o jakiem bezpieczńestwie energetycznym mówi ten debil?

Data: 2010-06-16 00:58:34
Autor: Lorn
o jakiem bezpieczńestwie energetycznym mówi ten debil?
no kto pisze:

Poza rozwinięciem wachlarza obelg masz coś do powiedzenia? :>

Data: 2010-06-15 16:07:13
Autor: no kto
On 16 Cze, 00:58, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
no kto pisze:

Poza rozwinięciem wachlarza obelg masz coś do powiedzenia? :>

Mam! Powiem przy okazji o nowej strategii ekonomicznej dla Polski i
Europy. Może po wyborach. Póki co za bardzo mnie nosi od tej
pasożyciej wizycie....

Data: 2010-06-16 01:10:09
Autor: Lorn
no kto pisze:

Poza rozwinięciem wachlarza obelg masz coś do powiedzenia? :>

Mam!

Czekamy :>

Data: 2010-06-15 16:58:24
Autor: no kto
On 16 Cze, 01:10, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
no kto pisze:

> Mam!

Czekamy :>

Zatem póki co przedstawmy strategię przetrwania!
Strategia przetrwania, ludzi o ups! nie ludzi tylko rezydentów ziemi
polega na... nic nie robieniu.

Jest to stara strategia, wychodząca z założenia, że cokolwiek coś robi
to i tak w końcu skończy robić, zestarzeje się albo rozpadnie albo
zmieni zdanie...

Ta strategia oparta jest na tym kto dłużej potrafi przetrwać
dopieprzanie ziemianom. Czy wcześniej znudzi się pasożytom rozwałka
czy ludziom wstawanie a Bogu cofanie czasu?

Ta strategia wymaga, kurwa.. delikatnie mówiąc powtórnego
przemyślenia! Bo z ludzi zostały ledwie skorupy!  Można do tego
podejść jak do dbania o ekosystem, np. taka prosta zależność, że
gatunki ptaków bez komarów i muszek nie mają co jeść i wymierają.

A przynajmniej sytuacja wymaga zajęcia aktywnej postawy przez tych,
którym dopieprzają! Czyli ludzi! Bo rezydentom i tak wsio ryba!

LUDZIE!! No ile, będziecie chować się w tych skorupach! No ile
będziemy płakać, kiedy znów musimy żyć ten sam los! No ile znów
będziemy bezbronni! Bez siły potencji, bez wiary która nam kradną
pasożyty jak np. dzisiaj w Strasburgu, że im religia w szkole nie
pasuje.. Bez wojska, bez zaplecza obrony cywilnej choćby w postaci
składu żywności i wody. Bez silnych polityków potrafiących stawić
czoła wyzwaniom odbudowy przemysłu i sitwie pasożytów w światowych
elitach. Bez technologii komunikacyjnych powszechnie dostępnych. I nie
mówię o jakiś rakietach, ale o pędnikach dźwiękowych starożytnych,
albo nowoczesnych inercyjnych!

Jak byłem dzieckiem to mnie w szkolna gablotka witała "25 lat
eksploracji kosmosu!" dzisiaj mam 35 lat i wiele powtórek za sobą a
ludzie dalej pomykają rakietami Ciołkowskiego w blaszakach na wodór.
I dalej w atmosferze pomykamy samolotami wymyślonych w XIX wieku!
Dalej oglądamy taką samą telewizję! Dalej żremy mięcho! Dalej jesteśmy
duchowymi debilami!!

No coś by się ruszyło!!

Ludzie, chodźmy coś zrobimy! Bo inaczej ludzkość się skończy! Wstańmy
i skopmy, pasożytom tyłki, zanim według rozkładu powtórki oni skopią
nam!!

Odblokujmy sobie przyszłość, zanim wszechświat zapomni, że mamy do
niej prawo!

Czy nikt nie czuję potrzeby wyjścia na świeże zdarzenie?

Data: 2010-06-16 02:26:50
Autor: Lorn

no kto pisze:
[...]

O UPS, demokracja nastała. Czy się stoi czy się leży już sie nie należy :> Do roboty! (c) Belka? :>

Data: 2010-06-15 17:46:31
Autor: no kto
On 16 Cze, 02:26, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> Strategia przetrwania, ludzi o ups! nie ludzi tylko rezydent w ziemi
> polega na... nic nie robieniu.

O UPS, demokracja nastała. Czy się stoi czy się leży już sie nie należy

No tak, pogadali se z licznikiem...

:> Do roboty! (c) Belka? :>

ZAPIERDALAĆ DO ROBOTY! (c) ktoś sprzed paru powtórek

o jakiem bezpieczńestwie energetycznym mówi ten debil?