numer ramy - gdzie on

Data: 2009-12-09 21:42:12
Autor: yapann
numer ramy - gdzie on
szukałam i nie znalazłam
numeru ramy (Unibike Fusion)
gdzie on? to jest wytłoczone w ramie? w którym dokładnie miejscu?

Data: 2009-12-09 21:48:20
Autor: kml
numer ramy - gdzie on

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfp0vc$qqo$1node1.news.atman.pl...
szukałam i nie znalazłam
numeru ramy (Unibike Fusion)
gdzie on? to jest wytłoczone w ramie? w którym dokładnie miejscu?

Mufa suportu zazwyczaj. Czasami jest tak, że nie ma numerów, ale to jest sporadczyna sytuacja.

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd.

Data: 2009-12-09 22:12:02
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
numer ramy - gdzie on
Dnia 09.12.2009 21:42 użytkownik yapann napisał :
szukałam i nie znalazłam
numeru ramy (Unibike Fusion)
gdzie on? to jest wytłoczone w ramie? w którym dokładnie miejscu?

Mufa suportu, haki koła, rura podsiodłowa, szukać w tej kolejno¶ci.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-09 23:56:03
Autor: yapann
numer ramy - gdzie on
""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> wrote in message news:2eg5v6-04o.ln1menek.one.pl...

Mufa suportu, haki koła, rura podsiodłowa
ok, a czy mógłbys napisać jak kobicie? wiem gdzie jest kierownica i siodełko i rama i pedały ....

Data: 2009-12-09 23:58:37
Autor: stefandora
numer ramy - gdzie on
yapann wrote:
""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> wrote in message Mufa suportu, haki koła, rura podsiodłowa

ok, a czy mógłbys napisać jak kobicie?

A możesz, koleżanko, nie utrwalać stereotypów?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-10 00:15:36
Autor: yapann
numer ramy - gdzie on
"stefandora" <stefandora@onet.eu> wrote in message news:hfpa2t$o9d$3news.onet.pl...
A możesz, koleżanko, nie utrwalać stereotypów?

proszę na temat, niezależnie od płci

Data: 2009-12-10 00:38:25
Autor: stefandora
numer ramy - gdzie on
yapann wrote:
"stefandora" <stefandora@onet.eu> wrote in message news:hfpa2t$o9d$3news.onet.pl...
A możesz, koleżanko, nie utrwalać stereotypów?

proszę na temat, niezależnie od płci

Proszę. Fajne jest też powiedzenie "jak krowie na rowie".

Mufa suportu
http://img187.imageshack.us/i/ozo9700.jpg/

Haki koła
http://download.bikeboard.pl/foto2/scott_ranson_detal1.jpg

Rura podsiodłowa
http://rznij.org/u8fzri

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-10 12:11:52
Autor: Tomasz Minkiewicz
numer ramy - gdzie on
On Thu, 10 Dec 2009 00:38:25 +0100

yapann wrote:

Mufa suportu
http://img187.imageshack.us/i/ozo9700.jpg/

Haki koła
http://download.bikeboard.pl/foto2/scott_ranson_detal1.jpg

Takie niepełne informowanie jest gorsze niż brak informacji w ogóle.
A jeśli koleżanka skorzysta z Twojej rady, spisze co ma tam napisane
i potem będzie wpierać policji, że jej skradziona rama miała numer
„Campagnolo”, „Simplex” albo „Ritchey”? Wiesz, co oni sobie o niej
pomyślą? To dopiero będzie utrwalało stereotypy!

Rura podsiodłowa
http://rznij.org/u8fzri

Zapomniałaś wyjaśnić koleżance, że rura podsiodłowa składa się z
przedrurza rury podsiodłowej, śródrurza rury podsiodłowej i zarurza
rury podsiodłowej. To istotne, bo numery bywają na niej albo nisko
przy suporcie, albo wysoko przy zacisku i może się dziewczę pogubić,
jeśli zacznie szukać przy niewłaściwym końcu. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-10 03:45:00
Autor: Stefandora
numer ramy - gdzie on
On 10 Gru, 12:11, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
> [...]

>http://download.bikeboard.pl/foto2/scott_ranson_detal1.jpg

Takie niepełne informowanie jest gorsze niż brak informacji w ogóle..
A je¶li koleżanka skorzysta z Twojej rady, spisze co ma tam napisane
i potem będzie wpierać policji, że jej skradziona rama miała numer
"Campagnolo", "Simplex" albo "Ritchey"? Wiesz, co oni sobie o niej
pomy¶l±? To dopiero będzie utrwalało stereotypy!

> Rura podsiodłowa
>http://rznij.org/u8fzri

może się dziewczę pogubić,
je¶li zacznie szukać przy niewła¶ciwym końcu. ;)

Zapomniała¶ wyja¶nić koleżance, że rura podsiodłowa składa się z
przedrurza rury podsiodłowej, ¶ródrurza rury podsiodłowej i zarurza
rury podsiodłowej. To istotne, bo numery bywaj± na niej albo nisko
przy suporcie, albo wysoko przy zacisku i może się dziewczę pogubić,
je¶li zacznie szukać przy niewła¶ciwym końcu. ;)

Wychowywane w głęboko zakorzenionych stereotypach kobiety id± przez
życie utartymi ¶cieżkami - staram się tylko pomóc i wskazać inn±
drogę ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-10 17:25:27
Autor: stefandora
numer ramy - gdzie on
On 10 Gru, 12:11, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
przedrurza rury podsiodłowej, ¶ródrurza rury podsiodłowej i zarurza
rury podsiodłowej.

He, he - przeczytałam to jeszcze raz i brzmi to jak opis z "Władcy Rowerów" :)

--
dorota
szprota

Data: 2009-12-11 09:21:56
Autor: Tomasz Minkiewicz
numer ramy - gdzie on
On Thu, 10 Dec 2009 17:25:27 +0100
stefandora <dorrotek@gazeta.pl> wrote:

He, he - przeczytałam to jeszcze raz i brzmi to jak opis z "Władcy Rowerów" :)

Nie znałaś?
To studencka parodia opisu budowy którychś bezkręgów ewentualnie stylu
w jakim przekazywano wiedzę na studium wojskowym – zdania są podzielone,
a prawdy się nie dojdzie, bo wszyscy, których pytałem, twierdzą, że
sami tego nie wymyślili i już chodziło jak zaczynali studia. Osobiście
skłaniam się ku teorii bezkręgowej. I oryginalnie to było o dzidzie
bojowej, a przeddzidzie, śróddzidzie i zadzidzie dzielą się dalej wg
wzorca i tak AMD.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-11 00:41:49
Autor: Stefandora
numer ramy - gdzie on
On 11 Gru, 09:21, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
Nie znała¶?
To studencka parodia opisu budowy których¶ bezkręgów ewentualnie stylu
w jakim przekazywano wiedzę na studium wojskowym - zdania s± podzielone,
a prawdy się nie dojdzie, bo wszyscy, których pytałem, twierdz±, że
sami tego nie wymy¶lili i już chodziło jak zaczynali studia. Osobi¶cie
skłaniam się ku teorii bezkręgowej. I oryginalnie to było o dzidzie
bojowej, a przeddzidzie, ¶róddzidzie i zadzidzie dziel± się dalej wg
wzorca i tak AMD.

Nie znałam :)
Dziękuję za tzw. eye opener ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-10 12:40:26
Autor: Fabian
numer ramy - gdzie on
Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

Myślę, że średnio ogarnięty człowiek zdaje sobie sprawę jak może wyglądać numer seryjny. Chyba, że to jest żart z Twojej strony.

Fabian.

Data: 2009-12-10 03:46:14
Autor: Stefandora
numer ramy - gdzie on
On 10 Gru, 12:40, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:
Tomasz Minkiewicz wrote:
> [...]
> "Campagnolo", "Simplex" albo "Ritchey"? Wiesz, co oni sobie o niej
> pomy¶l±? To dopiero będzie utrwalało stereotypy!

My¶lę, że ¶rednio ogarnięty człowiek zdaje sobie sprawę jak może
wygl±dać numer seryjny. Chyba, że to jest żart z Twojej strony.

O cholera, w ostatnim po¶cie miałam napisać, że kobiety s± równie
inteligentne co mężczyĽni....* ;)))

--
Dorota,
Szprota

Data: 2009-12-10 02:59:06
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
numer ramy - gdzie on

A możesz, koleżanko, nie utrwalać stereotypów?

Hohoho, Szprota kontra Yattaman :))

Data: 2009-12-09 22:16:39
Autor: szaman
numer ramy - gdzie on
yapann wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::
szukałam i nie znalazłam
numeru ramy (Unibike Fusion)
gdzie on? to jest wytłoczone w ramie? w którym dokładnie miejscu?

czasem bywa na mufie pod plastykowym wihajsterem na linki.

Bartek

numer ramy - gdzie on