o Kurduplach

Data: 2010-04-24 22:55:21
Autor: Jacek B
o Kurduplach
Mój Profesor zwykł mawiać:
Małych ludzi Pan Bóg Stworzył
a same osły sobie wyrosły !!!

Może nie był górnolotny ale:
przy niskim wzroście móz gmiesza się z g.........

Gdzie jest prawda ??

--
Jacek

Data: 2010-04-24 22:58:01
Autor: PaPi
o Kurduplach
Gdzie jest prawda ??

Jezeli Twoim kryterium oceny ludzi jest wzrost to wracaj do gimnazjum.

Data: 2010-04-24 23:01:45
Autor: Jacek B
o Kurduplach

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bd35b61$1news.home.net.pl...
Gdzie jest prawda ??

Jezeli Twoim kryterium oceny ludzi jest wzrost to wracaj do gimnazjum.

ZA DALEKO KOLEGO , POKAŻ DROGĘ !!

--
Jacek

Data: 2010-04-24 23:38:55
Autor: rAzor
o Kurduplach
Użytkownik... he he - Jacek B raczył napisać:
Użytkownik "PaPi"<raz@dwa.trzy>  napisał w wiadomości
Gdzie jest prawda ??

Jezeli Twoim kryterium oceny ludzi jest wzrost to wracaj do gimnazjum.

ZA DALEKO KOLEGO , POKAŻ DROGĘ !!

Daj adres to ci podeślę elemntarz Falskiego, payatzu.

Data: 2010-04-25 00:36:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
o Kurduplach

"rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik... he he - Jacek B raczył napisać:
> Użytkownik "PaPi"<raz@dwa.trzy>  napisał w wiadomości

> ZA DALEKO KOLEGO , POKAŻ DROGĘ !!

Daj adres to ci podeślę elemntarz Falskiego, payatzu.

   Murzynka Bambo pamietasz?

   A. Rem

Data: 2010-04-24 23:01:10
Autor: rAzor
o Kurduplach
Użytkownik... he he - Jacek B raczył napisać:
Mój Profesor zwykł mawiać:
Małych ludzi Pan Bóg Stworzył
a same osły sobie wyrosły !!!

Logiczniej: "osły same sobie wyrosły"

Może nie był górnolotny ale:
przy niskim wzroście móz gmiesza się z g.........

W przypadku Jacka "Kurwy" Kaweckiego to sie sprawdza.
A ty ile masz wzrostu?...

Gdzie jest prawda ??

Zalezy gdzie masz mózg. W dupie?

Data: 2010-04-24 23:05:51
Autor: Jacek B
o Kurduplach

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqvm62$lki$1news.onet.pl...
[...]

mÓZG     musi być poniżej. Czy tojest tak skomplikowane ??

--
Jacek

Data: 2010-04-24 23:33:27
Autor: rAzor
o Kurduplach
[...]

Widzę, że dla ciebie bardzo..

Data: 2010-04-24 23:03:32
Autor: mkarwan
o Kurduplach

Użytkownik "Jacek B" <jacekb11@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqvlrr$l4k$1news.onet.pl...
[...]

Zapytaj Kałeckiego on jest kurduplem.

Data: 2010-04-24 23:37:01
Autor: rAzor
o Kurduplach
Użytkownik... he he - Lorn raczył napisać:
mkarwan pisze:

[...]

Za młody jesteś, żeby wiedzieć. Jacunio "Kurwa" Kawecki sam, się kiedyś przyznał, że ma 154 cm wzrostu.
Aha - żeby było śmieszniej, kiedyś robił tutaj za "pisuara". ;-)
Tyle, ze wtedy pastował teksty przeciwko SLD/ SdRP. Dzisiaj liże SLD po dupie. Sam powiedz, czy to nie łajza?

Data: 2010-04-24 23:38:18
Autor: boukun
o Kurduplach

mkarwan pisze:

[...]

Ty liżesz dupę tym syjonistom, co w Fundacji Batorego zaplanowali ujebać twojego wcześniejszego pana... Romana...

To jest gorzej, niż łajza...

boukun

Data: 2010-04-25 09:56:18
Autor: karwanjestkretynem
o Kurduplach

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Ty liżesz dupę tym syjonistom, co w Fundacji Batorego zaplanowali ujebać twojego wcześniejszego pana... Romana...

To jest gorzej, niż łajza...

Wcześniej robił loda Jankowskiemu, ale jak wyszło, że to pedofil i tajny współpracownik, to kundel teraz robi fajkę każdemu, który zechce się do niego odezwac. Chce się pedalisko wkupic w łaski po tym jak naubliżał nawet tym, którzy dzielili jego pedalskie zdanie. Podwałbrzyski gnój z kurewską przeszłością. Tfu!

Przemysław Warzywny

" To są przesłanki, dla których nie możemy lecieć do Tbilisi". I wtedy zaczęła się sprawa, "że będzie taka rozpierducha na skalę międzynarodową", jak wróci pan prezydent, jeżeli nie wydam takiego polecenia."

Data: 2010-04-24 23:46:22
Autor: Lorn
o Kurduplach
mkarwan pisze:

[...]

Chciałeś napisać... Za młody jestem stażem na psp. :>

Jacunio "Kurwa" Kawecki sam, się kiedyś przyznał, że ma 154 cm wzrostu.

Tego nie wiedziałem. :>

Aha - żeby było śmieszniej, kiedyś robił tutaj za "pisuara". ;-)
Tyle, ze wtedy pastował teksty przeciwko SLD/ SdRP. Dzisiaj liże SLD po dupie. Sam powiedz, czy to nie łajza?

Tylko świnia nie zmienia poglądów?

Data: 2010-04-25 00:33:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
o Kurduplach

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
rAzor pisze:
> [...]

> Aha - żeby było śmieszniej, kiedyś robił tutaj za "pisuara". ;-)
> Tyle, ze wtedy pastował teksty przeciwko SLD/ SdRP. Dzisiaj liże SLD po

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Lorn, uwazaj zeby Ci ogon nie odpadl.

   AR

Data: 2010-04-25 00:46:16
Autor: Lorn
o Kurduplach
mkarwan pisze:
[...]

Ogon? :> Zacznij może szukać swoich w barach gejowskich niż na psp... Jestem tolerancyjny, ale bez przesadyzmu. :>

Data: 2010-04-25 06:25:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
o Kurduplach

> [...]

Aha - żeby było śmieszniej, kiedyś robił tutaj za "pisuara". ;-)
Tyle, ze wtedy pastował teksty przeciwko SLD/ SdRP. Dzisiaj liże SLD po

   Alez jak mozna byc az tak pamietliwym, Panie rAzor?

   AR

Data: 2010-04-25 09:06:10
Autor: konserwator
o Kurduplach

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hqvmkd$mic$1inews.gazeta.pl...
mkarwan pisze:

[...]

kiedys sie przyznal, ze ma 160 cm w kłębie....
No dla mnie kurdupel... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-25 10:30:18
Autor: cyc
o Kurduplach

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hr0pok$8c9$1adenine.netfront.net...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
??

Zapytaj Kałeckiego on jest kurduplem.

Mierzyłeś? :>

kiedys sie przyznal, ze ma 160 cm w kłębie....
No dla mnie kurdupel...

Znaczy ma szanse na prezydenture .

cyc

Data: 2010-04-25 10:36:23
Autor: karwanjestkretynem
o Kurduplach

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hr0uj3$a0o$1news.onet.pl...

[...]

A jak spowoduje katastrofę, to i na Wawel.

Data: 2010-04-25 10:56:46
Autor: cyc
o Kurduplach

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hr0uua$3jh$1inews.gazeta.pl...

[...]

a gdziezby indziej !!.

cyc

Data: 2010-04-25 13:15:15
Autor: raff
o Kurduplach
mkarwan pisze:
[...]

Ktos kto ma 160 smieje sie z kurdupli ? Jak dla mnie to hipokryzja.

Kawecki jest glupszy niz myslalem.

R.

o Kurduplach