numer VIN yamaha

Data: 2010-01-18 01:13:46
Autor: jesz
numer VIN yamaha
czy można z numeru win wyciągnąć informacje dotyczące np. koloru
motocykla czy modelu opon montowanych w fabryce? chodzi o yamahę model
z USA .. próbowałem na motoverse ale tam tak szczegółowych informacji
nie ma

Data: 2010-01-18 14:18:29
Autor: marider
numer VIN yamaha
jesz pisze:
[...]

Takie "sztuczki" to tylko u dealera.. Prosciej z oponami, napisz co za model, moze ktos by podpowiedzial.

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2010-01-18 06:29:25
Autor: jesz
numer VIN yamaha
yamaha XVS 1300 midnight star model 2007 wersja amerykańska -
chciałbym wiedzieć jakie opony bo w większości wypadków są podane w
ogłoszeniach niewiarygodnie niskie przebiegi i mógłbym sprawdzić czy
ma jeszcze oryginalne

Data: 2010-01-18 20:34:50
Autor: Kuczu
numer VIN yamaha
jesz pisze:
[...]

rocznik 2007 najpewniej bedzie mial jeszcze oryginalne opony. Te motocykle nie robia jakichs kosmicznych przebiegow, zwlaszcza te z usa. Jesli wziac pod uwage iz na 99% przyplynal z usa jako powypadkowy jezdzil max 2 sezony bo reszte przestal na placu w ubezpieczalni.
Sprawdz po prostu date produkcji opon i po krzyku. Powinny byc z tego samego rocznika co moto, ewentualnie z ostatnich tygodni roku poprzedniego.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-01-18 14:46:09
Autor: jesz
numer VIN yamaha
dobra pomysła :)

Data: 2010-01-20 22:03:12
Autor: Ivam
numer VIN yamaha
Użytkownik "jesz" <mjerz@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:454bf2b9-4f3b-4ee3-9e6d-1bdb610039f4@c34g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

A ja sie podepne...

Wszystkie informacje jakie znajduje wskazuja, ze na 10tym miejscu powinna byc data produkcji w formie litery, a ja mam jak byk cyfre 0. I jak to rozumiec? Maszyna to maly fazer FZS niby z 2000 roku, czyli powinien miec litere "Y" na 10tym miejcu nr vin, zgadza sie?

Ktos ma jakis koncept poza telefonem do yamahy?
--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-01-20 22:38:05
Autor: Tytus
numer VIN yamaha
Siemka
 "Ivam"
Wszystkie informacje jakie znajduje wskazuja, ze na 10tym miejscu powinna
 byc data produkcji w formie litery...

....lub cyfry

Hint: google - dekoder VIN

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-21 09:25:05
Autor: Ivam
numer VIN yamaha
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj7t33$6jm$1@inews.gazeta.pl...
...lub cyfry

Hint: google - dekoder VIN

Szukalem i albo wywalaja calkowicie bledny numer, albo czesciowo dekoduja podajac dobrego producenta, model, ale w miejscu gdzie tkwi rok pojawia sie "unknown", albo "error".

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-02-14 01:30:57
Autor: Dariusz
numer VIN yamaha
On 21 Sty, 09:25, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

podajac dobrego producenta, model, ale w miejscu gdzie tkwi rok pojawia sie

YAMAHY za pomocą VIN dekodera nie rozkmini tu chyba tylko servis
pozostaje.

numer VIN yamaha