o jakości komentarzy polskich serwisów giełdowych słów kilka

Data: 2010-01-19 10:26:09
Autor: marlowe
o jakości komentarzy polskich serwisów giełdowych słów kilka
z wysoką dociekliwością przeglądałem, czytałem, oglądałem dzisiejsze
komentarze na znanych serwisach giełdowych i finansowych i nigdzie nie
pojawiło się choćby zdanie zachęty do zakupu pko bp, gdzie dziś
praktycznie od rana mieliśmy do czynienia z totalnie klasycznym
wybiciem z trójkąta,

bardzo mocny ten sygnal został zbagatelizowany na korzyść:
- odgrzewanych kotletów w stylu "czy tajemnicze wzrosty na kghm będa
kontynuowane",
- max boegl ustawił, a budimex wybuduje,
- polimex i super wyniki,
- pompujemy dalej jwc,
- wszystkie oczy ze strachem wypatrują słabych wyników citi,
- i mistrzostwo pierwszej wody: "zagrożone wzrosty" - tms broker.

bardzo powiem to słabe, czytam i wiem jedno iż wszystko to należy
interpretować odwrotnie

z nikąd pomocy

Data: 2010-01-19 20:17:00
Autor: skippy
o jakości komentarzy polskich serwisów giełdow ych słów kilka

Użytkownik "marlowe"

znikąd pomocy

Główny problem polega na tym, że wszyscy chcą twoich pieniędzy, a nie Ci je dawać.
Ogólnie.
Dlatego też większość bredni trzeba czytać odwrotnie; poprzez negację.

Data: 2010-01-20 12:43:46
Autor: kigam
o jakości komentarzy polskich serwisów giełdowych słów kilka

Użytkownik "skippy" <atu@nie.ma> napisał w wiadomości

Użytkownik "marlowe"

> [...]
dawać.
Ogólnie.
Dlatego też większość bredni trzeba czytać odwrotnie; poprzez negację.

Na stronie Parkietu jest są dwa artykuły analitycy BRE mówią o małej
zmienności w br. + - 5%, a zarzadzający PKO o zwiększonej. No i jak ja mam
to czytać Skippy ;-)

Data: 2010-01-20 22:31:12
Autor: skippy

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:hj6qug$ebs$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Na stronie Parkietu jest są dwa artykuły analitycy BRE mówią o małej
zmienności w br. + - 5%, a zarzadzający PKO o zwiększonej. No i jak ja mam

Tu się wzajemnie negują co daje w efekcie ZERO.
:)
Ale ja bardziej myślałem o rekomendacjach czy naganianiu na fundy itp.

Data: 2010-01-21 09:32:08
Autor: Justin Starlight
skippy pisze:

[...]

Jestem tego samego zdania, informacje analityków w większości są odwrotnie proporcjonalne do wydźwięku :) Czasami tylko rekomendacje podpomopwywują spółkę na chwilę, aby Ci co to robią sprzedali ją z większym zyskiem, bądź mniejszą stratą.

Data: 2010-01-19 22:29:20
Autor: Fidelio
Użytkownik "marlowe" <marlowe34@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3391b42-2001-47d5-8c8f-65308ca5f1f6a32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ale jaki problem? Powinieneś teraz latać i kombinować gotówkę na kupno tych akcji zamiast lamentować.

Data: 2010-01-20 20:03:04
Autor: pwis
[...]

powstal taki adres:

www.rankinganalitykow.pl

pojawiaja sie tam komentarze na temat gieldy publikowane przez krajowych
analitykow, sa archiwizowane i nikt sie nie wykreci potem ze mowil inaczej.
Wszystko jest skrupulatnie rozliczane
Mam nadzieje ze za jakis czas niektore nazwiska wypracuja sobie wiarygodnosc a
niektore znikna ze wzgledu na bezuzytecznosc. Kto to bedzie? Zobaczymy za pol
roku moze szybciej.

Data: 2010-01-20 20:08:59
Autor: Endriu
[...]

Szkoda że strona nie ma RSS ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-01-20 20:15:30
Autor: george
[...]

no ciekawy pomysł :).
george

Data: 2010-01-20 20:46:47
Autor: Dombrek
o jakości komentarzy polskich serwisówgiełdowychsłów kilka
powstal taki adres:

www.rankinganalitykow.pl

Pomysł dobry, ale realizacja fatalna. I nie chodzi o wygląd strony (to też, ale rozumiem, że to początek), ale o sposób punktowania. Tylko początkujący dzieciak uważa, że trafność jest najważniejsza. Lepszy analityk, który ma wysoki współczynnik Z/S (a nie wysoką trafność), bo taki może zarabiać. Sama trafność nic nie mówi bez dodatowych parametrów.
Dombrek

o jakości komentarzy polskich serwisów giełdowych słów kilka