numeracja faktur

Data: 2009-12-30 14:31:43
Autor:
numeracja faktur
1. Czy numeracja musi byc ciagla? Czy moge wystawic np. FV 10/2009 a pozniej np. 15/2009?

Tak, musi być ciągła, więc to, co proponujesz nie za bardzo do tego pasuje.

2. Czy jesli  w tym roku ostatni numer faktury to np 100/2009, to czy moge "kontynuowac" te numeracje od nowego roku i dac w styczniu pierwszej fakturze numer 101/2010 czy musi byc od poczatku - 1/2010?

A co to znaczy od początu? Przyjęte jest, że od 1 się zazwyczaj numeruje. Jak zaczniesz od 101 też nic się nie stanie i będzie poprawnie. Sam w tym roku zrobiłem podobnie, bo zapomniałem numery wyzerować 1 stycznia, a potem już się nie chciało prostować.

Data: 2009-12-30 17:18:07
Autor: wspolna-flaszka.pl
numeracja faktur

Użytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hhfko3$kip$1news.onet.pl...
[...]

no i zawsze to lepiej wyglada jak jest setna faktura a nie 1 czy druga :)

numeracja faktur