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-20 10:07:11
Autor: s
nuggets - lakers g4
No bo nikt sie nie spodziewal ze Nuggets zajada az tak daleko :-)

Taaa, nie ma to jak przekazac wlasnej druzynie "wierze w Was", huh? ;-)
Ale to w sumie zrozumiale skoro [podobno] hala byla zaklepana w lipcu.

Ano, puscili Cambymana i szli w koszty, a tu im Dumars i zadziwiajaco zdrowi podkoszowcy psikusa zrobili :-)
Ja to nie bardzo wierze, zeby to byl pierwszy tego typu przypadek.
Przeca w pale mi sie miesci, zeby wszystkie druzyny zostawialy hale luzem na okres playoffs (niech bedzie nawet, ze co drugi dzien, jezeli maja terminarz NBA), bo u nuz zajda wysoko.
Przeca to sa ciezkie dolary...

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-21 13:17:21
Autor: wiLQ
nuggets - lakers g4
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Pewnie, ze ja wynajmuja i to w sumie logiczne, zwlaszcza gdy mowa o
dalszych rundach niz pierwsza. Ot rzadko sie zdarza by druzyna trejdem w
czasie sezonu skoczyla z "moze pierwsza runda" na "finaly konferencji".

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-19 21:39:59
Autor: wiLQ
nuggets - lakers g4
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Co za problem? Polaczyc oba wydarzenia, Lakers i Rockets niezle to wychodzilo... ;-)

--
pzdr
wiLQ

nuggets - lakers g4