nurkowanie z jachtu

Data: 2010-07-21 08:46:25
Autor: Wiesiek
nurkowanie z jachtu
Ja na twoim miejscu już bym sie .... bał!

Czytając Twoje wypowiedzi nie doczytałem sie czy jest wśród tej grupy nurków jakiś główny_organiazator_nurkowy czy to jest (będzie) "zbieranina" która oczekuje od Ciebie organizacji Im profesjonalnych nurkować.

Ja na Twoim miejscu przyjął bym postawę wożnicy który zarządza łajbą i pilnuje rejsu od strony żeglarskiej. A od strony nurkowej są ... inni.

Wiesiek

Data: 2010-07-21 17:28:53
Autor: Fiona
nurkowanie z jachtu

Ja na Twoim miejscu przyjął bym postawę wożnicy który zarządza łajbą i
pilnuje
rejsu od strony żeglarskiej. A od strony nurkowej są ... inni.

Wszystko sie zgadza, ale...
za bezpieczenstwo odpowiada zawsze skipper.
W razie problemow to kolege beda ciagac, wiec lepiej niech ma ten tlen na lodce, mimo, ze to wydawac by sie moglo - nie jego sprawa.

Kolejnaa rzecz: w czasach gdy jeszcze zeglowalam a jeszcze nie nurkowalam - widzialam, ze w okolicach Korsyki wszyscy nurkowie plywali z bojkami.
Trzeba by to sprawdzic, ale sadze, ze ze wzgledu na jednak duzy ruch na wodzie - KONICZNE jest nurkowanie z boja....

Pozdr!
Kasia
aka Fiona

Data: 2010-07-21 17:40:15
Autor: Wiesiek
nurkowanie z jachtu

Użytkownik "Fiona" <krolewna_fionaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000008f5.4c471235newsgate.onet.pl...

[...]

......ale pod wzgledem żeglarskim i za bezpieczenstwo na łodzi. Np. moze powiedzie NIE ochotnikom nurkowania na torze wodnym.

W razie problemow to kolege beda ciagac, wiec lepiej niech ma ten tlen na
lodce, mimo, ze to wydawac by sie moglo - nie jego sprawa.

A dlaczego ma miec / musi miec tlen?! Niech bierze tlen ten komu to potrzebne.

[...]

Tu sie z tobą zgadzam. Na znacznych juz akwenach jest to obowiązek bezwzgledny.

Wiesiek

Data: 2010-07-23 21:06:44
Autor: Stach Czarnecki
nurkowanie z jachtu
wodzie - KONICZNE jest nurkowanie z boja....

Tu sie z tobą zgadzam. Na znacznych juz akwenach jest to obowiązek bezwzgledny.

Wiesiek
Witam!

W tej firmie nie uda mi się być tylko woźnicą, bo będę pływał sam, bez obstawy
innej jednostki pływającej. Po pewnym czasie będę dużo lepiej znał teren niż
wybrana osoba z załogi. Zrzucenie organizacji na kogos nowego w terenie bedzie
duzym błędem bo wiele rzeczy może być niedociągniętych co stwarza
niebezpieczeństwo ;P   Moglibyście podrzucić link do zdjęcia bojki o ktorej mowicie ?? Pozdrawiam
Stach

--

nurkowanie z jachtu