o jakości komentarzy polskich serwisów giełdow ych słów kilka

Data: 2010-01-19 22:29:20
Autor: Fidelio
o jakości komentarzy polskich serwisów giełdow ych słów kilka
Użytkownik "marlowe" <marlowe34@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3391b42-2001-47d5-8c8f-65308ca5f1f6a32g2000yqm.googlegroups.com...
z wysoką dociekliwością przeglądałem, czytałem, oglądałem dzisiejsze
komentarze na znanych serwisach giełdowych i finansowych i nigdzie nie
pojawiło się choćby zdanie zachęty do zakupu pko bp, gdzie dziś
praktycznie od rana mieliśmy do czynienia z totalnie klasycznym
wybiciem z trójkąta,

Ale jaki problem? Powinieneś teraz latać i kombinować gotówkę na kupno tych akcji zamiast lamentować.

o jakości komentarzy polskich serwisów giełdow ych słów kilka