o jakiem bezpieczńestwie energetycznym mówi ten debil?

Data: 2010-06-15 15:44:50
Autor: no kto
o jakiem bezpieczńestwie energetycznym mówi ten debil?
Proszę państwa, skończyły się żarty!

W całej Europie postępuje demilitaryzacja, rozwiązywanie wojska, przy
akompaniamendzie (!) wyruchanych i opłaconych sierot typu "no more
war".

Prosze państwa, żyjemy w czasach, gdzie ufole latają po europie jak
kurwa lis po jakimś kurniku.

A te jebane tchórzliwe tzw. elity światowe sprzedały Europę z
butami!!

Tak dłużej być nie może! Rozpierdol na poziomie tej tzw. administracji
planetarnej jest nie do zaakceptowania.

Polacy weźcie się w garść!!

Zaczynamy nową erę przemysłową w Polsce.

Ponieważ poza Polską panuje jebany rozgardiasz i samowola, kupczenie
ludzmi przed kurwa ich tzw. czasami ostatecznymi to nie pozostaje nam
nic innego jak wziąć swój los we własne ręce!

Innego wyboru nie mamy!

Inny wybór dokonywaliśmy poprzednio. Z powtórki na powtórkę! Jebane
maszyny wyłaziły z podziemi, jebane pasożyty waliły meteorami, a
słoneczniki się temu biernie przyglądali, a jebane kurwa opętane tzw.
elity z mokrymi gaciami prawie nic nie zdołały wskórać.

NO KURWA MAĆ ILE RAZY JESZCZE BĘDZIEMY TO PRZECHODZIĆ?!!

NO KURWA MAĆ ILE RAZY JESZCZE BĘDZIEMY TYM JEBANYM PASOŻYTOM POZWOLAĆ
SOBIE WMAWIAĆ, ŻE NIEDOROŚLIŚMY DO TECHNOLOGII KOSMICZEJ!!!

NO KURWA MAĆ ILE RAZY JESZCZE BĘDĄ NAS TAK SPRZĄTAĆ A BÓG BĘDZIE DLA
NAS COFAĆ CZAŚ!!

PYTAM SIĘ!!! LUDZIE! CHCECIE ŻYĆ ?!!!

JAK TAK, TO KURWA ZAPIERDALAĆ DO ROBOTY! CHCĘ TU MIEĆ TECHNOLOGIE
KOSMICZNE!!

Data: 2010-06-16 00:58:34
Autor: Lorn
o jakiem bezpieczńestwie energetycznym mówi ten debil?
no kto pisze:

Poza rozwinięciem wachlarza obelg masz coś do powiedzenia? :>

Data: 2010-06-15 16:07:13
Autor: no kto
On 16 Cze, 00:58, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
no kto pisze:

Poza rozwinięciem wachlarza obelg masz coś do powiedzenia? :>

Mam! Powiem przy okazji o nowej strategii ekonomicznej dla Polski i
Europy. Może po wyborach. Póki co za bardzo mnie nosi od tej
pasożyciej wizycie....

Data: 2010-06-16 01:10:09
Autor: Lorn
no kto pisze:

Poza rozwinięciem wachlarza obelg masz coś do powiedzenia? :>

Mam!

Czekamy :>

Data: 2010-06-15 16:58:24
Autor: no kto
On 16 Cze, 01:10, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
no kto pisze:

> Mam!

Czekamy :>

Zatem póki co przedstawmy strategię przetrwania!
Strategia przetrwania, ludzi o ups! nie ludzi tylko rezydentów ziemi
polega na... nic nie robieniu.

Jest to stara strategia, wychodząca z założenia, że cokolwiek coś robi
to i tak w końcu skończy robić, zestarzeje się albo rozpadnie albo
zmieni zdanie...

Ta strategia oparta jest na tym kto dłużej potrafi przetrwać
dopieprzanie ziemianom. Czy wcześniej znudzi się pasożytom rozwałka
czy ludziom wstawanie a Bogu cofanie czasu?

Ta strategia wymaga, kurwa.. delikatnie mówiąc powtórnego
przemyślenia! Bo z ludzi zostały ledwie skorupy!  Można do tego
podejść jak do dbania o ekosystem, np. taka prosta zależność, że
gatunki ptaków bez komarów i muszek nie mają co jeść i wymierają.

A przynajmniej sytuacja wymaga zajęcia aktywnej postawy przez tych,
którym dopieprzają! Czyli ludzi! Bo rezydentom i tak wsio ryba!

LUDZIE!! No ile, będziecie chować się w tych skorupach! No ile
będziemy płakać, kiedy znów musimy żyć ten sam los! No ile znów
będziemy bezbronni! Bez siły potencji, bez wiary która nam kradną
pasożyty jak np. dzisiaj w Strasburgu, że im religia w szkole nie
pasuje.. Bez wojska, bez zaplecza obrony cywilnej choćby w postaci
składu żywności i wody. Bez silnych polityków potrafiących stawić
czoła wyzwaniom odbudowy przemysłu i sitwie pasożytów w światowych
elitach. Bez technologii komunikacyjnych powszechnie dostępnych. I nie
mówię o jakiś rakietach, ale o pędnikach dźwiękowych starożytnych,
albo nowoczesnych inercyjnych!

Jak byłem dzieckiem to mnie w szkolna gablotka witała "25 lat
eksploracji kosmosu!" dzisiaj mam 35 lat i wiele powtórek za sobą a
ludzie dalej pomykają rakietami Ciołkowskiego w blaszakach na wodór.
I dalej w atmosferze pomykamy samolotami wymyślonych w XIX wieku!
Dalej oglądamy taką samą telewizję! Dalej żremy mięcho! Dalej jesteśmy
duchowymi debilami!!

No coś by się ruszyło!!

Ludzie, chodźmy coś zrobimy! Bo inaczej ludzkość się skończy! Wstańmy
i skopmy, pasożytom tyłki, zanim według rozkładu powtórki oni skopią
nam!!

Odblokujmy sobie przyszłość, zanim wszechświat zapomni, że mamy do
niej prawo!

Czy nikt nie czuję potrzeby wyjścia na świeże zdarzenie?

Data: 2010-06-16 02:26:50
Autor: Lorn

no kto pisze:
[...]

O UPS, demokracja nastała. Czy się stoi czy się leży już sie nie należy :> Do roboty! (c) Belka? :>

Data: 2010-06-15 17:46:31
Autor: no kto
On 16 Cze, 02:26, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> Strategia przetrwania, ludzi o ups! nie ludzi tylko rezydent w ziemi
> polega na... nic nie robieniu.

O UPS, demokracja nastała. Czy się stoi czy się leży już sie nie należy

No tak, pogadali se z licznikiem...

:> Do roboty! (c) Belka? :>

ZAPIERDALAĆ DO ROBOTY! (c) ktoś sprzed paru powtórek

Data: 2010-06-16 01:00:01
Autor: Artur Bross
On 2010-06-16 00.44, no kto wrote:
[...]

Brawo! Ja też chcę widzieć rakiety* MADE IN POLAND.

*kosmiczne, nie tenisowe, z drewna, sprzedawane w Cepelii...

Data: 2010-06-15 17:23:31
Autor: no kto
On 16 Cze, 01:00, Artur Bross <adresmusi...@vp.pl> wrote:
Brawo! Ja też chcę widzieć rakiety* MADE IN POLAND.

*kosmiczne, nie tenisowe, z drewna, sprzedawane w Cepelii...-

Rakiety kosmiczne były dobre 60 lat temu!

Teraz być może chciałbyś zobaczyć trochę lepsze, tańsze i bardziej
rozpowszechnione samoloty zorganizowane w powietrzu na wzór
motoryzacji? Ja bardzo chętnie bym dożył do takiej przyszłości!
Wyobrażasz sobie slalom i wyprzedzanie po takiej powietrznej ulicy?

o jakiem bezpieczńestwie energetycznym mówi ten debil?