o (kon)donku tusku

Data: 2009-09-01 13:45:08
Autor: zbig
o (kon)donku tusku

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:99cee289-54b4-402d-8c29-95752556af1dg1g2000vbr.googlegroups.com...
Cud-cha cha cha cha.Wstyd
cud

Wstyd mi, ze kogoś mogą bawić takie prymitywne rymowanki.
Smród to może autor ma u siebie. Ja widze, że Polska się nadal  rozwija, ba nawet kwitnie!
Czy Ty też uległeś ślepocie, która nie pozwala Ci zuważyć , iż pomimo wszechświatowego kryzysu u nas cały czas mamy przyrost PKB.
Ile jeszcze trzeba niezbitych faktów, abyście zamiast zacietrzewiać się zaczeli myśleć?

Data: 2009-09-01 11:51:59
Autor: Mariusz Merta
o (kon)donku tusku

[...]

Już ci napisałem, że kiedyś była gadka, że lokomotywy potaniały...
a dzisiaj pkb idzie w górę...
no i ciekawi mnie czy w tym pkb ujęto przychód z Kataru...
Zbyszek, o tym można poczytać...złoty dołował co przełożyło się na
wyższy
wskaźnik eksportu...
Mariusz Merta

P.S.
Handel z Katarem też kwitnie ?

mme

Data: 2009-09-02 10:52:55
Autor: zbig
o (kon)donku tusku

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:b13cab89-5835-4254-81ea-027af7206f66p9g2000vbl.googlegroups.com...

Już ci napisałem, że kiedyś była gadka, że lokomotywy potaniały...
a dzisiaj pkb idzie w górę...

Nie widżę związku

no i ciekawi mnie czy w tym pkb ujęto przychód z Kataru...

Nie szkoda ci czasu na takie spekulacje? Toż to gadanie o dupie Maryni

Zbyszek, o tym można poczytać...złoty dołował co przełożyło się na
wyższy
wskaźnik eksportu...

Nie wiem, gdzie taką rewelację przeczytałeś, to chyba to samo źródło co pisało o rzekomym supertempie budowy gazociągu. Nawet krytycy PO  wytykają, ze ten wzrost o 1,1 w najmniejszym stopniu spowodowany jest wskaźnikiem eksportu. Wzrost zawdzięczamy w przeważającej części popytowi wewnętrznemu.

Handel z Katarem też kwitnie ?
Masz jakąś obesesję z tym Katarem? Problem stoczni to akurat rzecz, która mnie ani ziebi ani grzeje. Wpływ tego na ogólna systuację gospodarczą jest żaden. Stocznie i tak są do zaorania , wcześniej czy później. Nie wytrzymamy konkurencji z Azjatami. Niemcy zamknęli właśnie stocznię w Warnemunde. Miałem ją kiedyś okazję zwiedzić. To była perełka, niemal laboratorium w porównaniu z tym syfem jaki panował w tamtym okresie w polskich stoczniach (rok 1981). Też nie dali rady

Data: 2009-09-03 12:32:05
Autor: zbig
o (kon)donku tusku

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7lbnd$cvj$1news.task.gda.pl...

[...]

Właśnie przeczytałem (odrabiam zaległości urlopowe), ze stocznie w warnemunde  i Wismarze (2.5 tys zatrudnionych)sprzedano  rosyjskiemu inwestorowi w sierpniu za ledwie 40 mln euro. Tyle to mniej więcej wzięliśmy wadium w przetargu od katarczyków.
Ale przynajmniej będą coś tam produkować.

Data: 2009-09-02 10:32:44
Autor: iaforek
o (kon)donku tusku
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Wstyd mi, ze kogoś mogą bawić takie prymitywne rymowanki.
Smród to może autor ma u siebie. Ja widze, że Polska się nadal  rozwija, ba nawet kwitnie!

Polska kwitnie. Rozwija się. Szczgólnie widać to po stolicy. Proponuję odwiedzić stację Warszawa Zachodnia. Witamy w Europie ;)

Czy Ty też uległeś ślepocie, która nie pozwala Ci zuważyć , iż pomimo wszechświatowego kryzysu u nas cały czas mamy przyrost PKB.

Tak jak, swego czasu, enron księgował straty jako zyski. Księgowe sztuczki. Na papierze to wzrost może i jest...

--
iaforek

Data: 2009-09-02 12:55:39
Autor: zbig
o (kon)donku tusku

Użytkownik "iaforek" <iaforek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7lhkc$2gl$1inews.gazeta.pl...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):

Polska kwitnie. Rozwija się. Szczgólnie widać to po stolicy. Proponuję odwiedzić stację Warszawa
Zachodnia. Witamy w Europie ;)
W stolicy widać to szczególnie. Wszędzie sie buduje na potęgę. Ja widzę te wszystkie nowe domy i samochody.
Nawet te wyśmiewane drogi i autostrady powoli odbijają się od dna. Mnóstwo rzeczy buduje sie z funduszy europejskich, które coraz lepeiej sa wykorzystywane.
Dworce ty zawsze u nas było siedlisko mętowni i zaniedbania.  Nie mają prywatnego właściciela.

Tak jak, swego czasu, enron księgował straty jako zyski. Księgowe sztuczki. Na papierze to wzrost
może i jest...

Nie ośmieszaj się. Ostatnio rozmawialem z pewnym Grekiem, który był pod wrażeniem dynamiki zmian w Polsce.
Wręcz zazdrościł nam i zżymał się na swoich rodaków, o których mówił, że są zdania że swój wkład w rozwój zrobili w straożytności i wystarczy.

Data: 2009-09-09 11:00:25
Autor: iaforek
o (kon)donku tusku
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
W stolicy widać to szczególnie. Wszędzie sie buduje na potęgę. Ja widzę te wszystkie nowe domy i samochody.

Gdzie to widzisz? W tuskowizji ;)

Nie ośmieszaj się. Ostatnio rozmawialem z pewnym Grekiem, który był pod wrażeniem dynamiki zmian w Polsce.

Ten Grek, czy przez przypadek, nie oglądał jakiegoś programu o "cudach" Gierka? Wtedy to się budowało na potęgę... "W stolicy widać to było szczególnie." LMAO

--
iaforek

--

o (kon)donku tusku