o_O

Data: 2013-02-18 14:12:16
Autor: u2
o_O
W dniu 2013-02-18 14:01, glob pisze:
Zachowania altruistyczne s膮 coraz mniej cenione we wsp贸艂czesnym
  spo艂ecze艅stwie- alarmuj膮 psychologowie, psycholodzy oraz psycholo偶ki
  zgromadzeni na 25 Sympozjum Psychologicznym w Poznaniu.
   Wi臋kszo艣膰 ankietowanych os贸b kojarzy艂a altruizm ze 艣piewaniem
  truizm贸w altem- wyja艣nia ze smutkiem dr Anna Kraw臋d藕 z Uniwersytetu w
  Pu艂tusku. - Spora cz臋艣膰 uwa偶a艂a, 偶e altruista to muzyk graj膮cy na
  altrui, a niekt贸rym wydawa艂o si臋, 偶e altruizm to anglicyzm
oznaczaj膮cy
  m贸wienie samej prawdy ( od ang. all true is...).
   Na wielkopolskiej wsi jest jeszcze gorzej. 85 proc. respondent贸w
  odpowiedzia艂o, 偶e nie chcia艂aby mie膰 syna altuisty i a偶 96 proc.
  zadeklarowa艂o, 偶e nie wpu艣ci艂oby altruisty do domu.
   Najgorsz膮 opini臋 maj膮 altrui艣ci w powiecie gosty艅skim, gdzie a偶 75
  proc. ankietowanych uzna艂o, 偶e altrui艣ci s膮 przyczyn膮 corocznej plagi
  stonki.

Wywiad z dr Paulem Cameronem

Oblano mnie krwi膮 zara偶on膮 wirusem HIV ( na szcz臋艣cie mnie nie zaka偶ono). Geje grozili mi niejednokrotnie 艣mierci膮. Zamordowano r贸wnie偶 ulubione zwierz膮tko moich dzieci, kt贸re notabene musia艂y chodzi膰 do szko艂y z obstaw膮. Prosz臋 mi wierzy膰, 偶e statystycznie homoseksualista jest du偶o bardziej sk艂onny by popa艣膰 w konflikt z prawem ni偶 heteroseksualista"

W 1973 roku homoseksualizm zosta艂 wykre艣lony z listy chor贸b psychicznych. Dzi艣 powszechnie si臋 uwa偶a, 偶e jest on tak膮 sam膮 preferencj膮 seksualn膮 jak heteroseksualizm. Pan jednak twierdzi ,偶e gej贸w i lesbijki mo偶na wyleczy膰. Czy偶by wyst臋powa艂 Pan przeciwko nauce?

( 艢miech) Nie , nie wyst臋puj臋 przeciwko nauce. Ludzi mo偶na nie tyle wyleczy膰 z ich seksualnych pragnie艅 ile raczej mo偶na wyzwoli膰 ich z tych pragnie艅. Tak samo jak wyzwalamy ludzi z ch臋ci zdradzania swoich partner贸w. To jest bardzo podobny proces. Jednak jest pewna r贸偶nica. Wi臋kszo艣膰 ludzi nie ma pragnie艅 homoseksualnych i obrzydza ich akt homoseksualny.

No tak, ale 艣rodowiska homoseksualne przekonuj膮, 偶e gejem czy lesbijk膮 cz艂owiek si臋 rodzi.

Nie ma naukowych dowod贸w na genetyczne lub biologiczne uwarunkowania homoseksualizmu (ani r贸偶nice hormonalne, ani r贸偶nice w budowie m贸zgu, nie wp艂ywaj膮 na na orientacje seksualn膮). Ameryka艅skie badania na setkach bli藕niak贸w jednojajowych pokaza艂y, 偶e tylko w oko艂o 8% przypadk贸w jedno z nich mia艂o orientacje homoseksualn膮. To jest silny empiryczny dow贸d przeciwko genetycznym uwarunkowaniu homoseksualizmu.

Jak wygl膮da leczenie z homoseksualizmu?

Jest wiele r贸偶nych odmian terapii dla gej贸w i lesbijek. Religijna terapia najcz臋艣ciej polega na modlitwie i duchowym aspekcie zmiany wewn臋trznej osoby pragn膮cej pozbycia si臋 poci膮gu do tej samej p艂ci. Ja swoim pacjentom pomagam si臋 wyzwoli膰 z homoseksualizmu poprzez nauk臋 relacji z p艂ci膮 przeciwn膮. To jest niezwykle ci膮偶ka praca. Skuteczno艣膰 oraz dynamika terapii jest podobna do leczenia z ka偶dego innego na艂ogu. Najwa偶niejsze jest oddzielenie pacjenta od jego dotychczasowego 偶ycia. Trzeba odseparowa膰 go od innych gej贸w, klub贸w gejowskich, pornografii i literatury gejowskiej. Ja staram si臋 ich otoczy膰 przedstawicielami p艂ci przeciwnej. Nie nale偶y jednak zapomina膰, 偶e to trudny i 偶mudny proces. Ci ludzie musz膮 zerwa膰 z ca艂ym swoim dotychczasowym 偶yciem i znajomymi. A dla nich homoseksualizm jest religi膮, ideologi膮 i ca艂ym 偶yciem towarzyskim. Zerwanie z tym wszystkim jest czasami dla nich niewykonalne. Warto nadmieni膰, 偶e wi臋kszo艣膰 gej贸w i lesbijek uprawia艂o w swoim 偶yciu seks z p艂ci膮 przeciwn膮. Dlatego nie zawsze samo rozpocz臋cie przez nich wsp贸艂偶ycia z osobami odmiennej p艂ci oznacza sukces w terapii. S膮 dwa g艂贸wne podej艣cia do leczenia homoseksualist贸w. Zwolennicy jednego s膮 nastawieni tylko na pomoc samym gejom i lesbijkom jako jednostkom i nie jest wa偶ny dla nich wp艂yw homoseksualizmu na spo艂ecze艅stwo. Dla mnie rozbijanie przez nich spo艂ecze艅stwa jest spraw膮 kluczow膮. I dlatego nalegam by trzyma膰 ich z dala np. od dzieci. (podkr. red. Rp)

Opr贸cz kwestii pedofilii, kt贸ra jak Pan utrzymuje, statystycznie wyst臋puje w艣r贸d gej贸w cz臋艣ciej ni偶 w艣r贸d heteroseksualist贸w, w jaki spos贸b mog膮 oni szkodzi膰 spo艂ecze艅stwu?

G艂贸wnym problemem s膮 choroby przenoszone drog膮 p艂ciow膮 przez gej贸w. Ja b臋d膮c teraz w Polsce nie rozgl膮dam si臋 za kobiet膮 by uprawia膰 z ni膮 seks. Pan b臋d膮c w USA te偶 zapewne nie b臋dzie robi艂 wszystkiego by przespa膰 si臋 z jak najwi臋ksz膮 liczb膮 kobiet. To nie jest normalne zachowanie zdrowego cz艂owieka. Homoseksuali艣ci praktykuj膮 jednak tzw. "Sex Tours". Geje maj膮 nawet specjalne statki przeznaczone do sex podr贸偶y i zapewniam, 偶e nie zatrzymuj膮 si臋 w portach by zwiedza膰 miasta.

No, ale to ich sprawa, 偶e uprawiaj膮 seks z wieloma partnerami. W jaki spos贸b nas to dotyczy?

Seks analny jest niezwykle gro藕ny i niebezpieczny bowiem 艂膮czy si臋 bezpo艣rednio z wymian膮 krwi a wi臋c sprzyja rozprzestrzenianiu si臋 AIDS. A wi臋c mamy ludzi, kt贸rzy podr贸偶uj膮 po ca艂ym 艣wiecie i stosuj膮 niebezpieczne praktyki, kt贸re pog艂臋biaj膮 epidemi臋 HIV. 76 % chorych na AIDS to homoseksuali艣ci, a w艣r贸d nich zdarza si臋 45 % wszystkich nowych zaka偶e艅 wirusem HIV. Do tego dochodz膮 inne choroby weneryczne oraz bardzo gro藕na 偶贸艂taczka typu C, kt贸ra prowadzi do raka w膮troby. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze pewien element mentalno艣ci. W艣r贸d gej贸w aktywna jest subkultura "darczy艅c贸w". "Dar" to jest w艂a艣nie HIV a zaka偶enie staje si臋 rodzajem honorowej odznaki. Wiele klub贸w gejowskich organizuje spotkania, gdzie na zasadzie rosyjskiej ruletki sprzedaje si臋 t臋 zab贸jcz膮 chorob臋.

Przez g艂oszenie takich tez ma Pan 艂atk臋 g艂贸wnego homofoba Ameryki. Gejowskie organizacje utrzymuj膮 ,偶e zosta艂 Pan wyrzucony z Ameryka艅skiego Stowarzyszenia Psychologicznego (APA) poniewa偶 przeczy艂 Pan nauce. Czy to prawda, 偶e koledzy usun臋li Pana ze swojej organizacji?

W 1982 roku sam postanowi艂em odej艣膰 z APA. W ramach oczerniania mojej osoby geje rozpu艣cili w Internecie plotk臋 ,偶e mnie usuni臋to. Niestety nawet polskie media j膮 podchwyci艂y. Jeden z naukowc贸w z Capella University zawar艂 niedawno te oskar偶enia w swoim tek艣cie i teraz musi mnie, wraz z w艂adzami tej uczelni, przeprosi膰. To jest precedens w USA. W ci膮gu ostatnich 6 miesi臋cy poproszono mnie o napisanie recenzji dla kilku pism, w tym dla "Southern Medical Journal". W zesz艂ym tygodniu poproszono mnie o recenzj臋 ksi膮偶ki dla "Kanadyjskiego Stowarzyszenia Psychiatrycznego". Niewiele os贸b ma okazj臋 recenzowanie medycznych artyku艂贸w dotycz膮cych psychiatrii i psychologii dla tak presti偶owych organizacji i pism. Gdybym by艂 tak bardzo zdyskredytowany w 艣rodowisku psychiatr贸w i psycholog贸w to nikt nie prosi艂by mnie o ocenianie prac moich koleg贸w po fachu.

W ci膮gu ostatniego roku by艂 Pan dwa razy w Polsce. Ilekro膰 mia艂 Pan wyg艂osi膰 wyk艂ad na polskich uniwersytetach pojawia艂y si臋 protesty liberalnych medi贸w takich jak Gazeta Wyborcza. Kilka uczelni odwo艂a艂o pa艅skie spotkania ze studentami. Czy mo偶na por贸wna膰 wp艂yw gejowskiego lobby na 偶ycie spo艂eczne czy media w Polsce do tego co si臋 dzieje od jakiego艣 czasu w USA?

Niestety sytuacja w Polsce staje si臋 powoli podobna do tej w USA. Wiele lat temu prawie odwo艂ano m贸j wyk艂ad na Uniwersytecie w Massachusetts. Na szcz臋艣cie organizacje broni膮ce wolno艣ci s艂owa doprowadzi艂y do tego, 偶e wyk艂ad si臋 odby艂. Jednak uczelnia zorganizowa艂a w czasie mojego przem贸wienia w sali obok imprez臋 gdzie rozdawano za darmo piwo . Homoseksuali艣ci s膮 perfekcyjni w pozyskiwaniu wielu 艣rodowisk do wsp贸lnej walki o swoje prawa.

Dlaczego tak si臋 dzieje? Czy to jest moda na bycie tolerancyjnym wobec gej贸w?

Libera艂owie ( libera艂 w rozumieniu ameryka艅skim to lewicowiec- przyp. 艁.A) s膮 zacietrzewieni w wierze w egalitaryzm. Oni po prostu chc膮 wierzy膰, 偶e wszyscy jeste艣my r贸wni. Dok艂adnie jak komuni艣ci. Libera艂owie zdaj膮 si臋 m贸wi膰: "c贸偶, jedni lubi膮 heteroseksualizm, inni lubi膮 homoseksualizm. Przyjemno艣膰 powinna by膰 traktowana r贸wno". Ot贸偶 nie! Heteroseksualizm to nie tylko hedonizm, ale r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 posiadania potomstwa i odpowiedzialno艣膰. Libera艂owie ponadto wstydz膮 si臋 osi膮gni臋膰 zachodu. 艢wiadomo艣膰, 偶e gdzie艣 indziej ludzie 偶yj膮 w n臋dzy wp臋dza ich w poczucie winy. Uwa偶aj膮, 偶e nie wolno cieszy膰 si臋 z sukcesu innych ludzi. Wierz膮 r贸wnie偶, 偶e wszystkie grupy spo艂eczne s膮 sobie r贸wne. Ja si臋 z tym fundamentalnie nie zgadzam. Jako chrze艣cijanin wierz臋 np., 偶e moja religia jest prawdziwa co czyni j膮 lepsz膮 od np. islamu.

Czasami my艣l臋, 偶e nienawi艣膰 do w艂asnej cywilizacji pcha libera艂贸w do ch臋ci jej zniszczenia. Ich dzia艂ania s膮 tak destruktywne, 偶e przypominaj膮 mi jakobinizm. Dobrym przyk艂adem tego s膮 ekolodzy. Ich zdaniem problemem dla istnienia 艣wiata jest cz艂owiek. Gdyby cz艂owieka nie by艂o na 艣wiecie to drzewa by艂yby szcz臋艣liwsze. A ja na to m贸wi臋- bzdura! Jestem cz艂owiekiem i jestem panem stworzenia. Dbam o drzewa i zwierz臋ta, ale ludzie s膮 dla mnie wa偶niejsi. Nie czuje si臋 winny gdy musz臋 zabi膰 zwierzyn臋 by j膮 zje艣膰. Nie czuje si臋 r贸wnie偶 winny gdy musz臋 wyci膮膰 drzewo by postawi膰 dom. To nie ja mam s艂u偶y膰 zwierz臋tom i ro艣linom a one mnie.

Moim zdaniem ekologizm jest now膮 form膮 religii. Skoro odrzucili艣my Boga to musimy sobie znale藕膰 nowego z艂otego cielca. To spu艣cizna Rewolucji francuskiej. Ale wr贸膰my do tematu. Gejowskie organizacje staraj膮 si臋 przekona膰, 偶e s膮 prze艣ladowane i gn臋bione przez spo艂ecze艅stwo. Jednak Pan jest osob膮, kt贸ra do艣wiadczy艂a przemocy ze strony gejowskich aktywist贸w. Mo偶e Pan opowiedzie膰 co si臋 Panu przytrafi艂o?

Kilka razy mnie uderzono. Oblano mnie krwi膮 zara偶on膮 wirusem HIV ( na szcz臋艣cie mnie nie zaka偶ono). Geje grozili mi niejednokrotnie 艣mierci膮. Zamordowano r贸wnie偶 ulubione zwierz膮tko moich dzieci, kt贸re notabene musia艂y chodzi膰 do szko艂y z obstaw膮. Prosz臋 mi wierzy膰, 偶e statystycznie homoseksualista jest du偶o bardziej sk艂onny by popa艣膰 w konflikt z prawem ni偶 heteroseksualista. To nie s膮 zawsze weseli i mili ludzie. Nie uwa偶am ,偶e homoseksuali艣ci powinni by膰 prze艣ladowani, ale na pewno powinni p艂aci膰 wy偶sze podatki poniewa偶 obci膮偶aj膮 szczeg贸lnie mocno s艂u偶b臋 zdrowia. W USA 300 tysi臋cy gej贸w zmar艂o poniewa偶 inny geje zakazili ich HIV-em.

Niedawno grupa homoseksualist贸w z艂o偶y艂a skarg臋 na kanadyjskie agencje rz膮dowe, kt贸re jej zdaniem, nie przeznaczaj膮 wystarczaj膮cych 艣rodk贸w na ich leczenie.

No sam Pan widzi. Du偶a liczba gej贸w leczy si臋 r贸偶nymi koktajlami farmaceutycznymi. Roczny koszt leczenia jednego geja zaka偶onego wirusem HIV wynosi 45 tys. dolar贸w, czyli tyle ile zarabia przeci臋tny ameryka艅ski robotnik przez rok! Ka偶dego roku w USA odnotowuje si臋 30 tysi臋cy nowych przypadk贸w zainfekowanych gej贸w a wi臋c mamy ci膮g艂y wzrost koszt贸w ich leczenia . Dlatego uwa偶am, 偶e to oni powinni ponosi膰 koszty za swoje leczenie a nie podatnicy. Niech p艂ac膮 dolara wi臋cej za alkohol w gejowskich knajpach albo dodatkowe 5 dolar贸w za wst臋p do gejowskiego klubu.

A nie jest to tworzenie gett dla homoseksualist贸w?

Oni sami sobie tworz膮 getta. Lubi膮 przebywa膰 w swoim towarzystwie. Samo istnienie klub贸w "Tylko dla gej贸w" jest tego najlepszym przyk艂adem. W USA geje tworz膮 cz臋sto w艂asne osiedla mieszkaniowe. Tak jest np. w San Francisco, gdzie skupiaj膮 si臋 wok贸艂 paru ulic.

Naprawd臋? My艣la艂em, 偶e San Francisco to liberalne miasto.

Nawet w tak liberalnym mie艣cie wol膮 oni 偶y膰 w swoich enklawach. To jest w gruncie rzeczy normalne. Palacze lubi膮 przebywa膰 w towarzystwie innych palaczy, rodziny preferuj膮 towarzystwo innych rodzin.

Wielu m艂odych ludzi w Polsce twierdzi, 偶e nie powinni艣my si臋 wtr膮ca膰 w ich styl 偶ycia. Nawet je偶eli nie zgadzamy si臋 z nim to jeste艣my zobligowania do tolerowania go. Mo偶e maj膮 racj臋? Dlaczego mamy sprzeciwia膰 si臋 zwi膮zkom gejowskim czy rodzajowi seksu jaki homoseksuali艣ci uprawiaj膮 w swoim domu?

Ludzie, kt贸rzy tak uwa偶aj膮 nie s膮 w艂a艣ciwie poinformowaniu o zagro偶eniu jaki p艂ynie z takiego stylu 偶ycia. Ju偶 wspomnia艂em o ogromnym koszcie leczenia gej贸w, kt贸ry spada na barki ca艂ego spo艂ecze艅stwa. Niech sobie geje uprawiaj膮 seks w swoich domach czy klubach. Jednak gdy zaczynaj膮 si臋 ich problemy zdrowotne to do kogo id膮? Jednak nie om贸wili艣my najwa偶niejszego problemu- molestowania dzieci. Wed艂ug wynik贸w kilku bada艅 - zrobionych tak偶e przez instytuty przyjazne 艣rodowiskom homoseksualnym, jak Instytut Kinseya, oraz same 艣rodowiska homoseksualne - zazwyczaj ponad 20%. homoseksualist贸w (kt贸rych w spo艂eczno艣ciach jest od 1 do 5 %.), maj膮cych doros艂ych partner贸w seksualnych, przyznaje si臋 do kontakt贸w seksualnych z nieletnimi w r贸偶nym wieku. Dane te potwierdzaj膮 tak偶e statystyki wi臋zienne - jedna trzecia skazanych za molestowanie dzieci to homoseksuali艣ci. Tak偶e w艣r贸d nauczycieli molestuj膮cych swoich uczni贸w jest ich 27 % gej贸w.

Dzieci s膮 nasz膮 przysz艂o艣ci膮. 呕adne dziecko nie powinno by膰 po艣wi臋cone by doro艣li mogli si臋 lepiej czu膰 w spo艂ecze艅stwie. M艂odym ludziom, zar贸wno w USA jak i w Polsce, wmawia si臋, 偶e tolerancja jest wielk膮 cnot膮 i wspania艂膮 rzecz膮. Jednak nie tolerujemy przemocy. Nie tolerujemy nawet palenia w miejscach publicznych! Geje nic nie wnosz膮 dla spo艂ecze艅stwa za to skutecznie je rozbijaj膮.

Nawet Ko艣ci贸艂 katolicki ma problem z homoseksualistami w swoich szeregach. George Weigel pisa艂, 偶e wi臋kszo艣膰 ksi臋偶y pedofilii w USA by艂o homoseksualistami.

Raport "John Jay", kt贸ry mo偶na 艂atwo odnale藕膰 w sieci, m贸wi艂, 偶e 4 % ksi臋偶y w USA by艂o przy艂apanych na aktach pedofilskich. Ostatnie powa偶ne badania pokazuj膮, 偶e oko艂o 30% ksi臋偶y w ameryka艅skim Ko艣ciele katolickim to homoseksuali艣ci. Wiemy, 偶e 81% wszystkich molestowanych przez ksi臋偶y dzieci stanowili ch艂opcy. To nam daje pogl膮d ilu homoseksualist贸w a ilu heteroseksualist贸w jest winnych molestowania dzieci w USA. A pami臋tajmy, 偶e wi臋kszo艣膰 ofiar molestowania nigdy nie zg艂asza si臋 na policj臋. Moim zdaniem oko艂o 2% heteroseksualist贸w i oko艂o 25 % homoseksualist贸w odpowiada za molestowanie dzieci w ameryka艅skim ko艣ciele. Ko艣ci贸艂 w USA jest zdewastowany przez pozwy s膮dowe ofiar. Teraz okazuje si臋, 偶e podobne afery mia艂y miejsce w Irlandii czy Niemczech. Hierarchowie ko艣cielni niestety uwierzyli psychiatrom, kt贸rzy wm贸wili im, 偶e homoseksualizm jest normaln膮 preferencj膮 seksualn膮.

Kilkana艣cie miesi臋cy temu miss Kalifornii Carrie Prejean zosta艂a pozbawiona korony tylko dlatego, 偶e stwierdzi艂a, 偶e ma艂偶e艅stwo to zwi膮zek kobiety i m臋偶czyzny. Co mo偶emy zrobi膰 by takie szale艅stwo politycznej poprawno艣ci omin臋艂o Polsk臋? Mo偶emy w og贸le cokolwiek zrobi膰?

Najwa偶niejsz膮 rzecz膮 jak膮 mo偶ecie zrobi膰 jest edukowanie m艂odych ludzi, 偶e ka偶dy dobry obywatel ma obowi膮zek robi膰 trzy rzeczy: respektowa膰 prawo, dawa膰 spo艂ecze艅stwu wi臋cej ni偶 mo偶e wzi膮膰 oraz 偶eni膰 si臋 i p艂odzi膰 dzieci. Homoseksuali艣ci nie s膮 w stanie wykona膰 偶adnego z tych trzech obowi膮zk贸w. Cokolwiek by nie robili to i tak nie mog膮 mie膰 dzieci. Statystycznie Polka rodzi 艣rednio 1,3 dziecka. Je偶eli tego nie zmienicie to za 45 lat b臋dzie was o po艂ow臋 mniej ni偶 teraz. Homoseksuali艣ci cz臋艣ciej ni偶 heteroseksuali艣ci pope艂niaj膮 przest臋pstwa na tle seksualnym, trzy razy cz臋艣ciej pope艂niaj膮 samob贸jstwa, cz臋艣ciej pope艂niaj膮 r贸wnie偶 wykroczenia na drodze i cz臋艣ciej za偶ywaj膮 narkotyki.

Wy, Polacy dostali艣cie szans臋 by zobaczy膰, na przyk艂adzie USA, do czego doprowadzi艂o danie gejom przywilej贸w jakie posiada艂a do tej pory rodzina i gdzie nas zaprowadzi艂a szeroko poj臋ta tolerancja. My, Amerykanie nie mieli艣my tego przywileju. Jednak dzisiaj nie pozwala mi si臋 na polskich uniwersytetach prezentowania moich pogl膮d贸w. Rektor Uniwersytetu Warszawskiego m贸wi, 偶e nie mam poj臋cia o czym m贸wi臋. W takim razie zapraszam na debat臋 ze mn膮. Niech trwa dzie艅, dwa a nawet tydzie艅. Jednak niech moi oponenci udowodni膮, 偶e si臋 myl臋. Jednak oprzyjmy nasz膮 dyskusje na faktach a nie mitach. Kiedy m艂odzi ludzie przyjrz膮 si臋 statystykom i faktom to przekonaj膮 si臋 czym naprawd臋 jest homoseksualizm. Tylko dajcie m艂odym Polakom pozna膰 t臋 prawd臋.

Rozmawia艂 艁ukasz Adamski
www.lukaszadamski.pl

dr Paul Cameron - ameryka艅ski psycholog i badacz seksualno艣ci. Bra艂 udzia艂 w zako艅czonej sukcesem kampanii przeciw przyznaniu praw homoseksualistom w Nebrasce w 1982 roku, a nast臋pnie za艂o偶y艂 Instytut Bada艅 nad Rodzin膮 ( Family Research Institute ) Wyk艂ada艂 na Uniwersytecie w Nebrasce. Autor kilkuset artyku艂贸w i kilkunastu ksi膮偶ek z zakresu nauk spo艂ecznych i spychologii.

--

"G艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci publicznej by艂a potrzeba w艂adzy
i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15鈥16 pa藕dziernika 2005

Data: 2013-02-18 05:50:21
Autor: glob
o_O
U2 to na秎aduj czubka i powodzenia na psychiatryku.

Data: 2013-02-18 06:04:47
Autor: glob
o_O
On 18 Lut, 14:50, glob <struktural...@gmail.com> wrote:
U2 to na秎aduj czubka i powodzenia na psychiatryku.

Sp骿rz na post pierwszy, ju zaburzona wiocha altruist體 prze秎aduje/
altruista niesie bezinteresownie pomoc ludziom/, a co wyprawia
zaburzona wiocha, nawet o stonk oskar縜, tak wi阠 縴dzi winni, homo
winne, cykli禼i winni, rude jamniki winne. A tak naprawd wiocha nie
jest dobrze w polsce spa硂wana , a jak skrzywiony ryj by wyszed
odbytem , za pomoc pa硑, szybciutko zaburzony 砮b by si naprostwa.
Plebs nieszczy polsk i ju 縴 si tu nie da. Polska nied硊go b阣zie
mia砤 na mapie nazw nie POLSKA, tylko Pierdolec centralnej europy.

Data: 2013-02-18 15:15:42
Autor: u2
o_O
W dniu 2013-02-18 15:04, glob pisze:
On 18 Lut, 14:50, glob <struktural...@gmail.com> wrote:
U2 to na艣laduj czubka i powodzenia na psychiatryku.

Sp贸jrz na post pierwszy, ju偶 zaburzona wiocha altruist贸w prze艣laduje/
altruista niesie bezinteresownie pomoc ludziom/, a co wyprawia
zaburzona wiocha, nawet o stonk臋 oskar偶a, tak wi臋c 偶ydzi winni, homo
winne, cykli艣ci winni, rude jamniki winne. A tak naprawd臋 wiocha nie
jest dobrze w polsce spa艂owana , a jak skrzywiony ryj by wyszed艂
odbytem , za pomoc膮 pa艂y, szybciutko zaburzony 艂eb by si臋 naprostwa艂.
Plebs nieszczy polsk臋 i ju偶 偶y膰 si臋 tu nie da. Polska nied艂ugo b臋dzie
mia艂a na mapie nazw臋 nie POLSKA, tylko Pierdolec centralnej europy.

鈥濭eje to geje. Nie mylmy homoseksualizmu z pedo颅fili膮鈥 鈥 s艂yszymy 鈥瀦 r贸偶nych ambon i z r贸偶nych stron鈥, jak 艣piewa艂 przed laty Janusz Panasewicz. 鈥濳ochaj膮颅cy inaczej鈥 wm贸wili spo艂ecze艅stwu, 偶e uto偶samianie ich preferencji ze sk艂onno艣ci膮 do pedofilii pachnie ab颅surdem. Pytanie: na jakiej podstawie? Z analizy rze颅czywisto艣ci wynika bowiem zupe艂nie co艣 innego - pisze Aleksander Majewski w 64. numerze kwartalnika "FRONDA".

Dla 66-letniego Larry鈥檈go Brinkina mia艂 to by膰 ko颅lejny spokojny dzie艅 w s艂onecznym San Francisco. Spok贸j s臋dziwego geja i jego 鈥瀖臋偶a鈥 przerwa艂o wtar颅gni臋cie funkcjonariuszy policji, kt贸rzy na komputerze Brinkina znale藕li drastyczne nagrania i zdj臋cia przed颅stawiaj膮ce molestowanie seksualne niemowl膮t. Z tego samego sprz臋tu 艂膮czono si臋 z internetow膮 grup膮 dys颅kusyjn膮 po艣wi臋con膮 wykorzystywaniu dzieci.

M臋偶czyzna, kt贸ry pracowa艂 w Komisji Praw Cz艂owieka w San Francisco, odcinaj膮cy kupony od bycia ikon膮 艣rodowiska gejowskiego na ca艂ym globie, ciesz膮cy si臋 uznaniem r贸wnie偶 w艣r贸d post臋powych 鈥瀐eteryk贸w鈥, trafi艂 za kratki. I pomy艣le膰, 偶e to w艂a艣nie on kszta艂towa艂 艣wiatopogl膮d rzeszy gej贸w i lesbijek, pozostaj膮c dla nich symbolem upominania si臋 o w艂asne prawa. O prawa cz艂owieka walczy艂 osobnik, kt贸ry dla 鈥瀝ozrywki鈥 ogl膮da艂 cierpienie nieznanej liczby male艅kich dzieci.

KIEROWA艁 GEJOWSK膭 M艁ODZIE呕脫WK膭, GWA艁CI艁 NIEMOWL臉

Szok i oburzenie. Tak w skr贸cie mo偶na okre艣li膰 reakcje homoseksualist贸w na aresztowanie ich lidera. Szkoda, 偶e 艣rodowiska gejowskie maj膮 tak kr贸tk膮 pami臋膰. Trzy lata temu szkocka policja rozbi艂a siatk臋 pedofilsk膮, kt贸ra zajmowa艂a si臋 produkcj膮, wymian膮 i rozpowszechnianiem odra偶aj膮cych materia艂贸w. 艁膮cznie a偶 125 tys. fotografii znalezionych u siedemdziesi臋ciu Brytyjczyk贸w i stu czterdziestu m臋偶czyzn z innych pa艅stw. Co ciekawe, w gronie o艣miu skazanych Szkot贸w znalaz艂 si臋 James Rennie, jeden z najbardziej znanych dzia艂aczy gejowskich. Skala zarzut贸w by艂a na tyle ogromna, 偶e m臋偶czyzna zosta艂 skazany na do偶ywocie (z mo偶liwo艣ci膮 wyj艣cia na wolno艣膰 po trzynastu latach 鈥 przyp. red.). By艂 szkockim odpowiednikiem Larry鈥檈go Brinkina, a popularno艣膰 zawdzi臋cza艂 kierowaniu organizacj膮 LGBT Youth Scotland, kt贸r膮 utrzymywali szkoccy podatnicy. Stowarzyszenie zajmowa艂o si臋 鈥瀙omaganiem鈥 nastolatkom, kt贸rzy 鈥瀘dkrywali w sobie sk艂onno艣ci homoseksualne鈥. Naczelne postulaty Jamesa Renniego? Wprowadzenie lekcji o homoseksualizmie do szk贸艂 i umo偶liwienie gejom adoptowania dzieci! Dzia艂acz LGBT m贸g艂 w spokoju prowadzi膰 swoj膮 propagandow膮 dzia艂alno艣膰, bo rz膮d p艂aci艂 mu 40 tys. funt贸w rocznie, a sam zyska艂 sobie przychylno艣膰 salon贸w, zar贸wno parlamentarnych, jak i kr贸lewskich.

James Rennie

James Rennie zosta艂 skazany za molestowanie synka swoich przyjaci贸艂. Gej-pedofil gwa艂ci艂 dziecko od trzeciego miesi膮ca a偶 do czwartego roku 偶ycia male艅stwa. 37-letnia matka dziecka powiedzia艂a, 偶e ten dramat przewr贸ci艂 偶ycie rodziny do g贸ry nogami. Od tamtej pory maj膮 problemy z normalnym 偶yciem, relacjami z innymi lud藕mi, utrzymywaniem kontakt贸w ze znajomymi. Nie potrafi膮. A zaczyna艂o si臋 tak niewinnie... Ma艂偶e艅stwo szuka艂o osoby, kt贸ra mog艂aby zaj膮膰 si臋 ich dzieckiem. M膮偶 kobiety przypomnia艂 sobie, 偶e zna cz艂owieka, kt贸ry zawsze sprawia艂 wra偶enie ch臋tnie opiekuj膮cego si臋 dzie膰mi. W ko艅cu cz臋sto opowiada艂 o swoim ma艂ym siostrze艅cu... Gdy 38鈥憀etni Rennie wyzna艂, 偶e jest gejem, post臋powa para by艂a wniebowzi臋ta. I tak oto Rennie, szef LGBT Youth Scotland, organizacji, kt贸ra zajmuje si臋 osobami, kt贸re doros艂o艣膰 maj膮 dopiero przed sob膮, mia艂 zaj膮膰 si臋 dzieckiem swoich znajomych: zmieni膰 pieluchy i po艂o偶y膰 go do 艂贸偶ka. I zrobi艂 to, przy okazji urz膮dzaj膮c ch艂opcu wieloletnie piek艂o.

鈥濼o by艂a rzecz, kt贸ra wp艂yn臋艂a na ka偶dy dzie艅 mojego 偶ycia i relacje, jakie mam, czy to z kolegami w pracy, czy moimi przyjaci贸艂mi, najbli偶sz膮 rodzin膮, moj膮 偶on膮, a zw艂aszcza z moim synem鈥 鈥 powiedzia艂 stacji BBC zrozpaczony ojciec dziecka. By艂 鈥瀙rzera偶ony i wyczerpany鈥, gdy widzia艂 wszystkie badania, jakie musia艂 przej艣膰 jego syn, gdy sprawa wysz艂a na jaw. Okaza艂o si臋 bowiem, 偶e do ohydnej praktyki Rennie zaprosi艂 zara偶onego wirusem HIV Neila Strachana, kt贸ry na sumieniu ma r贸wnie偶 inne ma艂e dziecko.

Istotne jest tak偶e to, 偶e zbocze艅cy, kt贸rzy wpadli w sid艂a szkockiej policji, w wielu przypadkach byli zainteresowani wy艂膮cznie dzie膰mi p艂ci m臋skiej. Nale偶a艂 do nich 44-letni pracownik sauny dla gej贸w. 鈥 Kilka lat temu, gdy jeszcze nie by艂 to temat tabu, policja udost臋pni艂a statystki dotycz膮ce molestowania dzieci. W zale偶no艣ci od regionu od 23 do 43 proc. tych przest臋pstw by艂o sprawk膮 gej贸w. Zwa偶ywszy, 偶e stanowi膮 oni 1, g贸ra 2 proc. spo艂ecze艅stwa, mamy do czynienia z wielk膮 nadreprezentacj膮 鈥 powiedzia艂a dziennikowi 鈥濺zeczpospolita鈥 Lynette Burrows, kt贸ra jest czo艂owym specjalist膮 ds. wychowywania dzieci. Burrows podkre艣la, 偶e homoseksualne lobby nie dopuszcza, aby szokuj膮ce dane wychodzi艂y na jaw. Przyk艂ad? Gdy wypowiada si臋 w BBC, ma zakaz m贸wienia o niewygodnych dla 艣rodowiska gejowskiego faktach. 鈥 Niestety, prawda jest taka, 偶e wielu gej贸w czuje poci膮g do ma艂ych ch艂opc贸w 鈥 zaznaczy艂a Burrows.

NIE MA NIC Z艁EGO W SEKSIE 7-LATKA Z 50-LATKIEM?

Nie trzeba zreszt膮 si臋ga膰 po najbardziej skrajne przypadki, aby zauwa偶y膰, 偶e ruch gejowski mia艂 po drodze ze 艣rodowiskiem pedofilii. Najlepszym przyk艂adem s膮 Niemcy. Claudia Roth, cz艂onkini Bundestagu i przewodnicz膮ca niemieckiej Partii Zielonych (B眉ndnis 90/Die Gr眉nen), sympati臋 polskich gej贸w zaskarbi艂a sobie zbi贸rk膮 podpis贸w deputowanych Bundestagu pod not膮 sprzeciwiaj膮c膮 si臋 odmowie organizacji parady r贸wno艣ci w Warszawie. Ta sama Claudia Roth zasiada r贸wnie偶 w Radzie Nadzorczej Unii Humanistycznej (Humanistische Union), kt贸rej celem jest 鈥瀙ropagowanie praw obywatelskich i kszta艂towanie 艣wiadomo艣ci w spo艂ecze艅stwie鈥.

Larry Brinkin

Ta sama organizacja wsp贸艂pracowa艂a ze stowarzyszeniem AHS (Arbeitsgemeinschaft Humane Sexualit盲t), kt贸re otwarcie domaga si臋 legalizacji stosunk贸w pomi臋dzy doros艂ymi i dzie膰mi. Szef AHS Johannes Gloetzner w wywiadzie dla niemieckiej telewizji ARD powiedzia艂, 偶e je艣li mamy do czynienia z obop贸ln膮 zgod膮, to osobi艣cie nie ma nic przeciwko czynno艣ciom seksualnym pomi臋dzy 50-letnim m臋偶czyzn膮 a 7-letnim dzieckiem. Jego s艂owa doskonale wsp贸艂graj膮 z deklaracj膮, jak膮 mo偶emy przeczyta膰 na oficjalnej stronie stowarzyszenia: 鈥濻eksualno艣膰 jest sposobem komunikowania si臋 ludzi. Ka偶da osoba musi mie膰 mo偶liwo艣膰 do艣wiadczania kontakt贸w seksualnych w porozumieniu z innymi. Niekt贸rzy cz艂onkowie naszego spo艂ecze艅stwa odmawiaj膮 uprawiania seksu, pozbawiaj膮c prawa do seksualno艣ci na przyk艂ad: dzieciom, osobom starszym, chorym, niepe艂nosprawnym, wi臋藕niom i pewnym seksualnym 芦mniejszo艣ciom禄. To cz臋sto narusza prawo do seksualnego samookre艣lenia鈥.

Nic wi臋c dziwnego, 偶e Unia Humanistyczna, aby nie szkodzi膰 w艂asnemu wizerunkowi, zdecydowa艂a si臋 oficjalnie zerwa膰 wsp贸艂prac臋 z AHS. Stowarzyszenie wyda艂o nawet specjalne o艣wiadczenie, w kt贸rym kategorycznie stwierdzi艂o, 偶e nie podziela pogl膮du, 偶e 鈥瀉kty seksualne mi臋dzy doros艂ymi i dzie膰mi w okre艣lonych okoliczno艣ciach powinny by膰 zwolnione z kary鈥. 鈥濪ok艂adniejsza analiza stanowisk AHS wykaza艂a, 偶e organizacja mo偶e by膰 nieodpowiednim partnerem do wsp贸艂pracy w kwestii praw obywatelskich dla Unii Humanistycznej鈥 鈥 czytamy w specjalnym o艣wiadczeniu sprzed o艣miu lat. Czy wcze艣niej dzia艂acze Humanistische Union nie czytali deklaracji stowarzyszenia AHS? Czy jasno wyra偶one pierwszoplanowe postulaty organizacji nie budzi艂y ich zastrze偶e艅? Na te pytania ju偶 nie znajdujemy odpowiedzi.

14-LATEK 艢WIETN膭 PARTI膭 DLA POLSKIEGO GEJA?

By膰 mo偶e w Polsce nie mieli艣my tak 鈥瀞pektakularnych鈥 przypadk贸w, jak w USA czy Wielkiej Brytanii, gdzie lider rodzimej organizacji gejowskiej trafia za kraty. W naszym kraju czo艂owi dzia艂acze homoseksualni albo 鈥瀕膮duj膮鈥 w Sejmie, albo nagle odnajduj膮 w sobie 鈥瀙owo艂anie鈥, zak艂adaj膮 sutann臋 i og艂aszaj膮 samych siebie 鈥瀔si臋偶mi鈥. Jakby tego jeszcze by艂o ma艂o, wynajduj膮 jaki艣 pier艣cie艅 i ka偶膮 okre艣la膰 si臋 tytu艂em 鈥瀊iskupa鈥, cho膰 to ju偶 przypadki psychiatryczne...

W Polsce o zacieraniu si臋 zjawiska homoseksualizmu i pedofilii zrobi艂o si臋 g艂o艣no po emisji filmu dokumentalnego Sylwestra Latkowskiego Pedofile. Re偶yser wraz z grup膮 dziennikarzy 艣ledczych przemierza zakamarki Dworca Centralnego, kt贸ry jawi si臋 jako przybytek najgorszych patologii 鈥 narkomanii, prostytucji i w艂a艣nie pedofilii. Dokument ukazuje bezsilno艣膰 polskich organ贸w 艣cigania w walce z siatk膮 zbocze艅c贸w. Wniosek, jaki bije z obrazu Latkowskiego, jest jeden: granica mi臋dzy wykorzystywaniem dzieci (w tym przypadku m艂odych ch艂opc贸w) a homoseksualizmem jest p艂ynna. Ofiary staj膮 si臋 z czasem katami, kt贸rzy 鈥瀢erbuj膮鈥 kolejne dzieciaki. Brudne, g艂odne, bez opieki. Dzieci bezdomne.

Kamera nagrywa rozmow臋 re偶ysera z ch艂opakiem, kt贸ry jako dziecko zacz膮艂 prostytuowa膰 si臋 na Dworcu Centralnym. Dzi艣 m贸wi o sobie: 鈥濲estem homoseksualist膮鈥. 艢rodowiska lewicowe zarzuca艂y Latkowskiemu manipulacj臋, ale niemal ka偶dy widz, kt贸ry zetkn膮艂 si臋 z filmem, mia艂 jednoznaczne spostrze偶enie: 鈥濼o nie jest film o pedofilach, ale o homoseksualnej prostytucji!鈥. Problem w tym, 偶e najstarszy zaw贸d 艣wiata wykonuj膮 dzieciaki przed uko艅czeniem pi臋tnastego roku 偶ycia. W ko艅cu nadziany facet, kt贸ry ma ochot臋 zabawi膰 si臋 z 鈥瀖艂odym towarem鈥, nie b臋dzie zagl膮da艂 do legitymacji szkolnej.

Kilka lat p贸藕niej po ten sam temat si臋gn膮艂 re偶yser Jaros艂aw Sztandera, kt贸ry nakr臋ci艂 etiud臋 Luksus. Zaledwie 38-minutowy obraz przedstawia histori臋 ch艂opaka, kt贸rego 鈥瀋zas min膮艂鈥. Luksus od kilku lat by艂 m臋sk膮 (a raczej ch艂opi臋c膮) prostytutk膮 swojego 鈥瀘piekuna鈥 Popersa (艣wietna kreacja Zbigniewa Zamachowskiego!), jednak okaza艂 si臋 zbyt stary dla swojego alfonsa. Mia艂 17 lat. Pozostawiony samemu sobie, wspominaj膮c dostatnie 偶ycie u Popersa, postanawia za wszelk膮 cen臋 wr贸ci膰 do domu bogatego zbocze艅ca. Dlatego zwabia na dworcu ma艂ego ch艂opca. Dzieciaka, o kt贸rego nikt si臋 nie troszczy i nie zadaje pyta艅, kiedy wr贸ci do domu. Reszty nie trzeba opowiada膰. Film trwa niewiele wi臋cej ni偶 p贸艂 godziny, a mimo to nie pozostawia widza oboj臋tnym. Prowokuje do stawiania pyta艅: to pedofilia czy homoseksualizm? Jak wyznaczy膰 granic臋 mi臋dzy 鈥 mog艂oby si臋 wydawa膰 鈥 鈥瀘rientacj膮鈥 seksualn膮 a ohydnym zboczeniem? Niestety nikt jeszcze nie odwa偶y艂 si臋 na udzielenie jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego postanowi艂em poszuka膰 jej na w艂asn膮 r臋k臋.

FURRY ME

Zarejestrowa艂em si臋 na dw贸ch popularnych forach gejowskich: gaymateo.pl i forum.gejowo.pl. Na pierwszej stronie moj膮 uwag臋 zwr贸ci艂a ju偶 ankieta personalna, kt贸r膮 musia艂em wype艂ni膰 przy rejestracji. Edukacja? Zainteresowania? Znajomo艣膰 j臋zyk贸w obcych? A kt贸偶 zaprz膮ta艂by sobie tym g艂ow臋! Natomiast gwiazdk膮 (pola obowi膮zkowe 鈥 przyp. AM) zosta艂y oznaczone takie dane jak budowa cia艂a, kolczyki, tatua偶e czy... ow艂osienie cia艂a (sic!). Przy rubryce 鈥濿iek鈥 celowo napisa艂em: 14. Na mojego maila przyszed艂 link aktywacyjny. Klikn膮艂em i ju偶 mog艂em 艣ledzi膰 erotyczne rozmowy facet贸w w r贸偶nym wieku, dziel膮cych si臋 m.in. swoimi fantazjami seksualnymi. Trzeba przyzna膰, 偶e bardzo wymy艣lnymi. Czyta艂em je oczywi艣cie jako 14-letni 艁ukasz. Jak wida膰 administracji forum nie przeszkadza mo偶liwo艣膰 odwiedzania strony przez dzieciaki.

Homopropaganda dla dzieci?

Szybko okaza艂o si臋, 偶e wyimaginowany 14-letni 艁ukasz nie jest jedynym tak m艂odym bywalcem forum. W艣r贸d anons贸w natychmiast natrafi艂em na profil 14-letniego aktywnego forumowicza, kt贸ry umie艣ci艂 nawet swoje zdj臋cie. Dzieci臋ca buzia, drobna sylwetka. Ch艂opcu r贸wnie dobrze mo偶na by艂oby da膰 ze dwa lata mniej. Nikomu nie przeszkadza艂a jego obecno艣膰 na forum, wysy艂anie 鈥瀘g艂osze艅 towarzyskich鈥 i 艣mia艂e deklaracje: 鈥濻zukam mi艂ego, najlepiej wysportowanego ch艂opaka, kt贸ry umie zadba膰 o siebie鈥. Dodajmy, 偶e w艣r贸d u偶ytkownik贸w przewa偶aj膮 znacznie starsi panowie... C贸偶, mo偶e niedopatrzenie administratora. Klik. Jestem ju偶 na nast臋pnej stronie. I co widz臋? 15-letni Grzesiu deklaruje, 偶e woli znacznie starszych. 鈥30 lat to dla mnie minimum. Najlepiej, 偶eby facet mia艂 oko艂o 40鈥. Mo偶e po prostu administracja jeszcze nie zd膮偶y艂a usun膮膰 postu? 鈥 pyta艂em naiwnie w my艣lach. Nic z tego. Wpis tajemniczego Grzesia zosta艂 napisany kilka lat temu, a forum nadal dzia艂a aktywnie.

Wchodz臋 na kolejn膮 stron臋 鈥 forum.gejowo.pl. Przegl膮dam pobie偶nie, nie wyszukuj臋 specjalnie 鈥瀢膮tk贸w pedofilskich鈥. Mimochodem natrafiam na zak艂adk臋 鈥濿 jakim wieku faceci s膮 najfajniejsi?鈥. Dowiaduj臋 si臋, 偶e 鈥瀗iekt贸rzy lubi膮 zabawy a [powinno by膰 鈥瀢鈥 鈥 przyp. red.] tatusia i synka鈥. Na podstronie 鈥濻eks鈥 znajduj臋 ankiet臋 pt. 鈥濱le lat powinien mie膰 Tw贸j idealny facet?鈥. Pierwszy przedzia艂 zaczyna si臋 od pi臋tnastego roku 偶ycia. Nie wiedzia艂em, 偶e facetem jest si臋 ju偶 w wieku pi臋tnastu lat. U偶ytkownicy daj膮 jednak do zrozumienia, 偶e na forum nie mo偶na pisa膰 wszystkiego. 鈥濶ie napisz臋, co lubi臋, bo znowu kto艣 usunie przez to ca艂y temat鈥 鈥 pisze tajemniczy ANTHEM. Podobnych sugestii mo偶na znale藕膰 wi臋cej. Nie brakuje pyta艅 o seks z dzieciakami i odpowiedzi troskliwych homo-wujk贸w Dobra Rada: 鈥濻膮 zabronione [stosunki 鈥 przyp. AM], gdy bzykasz si臋 z kim艣 poni偶ej 15. roku 偶ycia, a jak ten kolo mia艂 16 to wszystko by艂o w porz膮dku鈥.

Znajomy podrzuca mi termin 鈥瀎urry me鈥. Zagl膮dam do niezawodnej przegl膮darki Google. Moim oczom ukazuje si臋 fotoblog 15-letniego ch艂opca. Ma艂a chuda r膮czka trzyma obrazek s艂odkiego bajkowego kr贸lika z odci艣ni臋tym 艣ladem innego zwierzaka... na udzie. Pozosta艂e obrazki, autorstwa ch艂opca i jego znajomych, r贸wnie偶 nie pozostawiaj膮 z艂udze艅. Bajkowe zwierz膮tka w dziwnych pozach, wydaj膮ce si臋 鈥瀢dzi臋czy膰 do widza鈥 czy przytulaj膮ce si臋 postacie kresk贸wek (wszystkie p艂ci m臋skiej). Dziwne, klikam dalej. W ko艅cu Google uchodzi za niezawodn膮 przegl膮dark臋. 鈥濬urry me鈥 鈥 wpisuj臋 w okienko. Moim oczom ukazuje si臋 rysunkowe porno, przedstawiaj膮ce postacie z kresk贸wek w scenach seksu. Oczywi艣cie na ka偶dym obrazku s膮 to przedstawiciele p艂ci m臋skiej.

Jeszcze raz odwiedzam fotoblog ch艂opca z USA. 鈥濰ejka, jestem Michael! Mam 15 lat, jestem gejem, wi臋c dziewczyny mog膮 da膰 se siana鈥 鈥 mo偶na przeczyta膰 w notce biograficznej dzieciaka. 鈥濴ubi臋 p艂ywa膰, ta艅czy膰, 艣piewa膰, rysowa膰, jestem furry i jestem kr贸liczkiem. Nie mam tu wielu przyjaci贸艂, wi臋c przyjd藕 i porozmawiaj. Ja nie gryz臋鈥 鈥 przedstawia si臋 ch艂opiec. Michael opisuje sw贸j wygl膮d, spos贸b ubierania si臋 i podaje kontakt do siebie: profil na Facebooku, skype, kana艂 na portalu YouTube, a nawet adres e-mail. W ko艅cu szuka towarzystwa. 鈥濲e艣li jeste艣 zraniony lub masz problemy, odezwij si臋 do mnie, a postaram si臋 rozweseli膰 Ci臋!鈥 鈥 deklaruje weso艂o ch艂opiec.

Tak, Michael... Chcia艂bym si臋 myli膰 (nawet nie wiesz jak bardzo), ale pewnie niebawem odezwie si臋 do Ciebie kto艣 鈥瀦raniony鈥. Kto艣, kto rzeczywi艣cie ma problemy. Mo偶e rozweselisz go na chwil臋, ale sam b臋dziesz cierpia艂...

Mam tego do艣膰, k艂ad臋 si臋 spa膰. Ale sen nie przychodzi. Ca艂y czas mam przed oczami ma艂膮 sylwetk臋 ch艂opca trzymaj膮c膮 dwuznaczny obrazek. Dobrze, 偶e spokojnie zasypiaj膮 wszelkiej ma艣ci bojownicy o prawa gej贸w. W ko艅cu tyle zagubionych dzieciak贸w mo偶e ich 鈥瀝ozweseli膰鈥.

Aleksander Majewski

Data: 2013-02-18 06:36:57
Autor: glob
o_O
U2 i po co mi ten 禼iek wklejasz?
 Ka縟y wie 縠 facet bierze w 砤p od kleru, ka縟e 秗odowisko naukowe
powiedzia硂 mu -won oszo硂mie -za fa硈zerstwa, k砤mstwa,
krzywoprzysi阺two, szkodliwo舵 spo砮czn.
 To facet kt髍y g硂si -縠 piedolec homofobiczny nie jest pierdolcem,
bo poczu du勘 kasior od tych kt髍ym powie - nie jeste jebni阾y,
tw骿 kaftan to szaliczek i tacy kas 砤duj ...a i tak l眃uj na
odziale pierdolc體, bo choroby nie leczy si zaprzeczaniem, ani
zak砤man ideologi.
  Ale przecie zawsze trafi si g硊pki jak U2. Nobla powiniene
dosta , w dziedzinie debilizmu.

Data: 2013-02-18 15:43:09
Autor: u2
o_O
W dniu 2013-02-18 15:36, glob pisze:
U2 i po co mi ten 艣ciek wklejasz?
  Ka偶dy wie 偶e facet bierze w 艂ap臋 od kleru, ka偶de 艣rodowisko naukowe
powiedzia艂o mu -won oszo艂omie -za fa艂szerstwa, k艂amstwa,
krzywoprzysi臋stwo, szkodliwo艣膰 spo艂eczn膮.
  To facet kt贸ry g艂osi -偶e piedolec homofobiczny nie jest pierdolcem,
bo poczu艂 du偶膮 kasior臋 od tych kt贸rym powie - nie jeste艣 jebni臋ty,
tw贸j kaftan to szaliczek i tacy kas臋 艂aduj膮 ...a i tak l膮duj膮 na
odziale pierdolc贸w, bo choroby nie leczy si臋 zaprzeczaniem, ani
zak艂aman膮 ideologi膮.
   Ale przecie偶 zawsze trafi膮 si臋 g艂upki jak U2. Nobla powiniene艣
dosta膰 , w dziedzinie debilizmu.

To by艂a jedna z najwi臋kszych siatek pedofilskich rozpracowanych na Wyspach. Tworzy艂o j膮 oko艂o 70 Brytyjczyk贸w i 140 m臋偶czyzn w innych krajach. Komunikowali si臋 przez Internet, wymieniaj膮c zrobione przez siebie filmy i zdj臋cia. W sumie 125 tysi臋cy fotografii gwa艂t贸w na ma艂ych dzieciach."Podczas operacji 鈥濧lgebra鈥 policjanci przej臋li ponad 125 tysi臋cy zdj臋膰 z pornografi膮 dzieci臋c膮 "

O艣miu cz艂onk贸w grupy mieszkaj膮cych w Szkocji zosta艂o w艂a艣nie skazanych przez s膮d w Edynburgu. Jest w艣r贸d nich James Rennie, jeden z najbardziej znanych szkockich homoseksualist贸w. Dosta艂 do偶ywocie, ale mo偶e wyj艣膰 na wolno艣膰 po 13 latach. By艂 szefem finansowanej przez pa艅stwo organizacji LGBT Youth Scotland, kt贸ra doradza艂a nastolatkom odkrywaj膮cym u siebie sk艂onno艣ci homoseksualne. Rennie, kt贸remu rz膮d p艂aci艂 40 tysi臋cy funt贸w (oko艂o 200 tysi臋cy z艂otych) rocznie, by艂 zwolennikiem wprowadzenia do szkockich szk贸艂 lekcji o homoseksualizmie. Domaga艂 si臋 te偶 umo偶liwienia homoseksualistom adoptowania dzieci. Jak pisze dziennik 鈥濪aily Mail鈥, cz臋sto odwiedza艂 szkocki parlament, zapraszano go te偶 do siedziby brytyjskiego premiera na Downing Street w Londynie i na przyj臋cia urz膮dzane przez cz艂onk贸w rodziny kr贸lewskiej.

Ten znany aktywista gejowski zosta艂 skazany za molestowanie synka swoich przyjaci贸艂, kt贸rzy zostawiali dziecko pod jego opiek膮. Proceder mia艂 miejsce niemal od urodzenia ch艂opca do momentu, gdy sko艅czy艂 cztery lata. Podczas molestowania Rennie robi艂 zdj臋cia i nakr臋ca艂 filmy, kt贸re przekazywa艂 innym cz艂onkom pedofilskiej siatki. Pozwala艂 im r贸wnie偶 s艂ucha膰 przez telefon, jak gwa艂ci niemowl臋.

鈥 To, co si臋 sta艂o, wp艂ynie na ca艂e 偶ycie mojego dziecka 鈥 m贸wi艂a dziennikarzom matka ch艂opca.

Podczas procesu musia艂a obejrze膰 materia艂y nakr臋cone przez pedofila. Podobno przedstawia艂y one 鈥瀗ajbrutalniejsze praktyki seksualne鈥.

鈥 Rennie by艂 naszym bliskim przyjacielem przez 15 lat. Trudno znale藕膰 s艂owa na opisanie tego, co czujemy 鈥 podkre艣la艂a matka. 艢ledczy ustalili, 偶e Rennie dopu艣ci艂 do swej ofiary zara偶onego HIV pedofila psychopat臋 Neila Strachana (dosta艂 do偶ywocie, wyjdzie najwcze艣niej po 16 latach). Odnaleziono te偶 zdj臋cia przedstawiaj膮ce Strachana molestuj膮cego inne 18-miesi臋czne dziecko.

鈥 To, co zobaczyli艣my, jest odra偶aj膮ce. Zszokowa艂oby ka偶dego normalnego cz艂owieka 鈥 powiedzia艂 szkocki s臋dzia.

Sprawa Jamesa Renniego wywo艂a艂a dyskusj臋 na temat zwi膮zku pedofilii z homoseksualizmem.

鈥 Ka偶dy, kto uwa偶a, 偶e taki zwi膮zek istnieje, jest debilem. To by艂 zbieg okoliczno艣ci 鈥 uci臋艂a przedstawicielka czo艂owej organizacji homoseksualnej w Glasgow i od艂o偶y艂a s艂uchawk臋. O sprawie nie chcieli rozmawia膰 r贸wnie偶 inni szkoccy geje.

鈥 Kilka lat temu, gdy jeszcze nie by艂 to temat tabu, policja udost臋pni艂a statystki dotycz膮ce molestowania dzieci. W zale偶no艣ci od regionu od 23 do 43 procent tych przest臋pstw by艂o sprawk膮 gej贸w. Zwa偶ywszy, 偶e stanowi膮 oni 1, g贸ra 2 procent spo艂ecze艅stwa, mamy do czynienia z wielk膮 nadreprezentacj膮 鈥 powiedzia艂a 鈥濺zeczpospolitej鈥 brytyjska specjalistka ds. wychowywania dzieci Lynette Burrows. Jej zdaniem homoseksualne lobby nie dopuszcza, by takie dane wychodzi艂y na jaw.

鈥 Gdy wypowiadam si臋 w BBC, zabraniaj膮 mi m贸wi膰 o tym niewygodnym fakcie. Niestety, prawda jest taka, 偶e wielu gej贸w czuje poci膮g do ma艂ych ch艂opc贸w 鈥 doda艂a Burrows.

Data: 2013-02-18 06:58:39
Autor: glob
o_O
On 18 Lut, 15:43, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> zak砤man ideologi.
>    Ale przecie zawsze trafi si g硊pki jak U2. Nobla powiniene

To by砤 jedna z najwi阫szych siatek pedofilskich rozpracowanych na
Wyspach. Tworzy硂 j oko硂 70 Brytyjczyk體 i 140 m昕czyzn w innych
krajach. Komunikowali si przez Internet, wymieniaj眂 zrobione przez
siebie filmy i zdj阠ia. W sumie 125 tysi阠y fotografii gwa硉體 na ma硑ch
dzieciach."Podczas operacji "Algebra" policjanci przej阬i ponad 125
tysi阠y zdj赕 z pornografi dzieci阠 "

O秏iu cz硂nk體 grupy mieszkaj眂ych w Szkocji zosta硂 w砤秐ie skazanych
przez s眃 w Edynburgu. Jest w秗骴 nich James Rennie, jeden z najbardziej
znanych szkockich homoseksualist體. Dosta do縴wocie, ale mo縠 wyj舵 na
wolno舵 po 13 latach. By szefem finansowanej przez pa駍two organizacji
LGBT Youth Scotland, kt髍a doradza砤 nastolatkom odkrywaj眂ym u siebie
sk硂nno禼i homoseksualne. Rennie, kt髍emu rz眃 p砤ci 40 tysi阠y funt體
(oko硂 200 tysi阠y z硂tych) rocznie, by zwolennikiem wprowadzenia do
szkockich szk蟪 lekcji o homoseksualizmie. Domaga si te umo縧iwienia
homoseksualistom adoptowania dzieci. Jak pisze dziennik "Daily Mail",
cz阺to odwiedza szkocki parlament, zapraszano go te do siedziby
brytyjskiego premiera na Downing Street w Londynie i na przyj阠ia
urz眃zane przez cz硂nk體 rodziny kr髄ewskiej.

Ten znany aktywista gejowski zosta skazany za molestowanie synka swoich
przyjaci蟪, kt髍zy zostawiali dziecko pod jego opiek. Proceder mia
miejsce niemal od urodzenia ch硂pca do momentu, gdy sko馽zy cztery
lata. Podczas molestowania Rennie robi zdj阠ia i nakr阠a filmy, kt髍e
przekazywa innym cz硂nkom pedofilskiej siatki. Pozwala im r體nie
s硊cha przez telefon, jak gwa砪i niemowl.

- To, co si sta硂, wp硑nie na ca砮 縴cie mojego dziecka - m體i砤
dziennikarzom matka ch硂pca.

Podczas procesu musia砤 obejrze materia硑 nakr阠one przez pedofila.
Podobno przedstawia硑 one "najbrutalniejsze praktyki seksualne".

- Rennie by naszym bliskim przyjacielem przez 15 lat. Trudno znale兼
s硂wa na opisanie tego, co czujemy - podkre秎a砤 matka. edczy
ustalili, 縠 Rennie dopu禼i do swej ofiary zara縪nego HIV pedofila
psychopat Neila Strachana (dosta do縴wocie, wyjdzie najwcze秐iej po 16
latach). Odnaleziono te zdj阠ia przedstawiaj眂e Strachana molestuj眂ego
inne 18-miesi阠zne dziecko.

- To, co zobaczyli秏y, jest odra縜j眂e. Zszokowa硂by ka縟ego normalnego
cz硂wieka - powiedzia szkocki s阣zia.

Sprawa Jamesa Renniego wywo砤砤 dyskusj na temat zwi眤ku pedofilii z
homoseksualizmem.

- Ka縟y, kto uwa縜, 縠 taki zwi眤ek istnieje, jest debilem. To by zbieg
okoliczno禼i - uci瓿a przedstawicielka czo硂wej organizacji
homoseksualnej w Glasgow i od硂縴砤 s硊chawk. O sprawie nie chcieli
rozmawia r體nie inni szkoccy geje.

- Kilka lat temu, gdy jeszcze nie by to temat tabu, policja udost阷ni砤
statystki dotycz眂e molestowania dzieci. W zale縩o禼i od regionu od 23
do 43 procent tych przest阷stw by硂 sprawk gej體. Zwa縴wszy, 縠
stanowi oni 1, g髍a 2 procent spo砮cze駍twa, mamy do czynienia z wielk
nadreprezentacj - powiedzia砤 "Rzeczpospolitej" brytyjska specjalistka
ds. wychowywania dzieci Lynette Burrows. Jej zdaniem homoseksualne lobby
nie dopuszcza, by takie dane wychodzi硑 na jaw.

- Gdy wypowiadam si w BBC, zabraniaj mi m體i o tym niewygodnym
fakcie. Niestety, prawda jest taka, 縠 wielu gej體 czuje poci眊 do
ma硑ch ch硂pc體 - doda砤 Burrows.

--

"G丑wn motywacj mojej aktywno禼i publicznej by砤 potrzeba w砤dzy
i 勘dza popularno禼i. Ta druga by砤 nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa糳ziernika 2005

Propaganda dla g硊pk體, w sam raz dla U2, kt髍ego celem jest osi眊n辨
w tej dziedzinie doskona硂舵.

Data: 2013-02-18 23:54:06
Autor: mi艣 z okienka
Pasciarz!
i zlodziej cudzych tekstow
[ciach...]

Data: 2013-02-18 23:51:48
Autor: mi艣 z okienka
Pasciarz!

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5122378d$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2013-02-18 23:48:32
Autor: mi艣 z okienka
o_O

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:512228b0$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
[...]

(...)
Jaki to ma zwiazek z tematem bezmozgi palancie? Czlowiek pisze cos od siebie, a ty pewnie mu zazdroscisz pasciarzu?

o_O