numer 48791248048

Data: 2012-10-18 21:37:56
Autor: ToMasz
numer 48791248048
W dniu 18.10.2012 19:43, ZBK pisze:
Witam,
Co to jest za numer 48791248048 ?
Prawdopodobnie, na 99% kto艣 si臋 podszy艂 pod pracownika Biura Obs艂ugi
Play i wy艂udzi艂 ode mnie dane osobowe,
wow! Ilu ludzi je zna?
tzn poda艂am tylko has艂o
abonenckie,
to je zmie艅.
> ale za偶yczy艂 sobie jeszcze imi臋 i nazwisko.
niby tez mo偶na zmieni膰, ale zastan贸w si臋 2 razy czy jest taka potrzeba.

ToMasz

Data: 2012-10-18 23:34:19
Autor: ZBK
numer 48791248048
W dniu 2012-10-18 21:37, ToMasz pisze:
[...]

Zmieni臋, tylko nie wiem jeszcze czy w艂asnor臋cznie przez online mo偶na zmieni膰. P贸藕niej sprawdz臋.

  > ale za偶yczy艂 sobie jeszcze imi臋 i nazwisko.
niby tez mo偶na zmieni膰, ale zastan贸w si臋 2 razy czy jest taka potrzeba.

Za du偶o zachodu by z tym by艂o ;-)

Data: 2012-10-19 14:15:34
Autor: Krystek
numer 48791248048
W dniu 2012-10-18 23:34, ZBK pisze:
[...]

P贸藕niej to wy艂udzacze sami sobie mog膮 zmieni膰 (o ile w Play Online nie ma jakiego艣 kodu do potwierdzenia zmiany przychodz膮cego SMS-em).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-20 19:37:47
Autor: Animka
numer 48791248048
W dniu 2012-10-19 14:15, Krystek pisze:
[...]

Mog艂am zmieni膰 tylko has艂o wst臋pu na strone Play24. Has艂a abonenckiego przez internet nie mo偶na zmieni膰. Musz臋 pojecha膰 do salonu Play'a.

--
animka

Data: 2012-10-20 19:54:16
Autor: Animka
[...]