nurki stażowe

Data: 2009-05-26 23:44:34
Autor: Sir Manolo
nurki stażowe
Hej podwodni bracia (i siostry)!

Poradźcie świeżemu OWD-nurkowi (uprawnienia zdobyte w ciepłych morzach, potem pół roku przerwy beznurkowej) gdzie najlepiej w kraju wybrać się żeby odświeżyć i podszlifować technikę przed wakacyjnym wyjazdem na Synaj? Stacjonuję w centralnej Polsce, więc najpewniej Mazury - coby pół dnia w aucie nie spędzać.
Wiem, że najczęściej albo tanio albo dobrze ale jak dobrze poszukać (i zapytać) to się znajdzie niedrogo i porządnie :)
Ważne jest też wypożyczenie sprzętu, bo dorobiłem się tylko ABC i pianki.

Muchas gracias - Manolo

Data: 2009-05-26 15:31:17
Autor: margita9
nurki stażowe
to roche dalej niz Mazury, ale zapraszam na weekend 5,6,7 czerwca na
Koparki - dolacz do naszej wesolej gromadki ;-) akurat mamy jedna
Dziewuszke swieza OWD, ktora chce sobie przypomniec rozne rzeczy i
rowniez dawno nie nurkowala... ze sprzetem nie bedzie rpoblemu ;-)
pozdrawiam, o szczegoly pisz na margita2@wp.pl

Data: 2009-05-26 15:33:22
Autor: margita9
nurki stażowe
Koparki 5-7 czerwca, zapraszam serdecznie do naszej wesolej gromadki
na turystyka z cwiczeniami (akurat jedna Dziwuszka z OWD wraca do
nurkwania) ;-)) o szczegolowe info pisz na margita2@wp.pl ;-)))))

Data: 2009-05-27 10:10:03
Autor: Adam Chróścicki
nurki stażowe
Witam, dość często przebywam nad przepięknym jeziorem Łęsk koło Szczytna masz ochotę to zapraszam dzwoń.
Adam Chróścicki
604 199 199

Data: 2009-05-29 16:33:31
Autor: 666
nurki stażowe
Najczęściej to albo nic nie widac, albo widać mało, więc upewnij się przed samym wyjazdem konkretnie co do widzialnosci pod wodą.
No chyba, ze jesteś z tych co życia bez zupy i schabowego z kapustą sobie nie wyobrażają ;-)
JaC

-- -- -

Wiem, że najczęściej albo tanio albo dobrze ale jak dobrze poszukać to się znajdzie

nurki stażowe