Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   o autostradach na 2012 możemy zapomnieć no i moim zdaniem najciekawszy komentarz o tusku w odpowiedzi nawiedzo nemu tuskomatołowi

Data: 2009-09-03 14:26:03
Autor: Mariusz Merta
o autostradach na 2012 możemy zapomnieć no i moim zdaniem najciekawszy komentarz o tusku w odpowiedzi nawiedzo nemu tuskomatołowi
żeby od razu uciąć wszelkie przytyki, jest to kopia z komentarza do
artykułu

http://finanse.wp.pl/kat,104126,title,O-autostradach-na-Euro-2012-mozemy-zapomniec,wid,11456267,wiadomosc.html?ticaid=18aef

poniżej komentarz autor Emi, zresztą jest to cała masa komentarzy do
komentarza pana luk-a któren na wp pełni rolę kaweckiego
********************************************************************************************************************************************************
Trudno doszukać się sie drugiej takiej partii gdzie volksdeutsch
otoczony TW UB udawałby płemieła. Ubaw zaczyna sie gdy ktokolwiek pyta
o sukcesy tej partyjki w 20 m-cu rzadów. Kompetencje te są jeszcze
śmieszniejsze, gdy zobaczymy słynną Piterę (żonę TW UB Pitery) i jej
radiowe obietnice przedstawienia za m-c (tj. do końca marca 2008 roku)
wyciągów z kart płatniczych z czasów PiS Radzia Sikorskiego. Robi się
strasznie gdy ta śmieszna kobieta grzmi "jak śmieli", a potem mówi, że
karty spłacono, ale oburzona mówi w styczniu. Redaktor pyta kiedy
przesyłane są wyciągi z listopadowych zakupów? - do końca grudnia.. I
tutaj Pitera zmienia temat. Inteligencja stanęła jej w poprzek prostym
faktom bankowym. Jednocześnie ni cholery nie rusza swego pryszczatego
pupska, gdy PO daje 500 mln zł p. Walterowi/TVN, a 130 mln zł Agorze,
czy 58 mln zł POwskim współpracownikom Waltz. O Palikotach, słupach,
Misiakach, Sawickich, oskarżeniach Dzikowskiego, praniu pieniędzy w
Krakowie, przekrętach szefów PO w Zielonej Górze i Gorzowie (na bazie
klubu sportowego) nie wspominając...Rząd ten likwiduje stocznie,
próbuje sprzedać, ale do dziś nie wie komu, bo jak powiedział
wiceminister Skarbu w Polskim Radio Programie 3 "inwestor się nie
ujawnił"," umowy nie są podpisane", "inwestor nie określił co i gdzie
i ile chce budować"...czyli zadał kłam pieniom Tuska w pseudodebacie.
Tusk przyznał, że stocznie dostały 500 mln zł pomocy w ciągu 10 lat
(ale gwarancje bankowe, czyli nigdy nie dane nikomu pieniądze trudno
określić pomocą) ,ale nie wspomniał, że TVN i Walter dostały w dobie
kryzysu takie pieniądze -500 mln zł "od reki" i w żywej gotówce z
kieszeni podatnika. Miara sukcesów zagranicznych jest nie tylko
służalcza postawa Tuska, gdy Niemcy (Bundesprojekte Rostock) wspierają
swe stocznie wbrew przepisom unijnym, a z nimi Francja, a także dwie
stocznie Holandia. Tam o zwolnieniach nie ma mowy i zwrocie pomocy
rządowej. To samo Niemcy i Francja robią z przemysłem motoryzacyjnym,
a Tusk nie pyta dlaczego i jak wygląda wobec tego równość podmiotów
gospodarczych. Trudno być traktowanym powaznie ,gdy Berlusconi nazywa
go "chłoptasiem",(z ujawnionych kaset) ambasadorzy Austrii, Francji i
Hiszpanii przy UE drwią z niego, a Ławrow przyjmuje jego wysłannika w
15 minut łącznie z powitaniem i pożegnaniem-z czego słusznie drwi
Kommiersant, bo Ławrow więcej czasu poświęca na spacer z psem. Przy
tym bardzo dobre stosunki z Niemcami Tuska sprowadzają się do poparcia
Merkel dla Erike Steinbach, a przy wyraźnym podniesieniu spraw
wypędzenia Bartoszewski (bez studiów) milczy....Trudno uważać za
poważnego faceta, który mówi, że "kryzysu nie ma" przez cały 2008 rok,
bo jest to przypadek nie tylko ekonomiczny, ale wręcz psychiatryczny
na świecie - wobec wszechobecnego kryzysu-nie notowany. Chyba, że ty
znasz jakieś sukcesy PO, albo spełnione obietnice? autostrady, obniżki
cen, podatek liniowy, reformę KRUS,1000 boisk gminnych w rok,400
hoteli (1 w 4 dni) ? Nie? - to az dziw,ze tak bezsensownie
pyszczysz...Nowe standardy kultury ? - Palikot et consortes ? "w imię
zasad" i "by kolesiom żyło się lepiej"
*************************************************************************************************************************************************************
całość ciekawa, tyle, że luk poziomem sięga niezłego dna

Mariusz Merta

Data: 2009-09-04 00:10:15
Autor: Anatol

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:0a6f075b-a848-486a-adfd-5608991a86f8q7g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

To jest tylko opinia.

znasz jakieś sukcesy PO, albo spełnione obietnice?

np. armia zawodowa, PITy przez internet bez kwalifikowanego podpisu ektronicznego, 1 okienko do rejestracji działalności

autostrady,

Nigdy tyle się nie budowało (600 km A i S w budowie )  i nie było tyle podpisanych umów  (740 km A i S ) i prowadzonych przetargów (1048,6 km A i S) :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=42315640&postcount=2442

obniżki
cen, podatek liniowy, reformę KRUS,

To była opcja wyborcza. Do tego celu wyborcy dali za mało głosów żeby przegłosować veto Prezydenta.
Poza tym dopóki trwa globalny kryzys pewnych rzeczy nie da się przeprowadzić z powodów finansowych.

1000 boisk gminnych w rok,

2012 szt. do 2012 r.. Do 17 lipca 2009 oddanych 562

http://orlik2012.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=7&Itemid=38

Anatol

Data: 2009-09-04 10:00:16
Autor: iaforek
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
To była opcja wyborcza. Do tego celu wyborcy dali za mało głosów

Nie, no. Tekst roku. Muszę to zapamiętać. Od teraz wszystkie niezrealizowane obietnice (niezależnie jakiej parii) to będzie "opcja wyborcza" LOL

--
iaforek

Data: 2009-09-04 17:34:30
Autor: Anatol

Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7qofg$ahu$1inews.gazeta.pl...

To była opcja wyborcza. Do tego celu wyborcy dali za mało głosów

Nie, no. Tekst roku. Muszę to zapamiętać. Od teraz wszystkie niezrealizowane obietnice (niezależnie
jakiej parii) to będzie "opcja wyborcza" LOL

Przecież nie napisałem ze wszystkie, tylko podatek liniowy, który jest sprzeczny z programami wszystkich pozostałych partii oraz Prezydenta. To samo dotyczy likwidacji abonamentu RTV oraz prawie wszytskich pozostałych 15 ustaw zawetowanych przez Prezydenta w ciągu ostatniego 1,5 roku. :

http://beta.prezydent.pl/aktywnosc/ustawy/zawetowane/page,1.html

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article69677/Prezydent_zawetuje_podatek_i_likwidacje_abonamentu.html

Anatol

Data: 2009-09-09 10:47:32
Autor: iaforek
> [...]

Przecież nie napisałem ze wszystkie, tylko podatek liniowy, który jest sprzeczny z programami wszystkich pozostałych partii oraz Prezydenta. To samo dotyczy likwidacji abonamentu RTV oraz prawie wszytskich pozostałych 15 ustaw zawetowanych przez Prezydenta w ciągu ostatniego 1,5 roku. :

Kończ waść, wstydu oszczędź. Na ironii się nie znasz.

BTW Czy aby na pewno likwidacja KRUSu czy obniżka cen nie były zgodne z programami innych parii???

Tak czy siak, ładnie to sobie propagandziści PełOwscy wymyślili. Naobiecywać co się da, a w razie problemów: to była opcja wyborcza, która jest sprzeczna z programem innych partii i wprowadzić się nie da. Żałosne.

--
iaforek

Data: 2009-09-09 19:41:02
Autor: Anatol

http://www.pardon.pl/artykul/2442/premier_broni_krus-u

czy obniżka cen nie były zgodne z
programami innych parii???

Jakich cen ?

Tak czy siak, ładnie to sobie propagandziści PełOwscy wymyślili. Naobiecywać
co się da, a w razie problemów: to była opcja wyborcza, która jest sprzeczna
z programem innych partii i wprowadzić się nie da. Żałosne.

To samo dotyczy programów wyborczych innych partii.

Anatol

Data: 2009-09-10 09:05:49
Autor: iaforek
o autostradach na 2012 możemy zapomnieć no i moim zdaniem na
> [...]

Najpierw przeczytaj artykuł, na który się powołujesz, żałosny, pełowski ynteligencie.

"Fakt, był przed rokiem projekt reformy KRUSu, zakładający stopniowe przenoszenie rolników do ogólnego systemu ubezpieczeniowo-składkowego (PIT+ZUS), poczynając od tych na 50 i więcej hektarach gospodarujących. W perspektywie miał objąć wszystkich.".

Wyprzedzając Twoją odpowiedź, już Ci tłumaczę, dlaczego nie zostało to zrealizowane przez PiS: "była to opcja wyborcza" LMAO

> czy obniżka cen nie były zgodne z
> programami innych parii???

Jakich cen ?

Cen, o których była mowa na samym początku. Tuż obok innych cudów i obietnic premiera: likwidacji KRUSu, podatku liniowego etc.

> [...]
> z programem innych partii i wprowadzić się nie da. Żałosne.

To samo dotyczy programów wyborczych innych partii.

I dlatego mnie to tak śmieszy. Tak jak już napisałem wcześniej: od teraz każda niezrealizowana obietnica (niezależnie jakiej partii) to będzie "opcja wyborcza". Piękny, samobójczy gol Pełowskiego inteligenta. LOL Niezrealizowane obietnice PełO -- > opcja wyborcza. PiS -- > opcja wyborcza itd.

--
iaforek

Data: 2009-09-10 18:00:13
Autor: Anatol

Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8afhd$14k$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Wyprzedzając Twoją odpowiedź, już Ci tłumaczę, dlaczego nie zostało to zrealizowane przez PiS:

A niby kto stał na przeszkodzie przegłosowania likwidacji KRUS ? PO ? Takiej opcji PiS nie miało ani przed poprzednimi wyborami ani przed ostatnimi. Był to tylko autorski pomysł Gilowskiej.

Przed ostatnimi wyborami PiS wytykał że to PO chce likwidacji KRUS a PiSmiał być alternatywa dla chłopskiego elektoratu. Ostatecznie PO udowodniła przed sądem że jej program wyborczy także nie zawierał takiej opcji :

http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci_agencyjne/pap/artykul/sad%3Bj%3Bkaczynski%3Bma%3Bsprostowac%3Binformacje%3Bze%3Bpo%3Bchce%3Blikwidacji%3Bkrus,161,0,272545.html

> [...]

Cen, o których była mowa na samym początku. Tuż obok innych cudów i obietnic premiera:
likwidacji KRUSu, podatku liniowego etc.

W dalszym ciągu nie mogę się doczytać o jakie ceny konkretnie chodzi, w związku z czym nie ma podstaw do stwierdzenia, że PO obiecało obniżkę tych cen i ich nie obniżyło.

> [...]
> z programem innych partii i wprowadzić się nie da. Żałosne.

To samo dotyczy programów wyborczych innych partii.

Tzn. śmieszne jest że Prezydent wetuje ustawy przeciwko którym występuje PiS czy sam konstytucyjny zapis o liczbie głosów potrzebnych do przegłosowania ustawy i odrzucenia weta ?

W poprzednich 2 kadencjach Sejmu rządy nie miały opozycyjnie nastawionego Prezydenta, a więc brak realizacji opcji wyborczej wynikał jedynie z działań własnych.

Anatol

Data: 2009-09-14 09:16:32
Autor: iaforek
[...]
 Nie rozśmieszaj mnie. Sam sobie zaprzeczasz!

W dalszym ciągu nie mogę się doczytać o jakie ceny konkretnie chodzi, w związku z czym nie ma podstaw do stwierdzenia, że PO obiecało obniżkę tych cen i ich nie obniżyło.

Świstak siedzi i zawija sreberka... czyli co? PO chciało podnieść ceny. Tak mi przykro, że im się nie udało :) Jak tak bardzo uczepiłeś się tych cen, to może równie gorliwie wypowiesz się o innych propozycjach PO: obniżenie podatków, JOWy etc. Czy może to wszystko to były "opcje wyborcze" lub sąd już potwierdził, że żadnych obiecanek, propozycji, programu etc. PO nie ma!? Hahaha.
Tzn. śmieszne jest że Prezydent wetuje ustawy przeciwko którym występuje PiS czy sam konstytucyjny zapis o liczbie głosów potrzebnych do przegłosowania ustawy i odrzucenia weta ?

Śmieszy mnie cały ten lament, sądowne potwierdzanie co, kto obiecał, wykręcanie się od odpowiedzialności i wymyślnanie "opcji wyborczych". To nowy chwyt propagandowy? Do tego dochodzi ten cały "zły" prezydent co to zawetował wszystkie 15 ustaw (cóż za astronomiczna ilość LMAO) i jak na złość niektóre nawet (pewnie na złość) podpisał! :)

http://www.dziennik.pl/polityka/article418008/Zaskoczenie_Prezydent_podpisal_ustawe.html

To dopiero byłby trudny orzech do zgryzienia, gdyby prezydent podpisał te wszystkie "cudowne", napisane przez (bez)partyjnych fachowców ustawy. Wtedy to byłby wrzask :)

W poprzednich 2 kadencjach Sejmu rządy nie miały opozycyjnie nastawionego Prezydenta, a więc brak realizacji opcji wyborczej wynikał jedynie z działań własnych.

W przekazach dnia PO to wyczytałeś? http://www.dziennik.pl/polityka/article204454/Platforma_robi_propagande_za_pieniadze_rzadu.html

Czy po prostu należysz do młodzieżówki PO?

http://www.dziennik.pl/polityka/article213016/Tajna_instrukcja_PO_Przejac_internet_.html

LOL

BTW Powinneś zdawać sobie sprawę, że PiS w poprzedniej kadencji był, w sumie, gorszej pozycji niż obecnie jest PO. Jakoś PO nie tworzy rządu mniejszościowego. Do tego weto prezydenta można odrzucić. Poza tym, po co odrzucać, skoro prezydent podpisał większość ustaw??? Nie demonizuj tutaj roli prezydenta.

--
iaforek

Data: 2009-09-14 12:05:43
Autor: Anatol

Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8l1lg$3d8$1inews.gazeta.pl...

Świstak siedzi i zawija sreberka... czyli co? PO chciało podnieść ceny.

To nie ja użyłem cen jako argumntu. Najpierw musi my ustalić o jakie ceny chodzi żeby stwierdzić czy PO chciało je podnieść czy obniżyć czy też w ogóle o nich nie wspominało. Poza podatkiem akcyzowym cała reszta zgadnień dotycząca poziomu cen zależy od polityki NBP.

Tak mi przykro, że im się nie
udało :) Jak tak bardzo uczepiłeś się tych cen, to może równie gorliwie wypowiesz się o innych
propozycjach PO: obniżenie podatków,

Za rządów PO dzień wolności podatkowej jest najwcześniej od co najmniej 1994 :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Wolno%C5%9Bci_Podatkowej

JOWy etc.

Tutaj wymagana jest zmiana konstytucji czyli 3/4 głosów Zgromadzenia Narodowego. Nie ma dostatecznej zgody opozycji czyli i wyborców na taką zmianę.

Czy może to wszystko to były "opcje wyborcze" lub
sąd już potwierdził, że żadnych obiecanek, propozycji, programu etc. PO nie ma!? Hahaha.

Jeżeli do realizacja jakiegokolwiek punktu programu wyborczego jest wymagana jakakolwiek większość paralmentarna to
to bez odpowiedniej liczby głosów realizacja tego punktu będzie nie możliwa. Dotyczy to tak samo LPR, Samoobrony, PSL, SLD, PiS jak i PO. Brak zdecydowanej większości dla jednego ugrupowania bedzie oznaczał że realizację wypadkowego programu wynikającego z proporcji podziału głosów w parlamencie oraz zakresu władzy rządu, Prezydenta i samorządów.

[...]

No i tutaj nikt się nie czepia PO.

To dopiero byłby trudny orzech do zgryzienia, gdyby prezydent podpisał te wszystkie "cudowne",
napisane przez (bez)partyjnych fachowców ustawy. Wtedy to byłby wrzask :)

Ale np. punkt dotyczący likwidacji abonamentu RTV byłby już załatwiony.

[...]

Wygooglałem. Kwaśniewski zawetował 7 ustaw w czasie 6 lat rządów SLD raz 28 ustaw w czasie 4 lat rządów AWS (m. in. obniżenie PIT). Kaczyński zawetował 1 ustawę w ciągu 2 lat rządów PiS i 15 ustaw w ciągu 1,5 roku rządów PO. Nigdy nie było weta do sztandarowych ustaw wprowadzanych przez rządy SLD i PiS czy też publicznych zapowiedzi o zawetowaniu przyszłych ustaw tych rządów.

[...]

Tylko wtedy gdy program PO jest popierany przez SLD. Akurat w przypadku podatku liniowego, JOW czy abonamentu SLD i PiS i Prezydent są w koalicji przeciwko rządowi.

Niektóre zmiany przeciwko którym był PiS i Prezydent udało sie wprowadzić bo nie wymagały ustaw np. wyprowadzenie wojsk z Iraku czy likwidacja przymusowego poboru (a ustawy dotyczące zasad funkcjonowania armii zawodowej Prezydent musiał podpisać bo inaczej oskarżono by go o osłabianie obronności kraju).

Poza tym, po co odrzucać, skoro prezydent podpisał większość ustaw??? Nie demonizuj tutaj
roli prezydenta.

Abonament RTV funkcjonje nadal bo Prezydent, PiS i SLD są przeciwko jego likwidacji, a PO ma za mało głosów żeby taką zmianę przeforsować. I to jest fakt.

To samo byłoby z podatkiem liniowym czy KRUS (tutaj dochodzi brak zgody PSL bez którego taka ustawa nawet nie przejdzie Sejmu).

Anatol

Data: 2009-09-14 10:33:48
Autor: iaforek
[...]

Idąc tym tokiem myślenie, pytam się: to na co jest zgoda opozycji? Na nic!? To po co taki rząd, który żadnego swojego pomysłu nie potrafi przeforsować!? Jakoś w przeszłości innym rządom nie przeszkadzało wprowadzić trudnych reform (wbrem prezydentowi, wyborcom, koalicjantowi itd.). Chcesz powiedzieć, że rząd PełO to rząd nieudaczników? Brawo! :)
Podsumowując: PełO nie zrealizowało swoich obietnic bo: opozycja jest zła, koalicjant nie ten, prezydent zły, wyborcy nie dali zgody, świat jest zły, wszyscy przeciwko Słońcu Peru... to jaki jest plan? Dotrwać do następnych wyborów? I co dalej jak znowu wyborcy nie dadzą zgody... na co? Może czas podać ten rząd do dymisji jak sobie nie radzi z rządzeniem? Na to zgoda na pewno będzie. --
iaforek

Data: 2009-09-14 14:20:27
Autor: Anatol

Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8l66c$ngb$1inews.gazeta.pl...

Idąc tym tokiem myślenie, pytam się: to na co jest zgoda opozycji? Na nic!? To po co taki rząd, który
żadnego swojego pomysłu nie potrafi przeforsować!?

To juz jest wola wyborców jaki zakres władzy daje zwycięskiej partii. Trudno nazwac prezydenta opozycją skoro stanowi on część władzy wykonawczej a realizacja jego programu odbywa się poprzez blokowanie opozycjnego rządu.

Jakoś w przeszłości innym rządom nie
przeszkadzało wprowadzić trudnych reform (wbrem prezydentowi, wyborcom, koalicjantowi itd.).

Kaczyński nie zawetował aż 15 ustaw PiS, a Kwaśniewski 28 ustaw SLD.

Chcesz powiedzieć, że rząd PełO to rząd nieudaczników? Brawo! :)

Każdy rząd który nie ma 2/3 + 1 manadatów w Sejmie lub 50% +1  + własnyego prezydenta nie przeforsuje zadnej ustawy sprzecznej z programem prezydenta.

Możesz wskażesz jak w demokratyczny sposób można obalić weto Przydenta bez dostatecznej większości głosów i bez rezygnacji z innych ważnych punktów programu wyborczego (np. ograniczania wydatków budżetowych) w ewentualnych targach o poparcie ?

Podsumowując: PełO nie zrealizowało swoich obietnic bo: opozycja jest zła, koalicjant nie ten,

Na realizację jest 4 lata pod warunkiem wygrania nabliższych wyborów prezydenckich przez kandydata popierającego program PO.

Po 1,5 roku zrealizowano :

- radykalne przyspieszenie organizacji budowy autostrad, ekspresówek, stadionów i boisk piłkarskich,
- powstanie armii zawodowej,
- uproszczenie procedur administracji państwowej np. PITy przez internet bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego czy 1 okienko dla rozpoczęcia działalności gospodarczej,
- obniżenie procentowego udziału podatków w PKB,
- przyśpieszenie prywatyzacji,
- likwidacja uprzywilejowanych emerytur dla SBeków,
- projekt ustawy o "kastracji chemicznej" pedofilów - http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/1276.htm
- wycofanie wojsk z Iraku,
- twarde stanowisko z negocjacjach z USA w sprawie tarczy antyrakietowej,
- poprawę realacji z państwami UE i Rosją,

Anatol

Data: 2009-09-14 14:01:13
Autor: iaforek
[...]

A co się stanie jeżeli jednak __nie__ wygra? 4 zmarnowane lata... Zgodzisz się ze mną, że program PełO można skwitować "byle do następnych wyborów". "Bardzo" ciekawy program ;) (Ironia jakbyś nie zauważył).

Po 1,5 roku zrealizowano :

- radykalne przyspieszenie organizacji budowy autostrad, ekspresówek, stadionów i boisk piłkarskich,

Ty chyba jednak czerpiesz swoją wiedzę, z "przekazów dnia PełO". Dane, liczby, konkrety...

- powstanie armii zawodowej,

Na razie to nie ma poboru. Do armii zawodowej to jeszcze daleko.

- uproszczenie procedur administracji państwowej np. PITy przez internet
bez
kwalifikowanego podpisu elektronicznego czy 1 okienko dla rozpoczęcia działalności gospodarczej,

Jedno okienko to jest od dobrych kilku lat. Niestety, nigdy nie działało...

- obniżenie procentowego udziału podatków w PKB,

"Przekazy dnia PełO"? Masło maślane...

- przyśpieszenie prywatyzacji,

Raczej wyprzedaży za bezcen majątku narodowego. BTW To już PełO wie komu sprzedało stocznie? Bardzo "profesjonalne" podejście do prywatyzacji (ironia jak byś nie zauważył).

- likwidacja uprzywilejowanych emerytur dla SBeków,

Razem z PiS.

- projekt ustawy o "kastracji chemicznej" pedofilów - http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/1276.htm

_Projekt_

- wycofanie wojsk z Iraku,

Póki co, jeszcze tam są.

- twarde stanowisko z negocjacjach z USA w sprawie tarczy antyrakietowej,

Bardzo względna, subiektywna opinia. Jak tarczy nie było, tak nie ma.

- poprawę realacji z państwami UE i Rosją,

Jak wyżej. Subiektywna opinia.

--
iaforek

Data: 2009-09-14 18:44:27
Autor: Anatol

Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8lib9$mg0$1inews.gazeta.pl...
[...]

w budowie - 600 km A i S
podpisane umowy - 740 km A i S
prowadzone przetargi - 1048,6 km A i S (następne setki kilometrów w trakcie przygotowania do ogłoszenia przetargu)

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=42315640&postcount=2442

Stadiony w budowie :

Warszawa :

Narodowy

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=559608&page=435

Legii

http://stadion.legia.com/?gal=771

Wrocław :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=43071200&postcount=7240

Gdańsk :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=148428&page=377

Kraków :

Wisła Kraków

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=141189&page=418

Cracovia

http://www.wikipasy.pl/Przewodnik_po_nowym_stadionie_Cracovii

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=43061920&postcount=1463

Puławy :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=42642068&postcount=96

Wybudowane już Orliki 562 szt. :

http://orlik2012.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=7&Itemid=38

- powstanie armii zawodowej,

Na razie to nie ma poboru. Do armii zawodowej to jeszcze daleko.

Nie ma już żołnierzy służby zasadniczej - wszyscy szeregowi to płatni, wyselekcjonowani ochotnicy w służbie nadterminowej lub na kontraktach zawodowych za 2400-2500 miesięcznie + dodatki.

- obniżenie procentowego udziału podatków w PKB,

"Przekazy dnia PełO"? Masło maślane...

2008 i 2009 to rekordy dnia wolności podatkowej od 1994. To jest fakt.

[...]

Sprzedaż po najlepszej cenie z przetargu lub wolnego rynku - innych realnych cen sprzedaży nie ma. Przyśpieszenie prywatyzacji to fakt.

- likwidacja uprzywilejowanych emerytur dla SBeków,

Razem z PiS.

PiS będąc 2 lata u władzy nie dotknął się tego tematu. To był program PO.

- projekt ustawy o "kastracji chemicznej" pedofilów -
http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/1276.htm

_Projekt_

Po I czytaniu w Sejmie i zaawansowanych pracach w komisji. Przygotowanie ustawy triochę trwa.

- wycofanie wojsk z Iraku,

Póki co, jeszcze tam są.

Jest ok. 20 doradców i instruktorów. 1,5 tysieczny kontyngent wojsk operacyjnych został wcofany zgodnie z obietnicą wyborczą. Gdyby do tego była potrzebna ustawa, Prezydent jako przeciwnik wycofania zawetowałby ją.

- poprawę realacji z państwami UE i Rosją,

Jak wyżej. Subiektywna opinia.

To jest opinia także obserwatorów zagranicznych.

Anatol

Data: 2009-09-15 10:48:15
Autor: iaforek
o autostradach na 2012 możemy zapomnieć no i moim zdaniem na
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a): [CIACH]

Widzę, że wyskoczyłeś z kilkoma "faktami". Dodam kilka innych faków (tym razem bez cudzysłowa). Za czasów rządu PiS Polska gospodarka rozwijała się w tempie kilkuprocentowym. To jest fakt. Za rządów Słońca Peru mamy rozwój 0+ (w porywach do 1%). To też jest fakt.
Do tej pory nie wiadomo kto, czy i za ile kupił stocznie. Te dane miały być podane już kilka razy. Terminy ciągle są przekładane. To  jest fakt.
Część orlików po oficjalnym oddaniu, zaraz zamknięto. Ostatnio, fragment autostardy leżał gotowy przez (bodajże) pół roku zanim przybyła sitwa Tuska, aby w błysku flaszy go oddać do użytku. To jest fakt.
Tusk jako "lyberał" zapowiadał obniżenie podatków. Potem jak przystało "na lyberała" chciał je podwyższyć. Gdy opinia publiczna się oburzyła, zaczął coś kręcić i próbuje podnieść (podniósł?) podatki pośrednie. Tusk kieruję się sondażami i opinią publiczną. Byle słupki poparcia nie spadły. To jest kolejny fakt. Jak to mówią: kobieta zmnienną jest :)
Komisja do zbadania zbrodni kaczyzmu (czy jak tam się ona nazywa) wraz z J. Piterą odkryły, po dwóch latach działalności w sumie: NIC (nie licząc jakieś tam ryby za 7zł). To też jest fakt (a podobno ten kaczyzm był tak okrutny, że każdy go odczuł na własniej skórze).
Prawie 100% poparcie PełO ma wśród więźniów zakładów karnych. To jest fakt.

Chcesz się licytować dalej na "fakty" i fakty?

> Jak wyżej. Subiektywna opinia.

To jest opinia także obserwatorów zagranicznych.

Masz na myśli np. taką opinię? Czy ta już jest zła bo nie pasuję do tuskowizji czy też tuskorzeczywistości LMAO

http://www.dziennik.pl/polityka/article443544/Nie_prezydent_a_premier_oburzyl_Putina.html

--
iaforek

Data: 2009-09-15 16:14:35
Autor: Anatol

Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8nrdf$dvi$1inews.gazeta.pl...

Widzę, że wyskoczyłeś z kilkoma "faktami".

Fakty z konkretnych czynności administarcji rządowej w ramach realizacji programu wyborczego, jako dowód na falszywość tezy że rząd PO nic nie robi.

Dodam kilka innych faków (tym razem bez cudzysłowa). Za
czasów rządu PiS Polska gospodarka rozwijała się w tempie kilkuprocentowym. To jest fakt.

Tak samo jak wzrosty w innych krajach - ani działania rządu PiS ani PO nie miały wpływu na koniunkturę gospodarczą naszych partnerów handlowych od której zależy eksport i zagraniczne inwestycje. Faktem jest że tą samą globalną koniunkturę PiS wykorzystywał najsłabiej z całej Europy Środkowo-Wschodniej (tylko Węgry były gorsze).

Za rządów
Słońca Peru mamy rozwój 0+ (w porywach do 1%). To też jest fakt.

W globalnym kryzysie, za obecnych rządów Polska radzi sobie najlepiej spośród wszystkich krajów Europy - działania rządu które sie do tego przyczyniły to ścisła kontrola wydatków budżetowych, działania mające na celu ustabilizowanie złotego (konstytucyjnie powinien to robić NBP) największy front robót  drogowych i "stadionowych" w Europie oraz propaganda umiarkowanego optymizmu, która pozytywnie wpływa na zachowania polskich konsumentów i biznesu.

Do tej pory nie wiadomo kto, czy i za ile kupił stocznie. Te dane miały być podane już kilka razy. Terminy
ciągle są przekładane. To  jest fakt.

Majątek po stoczni bo sama stocznia jako spółka już nie istnieje. Nie można nikogo zmusić do zakupu - jeżeli w ogóle nie ma chętnych to się nie sprzeda. Pozytywem jest brak koljnych milardów utopionych w dotacje - te same miliardy lepiej inwestować w autostrady.

Część orlików po oficjalnym oddaniu, zaraz zamknięto.

Ile procent ? Jakieś przykłady ?

Ostatnio, fragment autostardy leżał gotowy przez
(bodajże) pół roku zanim przybyła sitwa Tuska, aby w błysku flaszy go oddać do użytku. To jest fakt.

Autostrada została oddana w terminie. Za wykonanie końcowych prac ( http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=204917&page=200 ) przed terminem wykonawca żądał 14 mln EUR ( http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/972051.html ).

 Podobnie było w przypadku odcinka A2 w 90% ukończonego na jesieni 2005. Pod koniec lata 2006 całość uroczyście oddawał sam premier Kaczyński ( oczywiście bez żadnej wzmianki o SLD dzięki któremu ten odcinek powstał).

Prawie 100% poparcie PełO ma wśród więźniów zakładów karnych. To jest fakt.

Chcesz się licytować dalej na "fakty" i fakty?

Nawet zdaniem wyborców przez 1,5 roku rządu zrobiono bardzo dużo na tle poprzedników - świadczy o tym fakt, że PO nie traci poparcia pomimo kryzysu gospodarczego

Anatol

Data: 2009-09-16 08:18:04
Autor: iaforek
[...]

Propagandzistą (świadomym - płatnym czy też nieświadomym - społeczniakiem) PełO to jesteś w 100%.

Parafrazując Twoje wypociny (czy też gotowce z "przekazów dnia PełO"):

Nawet zdaniem wyborców przez ostatnie kilka lat zmasowanego ataku, rozpowszechnianych kłamstw, chamstwa, insynuacji, "sondaży" i innych akcji propagandowych nie udało się zniechęcił ludzi do PiS - świadczą o tym (nie sondaże) ale _realne_ wyniki wyborów. I tak w 2005 roku PiS w wyborach do parlamentu zdobyło 3 185 714 głosów (26,99%), w 2007 PiS zdobyło 5 183 477 głosów (32,11%). Do tego w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku 771 858 głosów (12,67%), a w ostatnich wyborach do PE w 2009 roku: 2 017 607 głosów (27.40%). Wiele osób nie może przeboleć prawdy i oczywistych faktów. Dlatego rozsiewają (świadomie i nieświadomie) PełOwską propagandę jakoby "cały  naród" :) popierał PełO. Że największym obciachem (cóż za "dorosłe" określenie) ostatnich lat to rząd PiS, " że przez 1,5 roku rządu zrobiono bardzo dużo na tle poprzedników" (swoją drogą jeżeli prawdą by było, że PiS nie zrobił nic, to co to znaczy bardzo dużo na tle nieczego LMAO).

Czas otworzyć oczy.

--
iaforek

Data: 2009-09-16 13:54:46
Autor: Anatol

Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8q6vs$6cu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zrobiono bardzo dużo nie tylko w porównaniu do poprzedników ale również innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W temacie autostrad żaden rząd wcześniej nie osiągnał ani żaden nie powtórzy w przyszłości tego wyniku - wszystko wskazuje na to że na koniec tego roku pozostanie jako niezakontraktowany z całej planowanej w Polsce docelowej sieci autostrad tylko odcinek Mińsk Mazowiecki - granica wschodnia.

Równoczesna budowa 3 dużych, najnowoczesniejszych w Europie stadionów to także wydarzenie w Polsce bez precedensu  (+ 3 duże przebudowy + budowy wielu mniejszych stadionów na cele m.in. centrów pobytowych drużyn EURO2012 czy budowy/rozbudowy portów lotniczych).

Przełomem jest także wprowadzenie armii zawodowej.

O szybkiej i sprawnej realizacji powyższych tematów za rządów PiS czy SLD można było tylko pomarzyć (pomimo sprzyjającej globalnej koniunktury gospodarczej).

Anatol

Data: 2009-09-16 13:14:52
Autor: iaforek
o autostradach na 2012 możemy zapomnieć no i moim zdaniem na
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
W temacie autostrad żaden rząd wcześniej nie osiągnał ani żaden nie powtórzy w przyszłości tego wyniku -

Żaden nie powtórzy??? Zaklinasz przyszłość??? Już nie wiem czy mam się śmiać czy płakać czytając taką papkę propagandową. Ty wierzysz w to co piszesz?

EOT
--
iaforek

Data: 2009-09-16 19:32:50
Autor: Anatol

Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8qocc$f4c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Długoletni plan przewiduje 2000 km. Jest już 815 km.

Reszta to mają być drogi ekspresowe.

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1334.htm

Co najwyżej wybudowanym niektórym ekspresówkom zwiększy sie trochę standard wybuduje punkty poboru opłat i przemianuje na autostrady.

Anatol

Data: 2009-09-04 01:45:58
Autor: MH
[...]

Tymczasem jakieś 2-3 lata temu , Pan Prezydent bądź jego brat (nie pamiętam
dokładnie który , bo są trochę podobni) , będąc w Sranach Zjednoczonych
zwiększył podczas pogawędki na ulicy nasz kontyngent w awanturze wywołanej przez
Srany Zjednoczone..
Cóż za dyplomacja !!  Ile to kosztowało podatnika ??  Panie Merta !!
Generalnie zgadzam się z Panem , ale ...
Nie , nie jestem zwolennikiem PO , ale... Jak Pan pierdzisz na jednych , to nie
przymykaj Pan oka na drugich... MH

Data: 2009-09-04 00:24:33
Autor: Mariusz Merta
świadczy to o pańskiej indolencji, lenistwie czy b raku precyzji ?

[...]

j.w.
poza tym, proszę pana Polska sama jako taka dzisiaj to może zrobić
kupę w krzakach,
nasz interes narodowy wymaga sojuszu z USA ale negocjowanego z naszej
strony przez facetów z jajami
i konsekwentnie wprowadzanego w życie...trzeba było USA przekonać, że
jesteśmy dla nich takim partnerem jak Izrael
bliskim wschodzie...
ale (kon)donek ze swoją bandą zrobił wszystko by sprawę upupić

Mariusz Merta

P.S.
widzę, że kopniak był celny skoro uderzyłem w stół a nożyce się
odezwały
mme