o długach emerytow

Data: 2009-10-18 11:53:51
Autor: Zbyszek
o długach emerytow
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7155654,Komornik_u_emeryta.html

temat był do przewidzenia. Kolejna bańka ?
Z.

Data: 2009-10-18 11:01:20
Autor: kc
o długach emerytow
Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7155654,Komornik_u_emeryta.html

temat był do przewidzenia. Kolejna bańka ?
Z.

teraz wiemy po co tak naprawdę potrzebne były im te dowody.

kc

Data: 2009-10-18 16:45:45
Autor: Jerzy Olszewski
o długach emerytow
  kc pisze:
[...]

Moje pokolenie śpiewało tak: -- -> http://pilsudczyk.wrzuta.pl/audio/1OdtiRGqSkS/jacek_zwozniak_-_szoruj_babciu_do_kolejki

Dzisiejsza wspaniała i dorodna młodzież, jak widzę, śpiewa tak:

Szoruj Babciu do kolejki, do mBanku
Wnuczek dostać musi kredyt o poranku
Nawet dowód wnusio odda Ci na chwilę
żeby wczasy w nowej bryce spędzić mile

Potem wnuczek schować dowód Babci raczy
żeby czasem nie powrócił rząd mlaskaczy
Rząd mlaskaczy bardzo groźny dla młodzieży
bowiem długi każe spłacać jak należy !

Lecz nie wszystkie to przewiny są bliźnicze
Znacznie gorsze ciążą grzechy braci kaczek
Tak z Giertychem i Lepperem się zagrali
że podsłuchy pozakładać nakazali

W ABW tak tym się oburzyli,
że podsłuchy ... o dwa lata opóźnili !
Nie przeszkadza to krytykom strasznych braci
wszak to zwykła opieszałość biurokracji

:))))

Data: 2009-10-19 10:57:12
Autor: skippy
o długach emerytow
Piękny wiersz, Jurek:)
Daj link do poprzedniej części, bo chyba nie otagowałeś
"Kittel Duda Ziobro Czuchnowski Latkowski Pytlakowski"
oraz
"niespełnione nadzieje Baczyńskiego"
http://archiwum.polityka.pl/art/zycie-na-podsluchu,359786.html

PS
http://plfoto.com/1974701/zdjecie.html

Data: 2009-10-19 11:33:29
Autor: Ingarden
o długach emerytow
Data: 2009-10-19 11:26:55
Autor: skippy
o długach emerytow

Użytkownik "Ingarden" <ekstrakt_USUN_@o2.pl> napisał w wiadomości news:hbhb82$4v0$1news.task.gda.pl...
http://plfoto.com/1974701/zdjecie.html

http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi/pop_ups/06/in_pictures_enl_1149666394/img/1.jpg
http://trainsonor.com/time/stravinsky_photo.gif

A wlasciwie to..
http://trash.mondokai.com/no_counterbalance.jpg

:(

świetne foty
#1 na 10
#2 na 9

Data: 2009-10-19 11:45:49
Autor: Ingarden
o długach emerytow
świetne foty
#1 na 10
#2 na 9

I zupełnie niezrozumiałe współcześnie.
#2 teraźniejszość - brak przeciwwagi dla ciemności, siły, masy. Rozchwiała się kompozycja. Choć nie aż tak bardzo, jak by się mogło wydawać.. urna z prochami z #1 została, ale zawartość przecież wywiało.
(Skoro o świeczkach już się porozmawiać nie da, to chociaż o zniczach..)

--
le

Data: 2009-10-19 09:50:25
Autor: kc
o długach emerytow
Ingarden <ekstrakt_USUN_@o2.pl> napisał(a):
I zupełnie niezrozumiałe współcześnie.

Fakt, widzę tylko, że Strawiński. Z opisu wnoszę, że jesteś albo z przeszłości, albo z przyszłości.

kc

Data: 2009-10-19 15:36:50
Autor: Ingarden
o długach emerytow
Fakt, widzę tylko, że Strawiński. Z opisu wnoszę, że jesteś albo z przeszłości, albo z przyszłości.

Ech..

http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/f/a/6/d/PAR30365.jpg

--
le

Data: 2009-10-19 11:46:13
Autor: Jerzy Olszewski
o długach emerytow
skippy pisze:
Piękny wiersz, Jurek:)

Mnie też się podoba.

Daj link do poprzedniej części, bo chyba nie otagowałeś
"Kittel Duda Ziobro Czuchnowski Latkowski Pytlakowski"

Otagowałem za to :
Popiełuszko, WSI, Sumliński, Komorowski

oraz
"niespełnione nadzieje Baczyńskiego"
http://archiwum.polityka.pl/art/zycie-na-podsluchu,359786.html

Jak mi powiesz, czy "Polityka" nie zamieszcza już w nagłówku "Proletariusze wszystkich krajów łączcie się", to może przeczytam. Ostatnio jak czytałem ten periodyk, to powyższe motto było zamieszczone.

Data: 2009-10-19 11:56:22
Autor: skippy
o długach emerytow

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Jak mi powiesz, czy "Polityka" nie zamieszcza już w nagłówku "Proletariusze wszystkich krajów łączcie się", to może przeczytam.

Nie jest to konieczne.
I tak będziesz bronił każdego wałka mlaskaczy.

Data: 2009-10-19 22:37:15
Autor: Zbyszek
o długach emerytow
Dnia 18-10-2009 o 13:01:20  kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

jakoś mnie to nie bawi, próbuje doliczyć się ile tego może być i wygląda  jak czubek góry lodowej.
Albo ta grupa dłużników pomrze z głodu, albo zastawi nieruchomości, albo  wejdzie do budżetu dzieci i wnuków co da i tak efekt osłabienia więzi. W  pierwszym przypadku dojdzie do cichej eksterminacji.

--
Pozdrawiam,
Z.

o długach emerytow