nurkowanie Goa

Data: 2009-12-30 15:35:08
Autor: Ktoś
nurkowanie Goa
Pilnie szukam osób które nurkowały na Goa.
Właśnie się tam wybieram i praktycznie nic nie wiem na w/w temat.
W necie również nic ciekawego nie znalazłem.
Za wszelkie rady z góry serdeczne dzięki.
Pozdrawiam
Janusz

Data: 2009-12-30 16:52:54
Autor: DM
nurkowanie Goa
Pilnie szukam osób które nurkowały na Goa.

mieszkałam na goa.
Daruj se nurkowanie, lepiej zajmij się tam medydancją.
Piach, piach , piach

jk

Data: 2009-12-30 18:16:37
Autor: Ktoś
nurkowanie Goa

mieszkałam na goa.
Daruj se nurkowanie, lepiej zajmij się tam medydancją.
Piach, piach , piach

jk

Trochę mnie załamałaś.
W necie są szkoły i bazy nurkowe na Goa.Mariott oferuje nurkowanie z rurką , chyba nie na piachu :).
Może masz jakieś rady dla mnie?
Będę na południowym Goa...
Pozdrówka
Janusz

Data: 2009-12-30 23:44:49
Autor: Marek Fafka
nurkowanie Goa
W dniu 2009-12-30 18:16, "Ktoś" pisze:

[...]

  Nie martw się, kolina przestraszył się fali i stawiał babki z piasku przez caly pobyt, za to potem mądrzył się w necie jak to głęboko i długo siedział - chyba faktycznie w piasku techniką na strusia.
A co do mieszkania na Goa, to faktycznie mieszkał jakiś czas w Górnośląskim Ośrodku Agronomicznym i mył zlewki.
mf

Data: 2009-12-31 17:05:18
Autor: Ktoś
nurkowanie Goa
Cześć Marek:)
No , trochę mnie podtrzymałeś na duchu tym dowcipnym postem :).
Może coś więcej napiszesz na temat warunków nurkowania na Goa ?
Czy córka ma szanse na jakies pływanie z rurką z brzegu ?
Ponoć koło hotelu Mariott można ?
Napisz proszę coś więcej...
Pozdrawiam
Janusz

Data: 2009-12-31 17:40:04
Autor: DM
nurkowanie Goa
No , trochę mnie podtrzymałeś na duchu tym chamskim postem :).

może post był chamski, ale:
- indianie wykożystują plaże jako toalety więc domyśl jak się wyglądają
- chotelowe plaże są grodzone, ale morze nie więc bakterie masz do wyboru
- z rurkom można, ale najbliższa rafa znajduje sięok 200-250 km od goa wieć jednak piach

jk

Data: 2010-01-01 21:08:32
Autor: Marek Fafka
nurkowanie Goa
W dniu 2009-12-31 17:40, DM pisze:
[...]

kolina napij się wody z kranu, u ciebie na Gocławiu jest woda z wisły, wczoraj byłem w Krakowie więc jutro w herbacie wypijesz moje szczyny.
mf

Data: 2010-01-01 21:36:05
Autor: SPTRA_WAW
nurkowanie Goa
wczoraj byłem w Krakowie więc jutro w herbacie wypijesz moje szczyny.

szuwaks?

jk

Data: 2010-01-01 22:00:37
Autor: Marek Fafka
nurkowanie Goa
W dniu 2010-01-01 21:36, SPTRA_WAW pisze:
wczoraj byłem w Krakowie więc jutro w herbacie wypijesz moje szczyny.

szuwaks?

jk

jutro będziesz wiedział
mf

Data: 2010-01-01 22:03:32
Autor: SPTRA_WAW
nurkowanie Goa
jutro będziesz wiedział

jak zechcem animka powie mi dziś juz

jk

Data: 2010-01-02 19:23:18
Autor: Marek Fafka
nurkowanie Goa
W dniu 2010-01-01 22:03, SPTRA_WAW pisze:
jutro będziesz wiedział

jak zechcem animka powie mi dziś juz

jk

no i jak - piłeś z animką?