numer w Popie jako zombie

Data: 2011-07-17 14:54:27
Autor: kołcz
numer w Popie jako zombie
Jak długo działa numer na kartę w Orange po wygaśnięciu terminu na rozmowy przychodzące? Ma ktoś doświadczenie?

Data: 2011-07-17 19:18:34
Autor: ToMasz
numer w Popie jako zombie
kołcz pisze:
Jak długo działa numer na kartę w Orange po wygaśnięciu terminu na
rozmowy przychodzące? Ma ktoś doświadczenie?
zaledwie 2 tygodnie połączone z tabunem sms. Potem jest "brak sieci" i
ktoś mówił ze jeszcze tydzień mozna go z innego numeru doładować zeby
wskrzesić. Tylko po co ta gadanina jak z pocałowaniem ręki możesz go
przenieść do Play za 5zł/rok?

ToMasz

Data: 2011-07-17 20:04:22
Autor: kołcz
numer w Popie jako zombie
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivv5ha$ala$1inews.gazeta.pl...
kołcz pisze:
[...]

A po co ta agitacje z play? Nienawidzę tej sieci to po pierwsze, nienawidzę ich to po drugie, po trzecie trzeba się zarejestrować.
Pytam jedynie, bo ten pop jest mi potrzebny maksymalnie do końca roku i nie wiem czy dokarmiać go za 25zł.

Data: 2011-07-17 21:53:46
Autor: ToMasz
numer w Popie jako zombie
kołcz pisze:
[...]

to nie agitacja tylko najlepsze wyjście.

Nienawidzę tej sieci to po pierwsze,
nienawidzę ich to po drugie,
Wolno Ci.
po trzecie trzeba się zarejestrować.
Dla zdrowych, nie oszukujących ludzi to nic strasznego.
Pytam jedynie, bo ten pop jest mi potrzebny maksymalnie do końca roku i
nie wiem czy dokarmiać go za 25zł.
Wiec raz szybko wyrejestrujesz, dwa... nie ważne. co bym nie powiedział,
lepiej będzie jak dosponsorujesz orange (najwiecej skorzystają
francuzi?) i zapomnisz o sieci której nie lubisz.
ToMasz

Data: 2011-07-17 22:47:19
Autor: kołcz
numer w Popie jako zombie
kołcz pisze:
[...]

I procenik od sprzedaży?
Przykro mi, nie będe korzystał z bandyckiej sieci pobierającej horrendalne opłaty za połączenia do nich.

Nienawidzę tej sieci to po pierwsze,
nienawidzę ich to po drugie,
Wolno Ci.
po trzecie trzeba się zarejestrować.
Dla zdrowych, nie oszukujących ludzi to nic strasznego.

Niestety jestem chorym oszustem i nie zamierzam.

[...]

Tak, jednak ich zasponsoruje niż ten Twój polski(?) dziadowski play.

Data: 2011-07-18 00:02:47
Autor: ToMasz
numer w Popie jako zombie
kołcz pisze:
nie rozumiem po co te nerwy?
[...]

nie chce stawać w obronie Play, bo napawdę nie mam w tym interesu, ale
jak sie mijasz z prawdą to napiszę jak jest. Rozmowy do Play są
oczywiście droższe, bo taka jest ustawa itp. ale marża np z orange do
play, jest duuuzo wyższa niz marża z orange do plusa!
Tak więc do play jest drozej bo tak chce ustawodzaca, a także bardzo
drozej bo tak chce ORange(naprzykład)

[...]

wolno Ci,nikt nie ma nic przeciw! JAk kochasz swoje dane to płać. jak
chcesz podpisać jeden papierek - będzie taniej. tylko nie rób z tego
problemu.
Tak, jednak ich zasponsoruje niż ten Twój polski(?) dziadowski play.
Możesz w popie bawic sie przelewami sms, one przedłużają chyba na 5 dni.
Jakiś pakiet przedłuzał na 30. możesz przejść na free na karte,
doładować za 100, kase sprzedać przelewem sms, poczekać do konca roku,
kartę z netem sprzedać.
rozwiązań jest dużo. pytanie czy warto.
W playu wybierz sobie taryfę  LongPlay 1, dostaniesz godzinkę do
wszystkich za 1zł przez 6 miesięcy. to sie nazywa sponsorowanie?
odjeście po pół roku kosztuje 1 kartkę a4+list polecony
ToMasz

Data: 2011-07-28 09:17:45
Autor:
numer w Popie jako zombie
W playu wybierz sobie taryfę  LongPlay 1, dostaniesz godzinkę do
wszystkich za 1zł przez 6 miesięcy. to sie nazywa sponsorowanie?
odjeście po pół roku kosztuje 1 kartkę a4+list polecony

Mnie w salonie gdy brałem taki zestaw dla dzieciaka (sim na umowę bez lojalki) powiedziano że 1 zł za 60 min do wszystkich obowiązuje całą umowę a nie tylko 6 miesięcy. Można też było zamiast 60 min wybrać no-limit do playa. Więc kto miał rację, a może mylimy oferty?

Data: 2011-07-18 09:23:32
Autor: Tomaszek
numer w Popie jako zombie
W dniu 2011-07-17 21:53, ToMasz pisze:
Dla zdrowych, nie oszukujących ludzi to nic strasznego.

Bzdury piszesz. Oni podczas przenoszenia numeru do Play Fresh potrafią "przybić" to na abonament! Oczywiście potem możesz odkręcać temat, ale to ładnie o nich nie świadczy.

Data: 2011-07-18 08:10:31
Autor:
numer w Popie jako zombie
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):
> [...]

Bzdury piszesz. Oni podczas przenoszenia numeru do Play Fresh potrafią "przybić" to na abonament! Oczywiście potem możesz odkręcać temat, ale to ładnie o nich nie świadczy.

Opowiedz teraz o sieci, w której nie zdarzają się takie rzeczy, ale nie o
takiej, w której *Tobie* nic się nie zdarzyło, tylko w ogóle się nic nie
przytrafia.

Data: 2011-07-18 10:26:12
Autor: Tomaszek
numer w Popie jako zombie
W dniu 2011-07-18 10:10, grabkinews@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Opowiedz teraz o sieci, w której nie zdarzają się takie rzeczy, ale nie o
takiej, w której *Tobie* nic się nie zdarzyło, tylko w ogóle się nic nie
przytrafia.

Takiej to chyba nie ma, ale przyznasz, że "najlepszą" obsługę klienta ma plej;)

Data: 2011-07-18 08:30:52
Autor:
numer w Popie jako zombie
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):
Takiej to chyba nie ma, ale przyznasz, że "najlepszą" obsługę klienta ma plej;)

Wg mnie takie rzeczy tylko w Era-mobile.

Data: 2011-07-18 10:36:03
Autor: Tomaszek
numer w Popie jako zombie
W dniu 2011-07-18 10:30, grabkinews@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Wg mnie takie rzeczy tylko w Era-mobile.

Każdy gdzie indziej się sparzył. Ja akurat na Erze się nie sparzyłem.

Data: 2011-07-18 18:29:57
Autor: ToMasz
numer w Popie jako zombie
Tomaszek pisze:
W dniu 2011-07-17 21:53, ToMasz pisze:
Dla zdrowych, nie oszukujących ludzi to nic strasznego.

Bzdury piszesz. Oni podczas przenoszenia numeru do Play Fresh potrafią
"przybić" to na abonament!
rozumiem. Żeby przenieść numer z ORang do Palya wystarczy jedna wizyta w
Playu. Dostajesz do podpisania dokument w którym zezwalasz na dokonanie
przeniesienia w Twoim imieniu, a także drugi dokument w którym
potwierdzasz zawarcie umowy z operatorem, gdzie będziesz korzystał z
taryfy....
I tego nie przeczytałeś natomiast podpisałeś?
może podesłać Ci parę kartek A4 do podpisania?

Oczywiście potem możesz odkręcać temat, ale
to ładnie o nich nie świadczy.

bardzo dobrze o nich świadczy ze potrafią "odkręcić" umowę takiej gapie!

ToMasz

Data: 2011-07-20 11:45:16
Autor: Tomaszek
numer w Popie jako zombie
W dniu 2011-07-18 18:29, ToMasz pisze:
Oczywiście potem możesz odkręcać temat, ale
to ładnie o nich nie świadczy.

Tylko, że podpisywałem przeniesienie do Play Fresh, a oni i tak przybili abonament. Ponieważ miałem papier w ręku, że chcę do Play Fresh, nie mieli się jak wykręcić.

bardzo dobrze o nich świadczy ze potrafią "odkręcić" umowę takiej gapie!

O tak;) Gdybym nie miał papieru w ręku, że przeniesienie było do Play Fresh to ugrałbym dokładnie nic.

Ile Ci płacą za robienie im dobrej opinii?

Data: 2011-07-28 09:20:16
Autor:
numer w Popie jako zombie

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:j06830$dos$1news.onet.pl...

Ile Ci płacą za robienie im dobrej opinii?
-- | TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl
| Niestety, Polska to kraj totalitarny :(

A ile tobie PIS za każdy post z sygnaturką podkreślający chore poglądy Kaczyńskiego skrzyżowane z obłędem Macierewicza?

numer w Popie jako zombie