nurkowanie?

Data: 2010-08-29 18:58:38
Autor: wojtek potoczak
nurkowanie?
Nazwa grupy mnie mogla zmylic, ale nie napisze chyba nic interesujacago  dla wiekszosci dyskutantow :-)
W Zimniku "baza" sie zwinela. Nie wiem czy na zime czy na zawsze.
Warunki w sobote srednie, czyli do gl. 10 m widocznosc max 2 m, glebiej  ok. 4 metry.
Dzisiaj w Prelle widocznosc od 4 do 10 metrow, na ok. 30 metrach bardzo  fajna klarowna woda.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-08-29 22:04:56
Autor: PesTYcyD
nurkowanie?
W dniu 2010-08-29 18:58, wojtek potoczak pisze:
W Zimniku "baza" sie zwinela. Nie wiem czy na zime czy na zawsze.

To znaczy jak sie zwinęła? Trawnik rozmontowali? A tak swoją drogą to szkoda czasu na Zimnik jedno z najgorszych nurkowisk w PL.

Data: 2010-08-29 20:50:28
Autor: nisurw
nurkowanie?
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
> [...]

To znaczy jak sie zwinęła? Trawnik rozmontowali? A tak swoją drogą to szkoda czasu na Zimnik jedno z najgorszych nurkowisk w PL.

Wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje, ale :) skoro tak piszesz to chyba
jeszcze mało nurkowałeś, bez obrazy.... w Polsce (Bałtyk rulez) jest
generalnie mało interesujących nurkowisk, a przeciętny kamieniołom, jakim jest
"Zimnik", jest ciekawszy od 90% polskich jezior.   --

Data: 2010-08-30 09:30:25
Autor: PesTYcyD
nurkowanie?
W dniu 2010-08-29 22:50, nisurw pisze:
Wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje, ale :) skoro tak piszesz to chyba
jeszcze mało nurkowałeś, bez obrazy.... w Polsce (Bałtyk rulez) jest

To ty chyba tylko w zimniku musiałeś nurkować ;) Tam nie ma absolutnie nic co by ciągnęło ciebie z powrotem. Już znacznie ciekawsza jest Ovita. Jak jest wizura to nurkowanie tam jest czystą przyjemnością.

generalnie mało interesujących nurkowisk, a przeciętny kamieniołom, jakim jest
"Zimnik", jest ciekawszy od 90% polskich jezior.

Absolutnie się nie zgadzam.

Data: 2010-08-30 08:23:50
Autor: Wojtek Potoczak
nurkowanie?
Dnia 29-08-2010 o 22:04:56 PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):

[...]

Zwinela, czyli Pani z biletami ju nie przychodzi, matolki rzucaja smieci  kolo koszy i nikt po nich nie sprzata itd.
Zimnik ma wiele wad i zalet, najwieksza zaleta to mala odleglosc od  Wroclawia.

Wojtek Potoczak

nurkowanie?