o jakości komentarzy polskich serwisów giełdow ych słów kilka

Data: 2010-01-19 20:17:00
Autor: skippy
o jakości komentarzy polskich serwisów giełdow ych słów kilka

Użytkownik "marlowe"

znikąd pomocy

Główny problem polega na tym, że wszyscy chcą twoich pieniędzy, a nie Ci je dawać.
Ogólnie.
Dlatego też większość bredni trzeba czytać odwrotnie; poprzez negację.

Data: 2010-01-20 12:43:46
Autor: kigam
o jakości komentarzy polskich serwisów giełdowych słów kilka

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości

Użytkownik "marlowe"

> [...]
dawać.
Ogólnie.
Dlatego też większość bredni trzeba czytać odwrotnie; poprzez negację.

Na stronie Parkietu jest są dwa artykuły analitycy BRE mówią o małej
zmienności w br. + - 5%, a zarzadzający PKO o zwiększonej. No i jak ja mam
to czytać Skippy ;-)

Data: 2010-01-20 22:31:12
Autor: skippy

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:hj6qug$ebs$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Na stronie Parkietu jest są dwa artykuły analitycy BRE mówią o małej
zmienności w br. + - 5%, a zarzadzający PKO o zwiększonej. No i jak ja mam

Tu się wzajemnie negują co daje w efekcie ZERO.
:)
Ale ja bardziej myślałem o rekomendacjach czy naganianiu na fundy itp.

Data: 2010-01-21 09:32:08
Autor: Justin Starlight
skippy pisze:

[...]

Jestem tego samego zdania, informacje analityków w większości są odwrotnie proporcjonalne do wydźwięku :) Czasami tylko rekomendacje podpomopwywują spółkę na chwilę, aby Ci co to robią sprzedali ją z większym zyskiem, bądź mniejszą stratą.

o jakości komentarzy polskich serwisów giełdow ych słów kilka