o ma³y w³os...

Data: 2009-09-28 11:52:37
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
o ma³y w³os...
metalbeast napisa³(a):
(...)

No i pacz, tak bronisz gieesa pincet. Czoper jakis zahamowal, a Ty poszedles prawie w zielone.

A powaznie: mieles farta i tak trzymaj :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-09-28 13:35:58
Autor: metalbeast
o ma³y w³os...

No i pacz, tak bronisz gieesa pincet. Czoper jakis zahamowal, a Ty
poszedles prawie w zielone.

no ale czoper hamowa³ du¿o wcze¶niej, bo on na ty³ku auta siedzia³, ja mia³em du¿± odleg³o¶æ i zobaczy³em sytuacje dopiero za zakrêtem plus s³once które opó¼ni³o moj± reakcje.

A powaznie: mieles farta i tak trzymaj :)

no oby tak dalej :) bo na zmiane sprzêtu narazie mnie nie staæ i muszê cieszyæ sie tym co mam.

Data: 2009-09-28 15:41:28
Autor: RadoslawF
o ma³y w³os...
Dnia 2009-09-28 13:35, U¿ytkownik metalbeast napisa³:

[...]

Ten na czoperze mia³ jaki¶ radar i wiedzia³ co spotka go
za zakrêtem ?
Jad±c na drodze w miejscu o ograniczonej widoczno¶ci (jak ten
zakrêt) i widz±c ¿e poprzedzaj±cy pojazd hamuje ja te¿ zwalniam,
ty tego nie zrobi³e¶.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-28 20:12:05
Autor: metalbeast
o ma³y w³os...

[...]

 nie nie nie, gadalem pozniej z nim i on siedzia³ za autem, mia³ wyprzedzaæ, ale zobaczy³ ¿e zaczynaj± hamowaæ, to te¿ da³ po hamulcach, ja wyjecha³em zza zakrêtu i zobaczy³em zatrzymuj±ce siê pojazdy, w tym momencie s³oñce dawa³o nisko po oczach i moglem mieæ spó¼nione rozpoznanie czy pojazdy zwalniaj±, hamuj± czy stoj±, dobrze ¿e da³em mocniej po hamulcach od razu ;)

o ma³y w³os...