numery komorkowe z zerem na poczatku

Data: 2010-03-06 15:03:20
Autor: Krzysiek
numery komorkowe z zerem na poczatku

Użytkownik "NieMaTakiegoNumeru" <NMTN@tele-morele.pl> napisał w wiadomości news:hmthgm$n3s$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dlaczego numery komórkowe nie zaczynają się na 0?
Nie spotkałem jeszcze nigdy numery w stylu 501-0xx-xxx, 601-0xx-xxx, 602-0xx-xxx.
Jaki jest tego powód? Przecież w komórkach nigdy nie wybierało się numeru bez prefiksu sieci. W ten sposób marnuje się po 100.000 numerów w każdym przedziale. Zagranicą jakoś nie mają z tym problemów i będąc kiedyś na wyspach sam używałem numeru z zerem z przodu po kierunkowym.

od prawie 10 lat w Plusie mam w Plusie 607 0xx xxx

numery komorkowe z zerem na poczatku