Data: 2015-09-14 11:23:18 | |
Autor: J.F. | |
o mbanku | |
http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/bezduszny-system-mbanku-nawet-prezes-nie-da-rady/ar-AAe5sjS
No coz, pare razy sie komunikowalem, nie bylo tak zle, wrecz bym powiedzial ze dobrze. Ale moze moja sprawa prostsza byla :-) Czego nie rozumiem - infolinia telefoniczna mowi "nie ma wolnego konsultanta", a przez komputer sa ... J. |
|
Data: 2015-09-14 17:13:53 | |
Autor: Marek | |
o mbanku | |
On Mon, 14 Sep 2015 11:23:18 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/bezduszny-system-mbanku-nawet-prezes-nie-da-rady/ar-AAe5sjS Cóż komentować stękania jakiegoś średnio ogarniętego usera, który nie rozumie, że procedury to rzecz święta, przynajmniej w mBanku. Każdy ogarnięty user mBanku wie, że jak duży licznik błędnych pojedyńczych logowań osiągnie 50 to blokowany jest kanał i trzeba być przygotowany na rozmowę zwrotną. A procedura rozmowy zwrotnej taka musi być (znienacka) aby miała najwyższy poziom bezpieczeństwa. -- Marek |
|