o co oni walczą?

Data: 2016-12-17 18:19:43
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
o co oni walczą?
czy Ktoś tu wie o co oni walczą?
czy to taki atak w imię europy?

czy jeśli chodzi o edukację, radykałowie chcą wprowadzić blokadę pracy dla tych co nie zostaną pozytywnie sklasyfikowani na euro testach i egzaminach?

Data: 2016-12-17 09:28:38
Autor: Zenek Kapelinder
o co oni walczą?
Ja wiem? Oni walcza zeby zeby opracowany dla Polski przez niemcow model demokracji wprowadzic. Slyszalem ze nie chca popelnic poprzednich bledow i ze zupa z brukwi nie bedzie syta tak jak kilkadziesiat lat temu.

Data: 2016-12-17 19:20:16
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
o co oni walczą?
no podobno, ale czym charakteryzuje się ten "optymalny model"?

ja się za bardzo nie znam, jednak pamiętam dymanie na politechnice warszawskiej, przez ówczesna unię wolności...

Data: 2016-12-17 10:34:46
Autor: Zenek Kapelinder
o co oni walczą?
Tym ze zupa z brukwi ma byc mniej kaloryczna. W post zupa z kory brzozy ma byc.

o co oni walczą?