o ma³y w³os...

Data: 2009-09-27 22:07:41
Autor: scibor1
o ma³y w³os...
On 27 Wrz, 23:22, "metalbeast" <ps...@-- -- -- -- -master.pl> wrote:

jedz jak najszybciej w to samo miejsce
przejedz 3-4 razy tam i z powrotem ten zakret zeby Ci nerwy odpuscily
i zebys nie mial urazu
za przytomnosc umyslu (odpuszczenie hamulcow i "namierzanie" drogi
ucieczki zamiast przeszkody) nalezy Ci sie nagroda (kup sobie cos
fajnego i niepraktycznego, co Ci sprawi przyjemnosc) i butelke dobrego
wina dla plecaczka
powaznie:)

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-09-28 07:22:12
Autor: WOJO
o maly wlos...
[...]

Hmm - tej metody nie znalem, ale bardzo mi sie podoba :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-09-27 22:43:08
Autor: scibor1
o maly wlos...
On 28 Wrz, 07:22, "WOJO" <so...@address.unknown.hehe> wrote:

Hmm - tej metody nie znalem, ale bardzo mi sie podoba :)
Pozdrawiam !
WOJO

e tam, na pewno slyszales...
"czym sie strules tym sie lecz" a drugie to klasyczny Pawlow,
nagradzanie pozytywnego zachowania:)
chlopak sam napisal, ze jezdzi od roku, wiec ma jeszcze umysl chlonny
na warunkowanie i musi sobie utrwalic prawidlowe reakcje (np. piwo
wieczorem po akcji na drodze;), zeby pamietal ze dla takich malych
przyjemnosci warto zyc)
bo karanie za negatywne zachowanie (jechales za szybko, nie
dostosowales..., naraziles..., ty dawco...) jest duzo mniej efektywne,
nerwicy dostanie, bedzie sie bal wyjechac na droge czym innym niz
walcem, zacznie sie moczyc w nocy to i browar odstawi, plecaczek jego
odstawi, ech...

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-09-28 11:16:06
Autor: metalbeast
o maly wlos...

> [...]
nerwicy dostanie, bedzie sie bal wyjechac na droge czym innym niz
walcem, zacznie sie moczyc w nocy to i browar odstawi, plecaczek jego
czarna perla CBF500

lo rety, ale czarne wizje... juz wczoraj po odstawieniu moto obralem kierunek 'zabka', wczesniej po drodze byla jeszcze pizza z plecaczkiem ;) ale takie rzeczy j/w raczej mi nie groza, choc na chwile mam dosc moto.
A zapominalem dodac, ze jak juz wracalismy ok 20.00 to mi sarna smignela, ale doswiadczenie kazalo mi ciagle hamowac ostro, i dobrze bo za nia przebiegly dwie nastepne, ostatnia juz z 15m przed kolem... niezly dzien mielismy, nie ma co ;/

Data: 2009-09-28 11:11:16
Autor: metalbeast
o mały włos...

[...]

podoba mi się to ! Wczoraj żeby usnąć musiałem sobie wypić, ale i tak zastosuję ten patent. W końcu mało co, a mogło nie być miejsca na takie przyjemności.
Co do zakrÄ™tu. ZakrÄ™t jak zakrÄ™t zwykÅ‚y, jak to na drodze przez las. Dobrze że  w tym przypadku nie byÅ‚o tam dziur, kolein czy piachu...  Najgorsze jest to, że nie byÅ‚o tam żadnego skrzyzowania z drogÄ… podporzadkowanÄ…, gdzie można siÄ™ spodziewac takich atrakcji.

o ma³y w³os...