nurek złapany przez strażgraniczną

Data: 2009-08-05 01:15:35
Autor: fpso
nurek złapany przez strażgraniczną
Bardzo sie ciesze ze zlapano tych groznych przestepcow.Teraz moge spac spokojnie wiedzac ze UM wraz ze SG stoja na strazy i swoja postawa przyczyniaja sie do umacniania wladzy ludowej,bo sadzac po tych coraz to nowszych przepisach wciaz tkwimy w poprzednim ustroju, i niedlugo SG bedzie scigala za samo plywanie w morzu w pletwach i masce....
Zaciekawil mnie rownierz ten ustep:
Sankcje prawne za nie przestrzeganie przepisów: 2) Kto bez pozwolenia, albo wbrew warunkom pozwolenia poszukuje ukrytych lub porzuconych zabytków, w tym przy użyciu wszelkiego rodzaju urządzeń elektronicznych i technicznych oraz sprzętu do nurkowania, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności, albo grzywny.> itd.

Czyli wychodzi na to ze jezeli mam na lodzi sonar Side Image i plywam w okreslonym rejonie to juz jestem przestepca?Jak UM czy SG udowodnia mi ze czegokolwiek poszukuje?Albo jezeli nurkuje w morzu ot tak sobie bo lubie poogladac piasek to teoretycznie tez jestem przestepca bo byc moze szukam zabytku o ktorym nikt co prawda nie wie ale on moze sie tam gdzies czaic?

--

nurek złapany przez strażgraniczną