numer z Niemiec z jakiej to sieci?

Data: 2012-03-21 09:37:48
Autor: zuza1985
numer z Niemiec z jakiej to sieci?
witam,

z jakiej niemieckiej sieci gsm (swiezo wziety numer nie byl
przenoszony) pochodzi ten numer?

+49-176993805xxx

Data: 2012-03-21 11:13:42
Autor: Gabor
numer z Niemiec z jakiej to sieci?
przenoszony) pochodzi ten numer?

debitel

Data: 2012-03-21 12:37:23
Autor: rageofhonor

Użytkownik "Gabor" <Gabor_Surmejto@buzziaczek.pl> napisał w wiadomości news:jkc9kr$3ce$1inews.gazeta.pl...
>przenoszony) pochodzi ten numer?

debitel

Nie wiem jak oni tam mają dokładnie ale chyba dokładnie chodzi o sieć O2

Data: 2012-03-21 13:17:55
Autor: Gabor
numer z Niemiec z jakiej to sieci?

Nie wiem jak oni tam mają dokładnie ale chyba dokładnie chodzi o sieć O2

EXACT

Data: 2012-03-21 12:23:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 21 Mar 2012 13:17:55 +0100, Gabor napisał(a):

Nie wiem jak oni tam mają dokładnie ale chyba dokładnie chodzi o sieć O2

EXACT

Kolina, ić stont

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

Data: 2012-03-21 14:00:27
Autor: Gabor
numer z Niemiec z jakiej to sieci?
Kolina, ić stont

???

Gabor

Data: 2012-03-26 07:56:06
Autor: zuza1985
On Wed, 21 Mar 2012 09:37:48 +0100, zuza1985@fake.pl wrote:

witam,

z jakiej niemieckiej sieci gsm (swiezo wziety numer nie byl
przenoszony) pochodzi ten numer?

+49-176993805xxx

dzieki

numer z Niemiec z jakiej to sieci?