o_O

Data: 2013-02-18 20:19:49
Autor: Trybun
o_O
W dniu 2013-02-18 14:01, glob pisze:
Zachowania altruistyczne są coraz mniej cenione we współczesnym
  społeczeństwie- alarmują psychologowie, psycholodzy oraz psycholożki
  zgromadzeni na 25 Sympozjum Psychologicznym w Poznaniu.
   Większość ankietowanych osób kojarzyła altruizm ze śpiewaniem
  truizmów altem- wyjaśnia ze smutkiem dr Anna Krawędź z Uniwersytetu w
  Pułtusku. - Spora część uważała, że altruista to muzyk grający na
  altrui, a niektórym wydawało się, że altruizm to anglicyzm
oznaczający
  mówienie samej prawdy ( od ang. all true is...).
   Na wielkopolskiej wsi jest jeszcze gorzej. 85 proc. respondentów
  odpowiedziało, że nie chciałaby mieć syna altuisty i aż 96 proc.
  zadeklarowało, że nie wpuściłoby altruisty do domu.
   Najgorszą opinię mają altruiści w powiecie gostyńskim, gdzie aż 75
  proc. ankietowanych uznało, że altruiści są przyczyną corocznej plagi
  stonki.

Debileje  naród w tym kapitalizmie. Wszystko, absolutnie wszystko schodzi tu na psy.

Data: 2013-02-18 11:48:08
Autor: glob
o_O
On 18 Lut, 20:19, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

>   stonki.

Debileje  naród w tym kapitalizmie. Wszystko, absolutnie wszystko

W jakimś stopniu też kapitalizm ma w tym swój udział, a bo jak jest
kasa to nie ma skrupułów.
  Ja ma kasę to jest ktoś, a nie -jestem ktoś przez to co sobą
prezentuje.
 Jak nie ma kasy to śmieć i nieważne co reprezentuje.
  Dla cwaniaka nauczyciel to nieudacznik bo nie ma kasy.

Data: 2013-02-19 00:52:44
Autor: jr
o_O

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:3bb851a6-66dd-4dae-8f14-ee558307d77ao5g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

schodzi tu na psy.

W jakimś stopniu też kapitalizm ma w tym swój udział

Jacy 'fachowcy' takli kapitalizm (plan Balcerowicza - ostatni plan PZPR).

Data: 2013-02-20 15:38:03
Autor: Trybun
o_O
W dniu 2013-02-18 20:48, glob pisze:

[...]

I to jest patologia, zaraza z którą należy walczyć. Dlaczego tak komuś przeszkadza żeby ludzie nie rodzili się równymi, i żeby każdemu zapewnić start w życie na tym samym poziomie?

Data: 2013-02-20 17:02:46
Autor: Przemysław M.
o_O
Dnia Wed, 20 Feb 2013 15:38:03 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Chcesz powiedzieć, że nierób i pracus mają nierówny start?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-20 08:40:39
Autor: glob
o_O
On 20 Lut, 17:02, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:

> [...]

nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten
wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

To dziecko z biedoty i bogacza ma podobno taki sam start, a czy biedny
przypadkiem nie ma szklanego sufitu aby nadal był biedny?  Dziecko
bardzo zdolne przy dziecku bogatym a tumanie, będzie miało mniej
osiągnięc niż tuman, przegra z tumanem bo tuman miał dostęp ,a biedny
nie, do zwykłych zasobów wiedzy, starych nie było stać na książki a
biblioteki się przecież zamyka.

Data: 2013-02-19 00:47:39
Autor: jr
o_O

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kftuv6$ja8$2node1.news.atman.pl...
[...]

Nie wyszedl wam towarzysze ani socjalizm, ani kapitalizm.

Data: 2013-02-20 15:38:33
Autor: Trybun
o_O
W dniu 2013-02-19 00:47, jr pisze:

Debileje  naród w tym kapitalizmie.

Nie wyszedl wam towarzysze ani socjalizm, ani kapitalizm.

Z przykrością muszę potwierdzić - socjalizm niezbyt wyszedł.. A co do kapitalizmu to całkiem się udał, mało tego - to nie jest jeszcze nie pokazał wszystko na co go stać.

Data: 2013-02-20 17:02:05
Autor: Przemysław M.
o_O
Dnia Wed, 20 Feb 2013 15:38:33 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Poczytaj sobie o prawdziwej komunistce:
http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Jolanta_Szczypi%C5%84ska

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-02-20 21:54:46
Autor: jr
o_O

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg2n5b$o2e$2node2.news.atman.pl...
[...]

Dokladnie wg. negatywnej wizji Karola Marksa.

Data: 2013-02-20 15:37:45
Autor: Trybun
o_O
W dniu 2013-02-19 16:31, Przemysław M. pisze:

Debileje  naród w tym kapitalizmie. Wszystko, absolutnie wszystko
schodzi tu na psy.
Łącznie z tobą.

Muszę cię rozczarować w swojej opinii - jestem z tych którym nie da się zrobić prania mózgu. Buty jaśnie pana wyczyszczone? Radzę nie zapominać o tym - wszak w powiedzeniu "łaska pańska na pstrym koniu jeździ" jest wiele prawdy.

Data: 2013-02-20 17:03:36
Autor: Przemysław M.
o_O
Dnia Wed, 20 Feb 2013 15:37:45 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Ależ zrobiono ci przepierkę mózgu. Twoje wychwalanie komuny jest tego
dowodem.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-02-20 21:56:09
Autor: jr
o_O

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg2n5a$o2e$1node2.news.atman.pl...
[...]

W istocie - nie mozna wyprac tego, co zostalo juz wyprane do cna.

o_O