o odrazie

Data: 2010-10-31 11:52:32
Autor: kochamspamWYTNIJTO
o odrazie
To jest twój pogląd-odczucie Boukun - i oczywiście mnóstwa innych.
Uzasadnić tego na zasadzie {bo 2+2=4} niestety się nie uda.
In vitro budzi u mnóstwa ludzi odrazę - może wszczepił ją nam Bóg a może Natura - nie wiadomo (wolno wybierać).
Tak czy owak jest w tym coś odrażającego - i nie należy tego odczucia się wstydzić, nawet kiedy nie umie się tego uzasadnić.
Odrazę budzi wiele rzeczy - aborcja, morderstwo, kara śmierci (niekiedy jedynie sprawiedliwa, choć konieczność jej zastosowania jest oczywiście przykra), kradzież, zboczenia seksualne (z homoseksualizmem włącznie), a nawet - kiedy lepiej to sobie uświadomić - w stosowaniu prezerwatyw jest też coś odrażającego, coś co plugawi akt miłosny.
Im większą coś budzi odrazę - tym większym jest złem.
I już.

Data: 2010-10-31 17:30:56
Autor: pluton
o odrazie
In vitro budzi u mnóstwa ludzi odrazę - może wszczepił ją nam Bóg a może
Natura - nie wiadomo (wolno wybierać).

No wlasnie, sam mialem to napisac. Chec posiadania dzieci jest ODRAZAJACA!
Czasem niektorzy przezwycieza te odraze i pozniej rodza sie takie Jarki i
Leszki.

Nullification

Data: 2010-11-01 00:18:28
Autor: Jaksa
o odrazie

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iak5fq$ta$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Czasem niektorzy przezwycieza te odraze i pozniej rodza sie takie Jarki i

Pół biedy!

Ale kiedy rodzą się takie plutony, to jest to doprawdy wbrew naturze,
twoja matka była siostrą twojego taty czy może jego córką?

Jaksa

Data: 2010-10-31 18:15:25
Autor: boukun
o odrazie

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000016.4ccd4a70newsgate.onet.pl...
[...]

Fakt, w gumie się tylko prostytutki pierdoli.... Choć ja miałem szczęście, w mojej młodości nie było jeszcze AIDS, nie wyprodukowali tego wirusa i mogłem się napierdolić do woli bez gumy... Co to za przyjemność pieprzyć się w gumie...

boukun

o odrazie