o co chodzi Santanderowi

Data: 2019-05-23 10:23:21
Autor: J.F.
o co chodzi Santanderowi
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a6961a92-89db-4fcc-a88c-5dfe2cd7d9b1@googlegroups.com...
Żona znalazła oferte 2 procent z kawałkiem w Santander.
Kazał pójść dowiedzieć się.
No to idę.
Faktycznie jest takie konto.
Tylko że
maksymalna wartość oszczędności na jednej lokacie 20k
maksymalnie można robić pięć lokat na osobę
czyli w sumie daje to 100k
a jak już jestem no to zakłóżmy.

aaa niee to jeszcze nie koniec
dla każdej lokaty trzeba co miesiąc przelewać z ror-u 20zł.
Czyli dla 100 k trzeba mieć 100zł na miesiąc na koncie.

Może mi ktoś powiedzieć po co takie rzeczy?

Ale na razie co cie dziwi ? Jest promocja na:
-systematyczne oszczedzanie (ha, ha - co miesiac mozna wyplacic te 100 zl),
-z wysokim procentem, zeby zachecic,
-z ograniczeniem kwoty, zeby bank za duzo nie stracil.

I jedyne, do czego mozna sie przyczepic, to te dziwne limity - niby 20k, ale 5 kont.
O te glupie 400zl chodzi ?
Czy o niezorientowanych, co sie ogranicza do 20k ?

A najlepsze jest na koniec.
Pani powiedziała żeby te konta zakładać przez internet bo
KURWA(*) papieru nie mają

No nie powinna mowic, ze banku na papier nie stac, ale po prawdzie - po zalozeniu jednego konta, reszte mozesz sobie wygodnie z domu zakladac.

Tylko
Nie wiem czy ja już robię się stary czy ten świat zwariował.

No jak nie, jak tak. Banki zamiast pobierac oplaty, wyplacaja nagrody :-)

J.

o co chodzi Santanderowi