(o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia

Data: 2021-04-11 14:15:31
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
(o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia
   [o: z moją telefoniczną ( nie tylko taktyczną ) pomocą :o] * nasza * polska Alicja już na kotwicy w Buenos Aires : widać że zmachana , ale ( pod wpływem adrenaliny hormonu * walki * jeszcze jej nie ubywa ) z rozpędu wpadła nie tylko w uczelniane prace naszego klanu moja zaKochana też chce ją przywitać godnie : japońskimi projektami ( z miejscem dla Alicji ) więc jutro przyleci L-65 z naszej Nastolatki wspomaganiem sprawdzam im meteo , plan lotu i czy one sprawdzają moją ( jak po naprawie : uprawniającą do lotu ) kompletną checklist teraz , czekając na ich odpowiedź - potwierdzenie że wsjOK zerknąłem do e-gazet i chyba zdążę się z wami podzielić :    na początek (o; banał globalny ;o)     https://bit.ly/3a2eom5      Zdrowie mieszkańców sprowadzono do koronawirusowej koncepcji urzędników zdrowia publicznego     https://mfmeuron.blog.tdg.ch/archive/2021/04/09/reduite-au-concept-coronaviral-des-officiants-de-la-sante-publique.html#more      La santé des habitants réduite au concept coronaviral des officiants de la santé publique     (o; zgodnie z planem ;o)     https://bit.ly/3dS3rVq      Bomba w Wielkiej Brytanii: 60 do 70% ofiar * trzeciej fali *  to ...  zaszczepieni !     https://alternatif-bien-etre.com/coronavirus/bombe-en-grande-bretagne-60-a-70-des-victimes-de-la-troisieme-vague-seraient-des-patients-vaccines/      Bombe en Grande-Bretagne : 60 ? 70% des victimes de  * la troisi?me vague *  sont  des  ...  vaccinés !     (o; i dla porównania ;o)     https://bit.ly/3wN1LFy      Szwecja odnotowała niższy wskaźnik śmiertelności niż większość Europy , pomimo braku blokady bez masek , itp .     https://fee.org/articles/sweden-saw-lower-mortality-rate-than-most-of-europe-in-2020-despite-no-lockdown/      Sweden Saw Lower Mortality Rate Than Most of Europe Despite No Lockdown    ale ( dusz ) pasterzy ( też ) trzeba słuchać jak na początku cywilizowania Australi : prowadząc stada tubylców ( rodziny z dziećmi ) zaganiali w przepaść (o; jak zwykle ;o) Gott mit uns po Pius XII papieżu Hitlera zgodnie z radycjami :    https://bit.ly/3daOAq9      Papież Franciszek pisze do Banku Światowego i Międzynarodowego Funduszu Walutowego z apelem o ,,Globalne zarządzanie" po COVID-19     https://guyboulianne.com/2021/04/09/le-pape-francois-ecrit-a-la-banque-mondiale-et-au-fonds-monetaire-international-pour-reclamer-une-gouvernance-globale-post-covid-19/      Le pape François écrit ? la Banque mondiale et au Fonds monétaire international pour réclamer une << Gouvernance globale >> post-COVID-19
   (o; czyli ;o)     https://bit.ly/3wPMSC7      Światowe Forum Ekonomiczne ostrzega przed cyberatakiem prowadzącym do upadku globalnego systemu finansowego     https://www.thelastamericanvagabond.com/wef-warns-cyber-attack-leading-to-systemic-collapse-global-financial-system/      WEF Warns Of Cyber Attack Leading To Systemic Collapse Of The Global Financial System     (o; przy okazji ? ;o) masy pogodzą się z losem i już nikogo nie zdziwi że zaBraknie np  prądu cierpliwie czekając , na ? ( cdn ) * co łaska *  https://pl.wikipedia.org/wiki/Rejent_Milczek      [o; oprócz szykowania ( się do ) wyłączenia prądu wciąż mają duuużo innej poWażnej pracy ;o]    https://www.armed-services.senate.gov/imo/media/doc/Maier_03-25-21.pdf      https://breakingdefense.com/2021/03/hits-misses-in-bidens-interim-national-security-guidance/      https://api.army.mil/e2/c/downloads/2021/03/23/eeac3d01/20210319-csa-paper-1-signed-print-version.pdf      amerykańskie siły specjalne, w tym organizacja operacji psychologicznych, aktywne zaangażowanie obcokrajowców w konfrontacje oraz walka z wrogą propagandą i " dezinformacją "  Oznacza to, że prawodawcy w USA dali zielone światło dla ekspansji tajnych operacji za granicą. Podczas gdy " walka z propagandą " oznacza szereg działań informacyjnych, na arenie międzynarodowej umieszczanie botów i trolli w mediach społecznościowych.     .. . . Do you
Believe what I say to you? . . .    https://youtu.be/1yFGmHav8LU      .. . . The move now is up to you There's nothing for you to lose Let's turn everything around We can break your walls Up we go . . .     (o: koniec tej przerwy :o) już
się zapowiada huczna kolacja  (o: itd :o) ________________

Data: 2021-04-12 17:03:55
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
(o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia
From: Jakub A. Krzewicki

. . . punkt odniesienia . . .

ano prowadzone są działanie wywiadowczo-researchingowe nie od dziś, od początku ludzkości:
   [o; jeszcze jeden ( klon ) u2 ? ;o] oPowiedzieć np piękną kobietę bez używania rąk jest możliwe też ( jasnoWidzieć ) palcem wskazującym * hackerów * produkujących majdany Abu Bakr al-Baghdadi * szczepionki * teraz brak prądu globalny made in USA & Co. wkrótce normalny jak * fale * COVID a ty ( tu ) widzisz ? podglądanie ? to mniej niż u2     https://youtu.be/Dr8QqgURBzE?t=3      naszych ogrodów (o: na tle tej epoki :o) Tu ( moje ) zaPisywanie jak ( w ocean ) butelka poniesiona ( z ) falą następną , wraca    znów blask gwiazd na tarasie w bujaku anfitriona kołysze dziecko jeszcze nienarodzone (o: uśpi :o)    chyba , nie przeszkadzam  teraz , klawiszami klikaniem jak świerszcza , ten sam dźwięk żeby wszystko * powiedzieć * kwiaty z ich zapachem i wietrzyk w gałęziach i pod drzewem ręcznik kąpielowy na trawę opadający z mojej zaKochanej przyTulenia , się nie da wrócić do klawiszy (o: itd :o)

Data: 2021-04-14 22:29:21
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
(o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia
  From :  Jakub A. Krzewicki

środki aktywne też widzę organizacje wywiadowcze stosują od początku działania techniczno-bojowe, inwigilację i propagandę https://docer.pl/doc/5nvs5 https://docer.pl/doc/n5ccev wszystko kwestia skali tych środków stała się po prostu tak duża, że nieznośna dla obywateli ilość przechodzi w jakość i korzystając ze wzorów radzieckich filerzy i żandarmi przejmują władzę - espionokracja
   ty też widziałeś teorie (o; spisowe ;o) w tym , co tu pisałem z pół roku temu dziś to już real ( Nowa ) Normalność wymagana prawie przez wszystkich * obywateli * ( nikogo - nic ) nie dziwi jak za hitlera ( itp przedstawicieli ) masy miernoty ( wszystkich krajów ) łączcie się wiarą w ( nową ) tzw * szczepionkę * itp łatwiej zBudować piramidy , katedry itp niż własną opinię ( zbędną ) nieznośną gdy wystarcza ( prawda ) statystyczna Ministerswa Prawdy google nie widzisz bez filtrów , np (o: jak ja :o) co ma być u was , za pół roku ( czyli : co będzie ) niepytany * odpowiadasz * mi jak IVR interactive voice response , w którym nie ma i nie będzie potrzebnej mi opcji    :o)      SHÔHA Satomura ???? (1524-1602)   ??? ???????? ?????   (????? ???????? ???????)      :o)      dziś ( tu ) nie będę próbował naMalować zapachu kwiatów itp _____________________     zmachany jestem ( ostatnio ) potrójnie : remontem ( nie tylko rzecznego ) parowca i Alicji ketch odświeżam (o: uaktualniam :o) a ( pomiędzy ) w przerwach uczę latać też polską Alicję __________ itd    spytałem czy chciałaby ( np z Polski ) kogoś do nas sprowadzić odpowiedziała że nie zna nikogo pasującego tu do nas . może dziesięć tysiący z którymi miała do czynienia w tym chyba z tysiąc znajomych najbliżsi przekonywali że zwariowała i nawet gdyby im dać jacht i zapewnić że tu będą mogli odŻyć się nie odważą [o; nie chcą wiedzieć , że jest inny świat poza * ich * jaskinią Platona ;o] smakować być , mogli tylko ( na pępowinie ) jak turyści ( itp ) zRobić selfie na szczycie góry i wrócić nawet tak się boją teraz virtualnie się bywa w telePracy i po videoPrzyjęcia spotkania każdy u siebie , przed swoim ekranem * we dwoje *  (o: masturbacja :o) więc zmieniam temat : jej ketch , łatwo zwodować gdy skończę instalować co jej potrzeba jeszcze , Gordon pomoże użytecznie uzupełnić (o: itd :o) kończę , tą ( przyziemną ) * alegorią * nie naPiszę ( ci ) zapachu ( naszych ) kwiatów ale może ( tym razem ) zauważysz konkrety ( twoje ) pogaduchy są jałowe , dla mnie niepotrzebnie ( wygoogleowałeś ) tracisz czas , też czytając , mnie nie odbierasz , bo nie masz czym     https://bit.ly/3ejbVFx      [o; do google'a itp nie potrzebujesz ( nie tylko ) zmysłu udziału ;o]     https://movingpoems.com/2016/09/rozmowa-z-kamieniem-conversation-with-a-stone-by-wislawa-szymborska/      Rozmowa z kamieniem      https://youtu.be/VGcypPgFSlo

Data: 2021-04-17 01:04:07
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
(o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia
   (o: z * dziennika * nawigacyjnego , czyli ;o)     https://bit.ly/3dmoHUi   https://www.bilibili.com/video/av44346596/   https://www.bilibili.com/video/av582664837/   https://fr-fr.facebook.com/Namienewsnetwork/videos/dear-diary-music-video-namie-amuro/1223065304399301/      wystarczająco wysoko nad naszym lądowiskiem wczoraj testowałem Alicję pewną siebie w L-65 sPróbowałem ją , rozproszyć się nie dała , ale zablokowałem radio , schowałem jej telefon i zacząłem udawać że mnie boli serce i się oPlułem pianą z kawałka mydła i (o; w końcu ;o) * zeMdlałem * a gdy mi ostrożnie pulsu szukała wydłubałem * bezpiecznik * od silników pod fotelem (o: moje dodatkowe zabezpieczenie prymitywne ale skuteczne :o)  przed uruchomieniem nie tylko przez dzieciaki bawiące się w nim , itp . w * konwulsjach * zerkałem na jej lądowanie wybrała najpewniejsze : bez kół na trawie tam dostałem wpierdol za udawanie później zrozumiała i wybaczyła też uCieszyła się odkryła że nie jest :    https://youtu.be/bB0nnxaFOgw   Fainting Goats vs Exercise Ball   https://youtu.be/_JF0Jys5ITc      burknęła że przyjmuje , ode mnie ten (o: spóźniony ale szczery ;o) oficjalny * chrzest równikowy * i czy mamy jeszcze jakieś ? upiliśmy ją , przy kolacji wyszło z niej [o; więcej niż ( szydło ) kozica ;o)    https://youtu.be/RG9TMn1FJzc?t=139
https://youtu.be/Hu8TJKMtmtI      chyba znalazła swoją ( brzydszą ) połówkę tutejszy chłopak ( nauczy ją hiszpańskiego ) już mają lepszy wspólny ( naukowy ) język i żadnych kompromisów im nie potrzeba . u nas trzy godziny do wschodu słońca moja zaKochana śniąc wyTrzeźwieje a mnie jak (o; smoka wawelskiego ;o) nigdy suszy kac też mentalny , bo znów [ ściągając e-pocztę czekam na uzupełnienie w wyobrażeniach ( odbiorców ) zŁapanie ostrości coraz wyraźniejszego projektu ] bezczynną chwilę spędzam u was czyli po drugiej stronie tzw * lustra * przeciwny biegun antyczna instrukcja jak rozpoznać szpiega wśród delegatów na przemówieniu pierwszego sekretarza ? tylko on ( nie śpi ) słucha , uważnie . Dziś * antyszczepionkowiec * itp jest rozpoznawany , w stadzie ( nie dryfuje , z * prądem * poprawności , bo ? ) to nawigator ! ! ! który chce wiedzieć gdzie jest i dokąd zmierza w przeciwieństwie do stada nasz klan nie musi mieć  wodza - przewodnika      https://youtu.be/r6jcqCm5C1Q   10 000 caribous emportés par les eaux   https://youtu.be/o0ik1BF6RXU   (o; dziś to już cyklon globalnego stada ;o)   https://youtu.be/mua526Gx7Io   gdy stado wyprzedzi przewodnika   https://youtu.be/gtQZlYIkWFY   może zablokować mu drogę   this drone footage shows a reindeer cyclone in all its glory   https://youtu.be/HOr8I0rh0hE   na wodzie trzeba wyholować  przewodnika ( Finlandia Syberia ) zwykle sam się nie wydostanie z takiego cyklonu stada krążącego ( do wyczerpania ) aż wszyscy utoną    PUBLIC HEALTH MAFIA ELIMINATING OPPOSITION? MAGUFULI IS NOT THE FIRST!      https://www.bitchute.com/video/SXDvSnDwUe3Y/      La mort étrange de celui qui avait défié l'OMS / John Magufuli (Tanzanie)      https://odysee.com/@JeanneTraduction:a/Magufuli:0       https://textup.fr/545269If      Dziwny przypadek amerykańskiej piechoty morskiej Prawie połowa odmawia szczepienia      Lo strano caso dei marines Usa Quasi la met? rifiuta il vaccino      https://www.ilgiornale.it/news/mondo/bufera-sui-marines-usa-40-loro-rifiuta-vaccino-1938097.html      Odmawiasz szczepienia, ale czy jesteś gotowy na wyrzutka?      You Refuse to Get Vaccinated, But Are You Ready to be an Outcast?      https://www.unz.com/mwhitney/you-refuse-to-get-vaccinated-but-are-you-ready-to-be-an-outcast/       WUHAN-GATES - 35. Mikrochip podskórny dla Covid. Pentagon pokazał wstrzykiwany Hydrogel (ufundowany przez Obamę)    https://bit.ly/3x2qnKA      WUHAN-GATES - 35. Under-skin Microchip for Covid. Pentagon Showed Iniectable Hydrogel (funded by Obama) to Control People      https://www.gospanews.net/2021/04/13/wuhan-gates-35-microchip-sotto-pelle-anti-covid-il-pentagono-svela-il-gel-iniettabile-finanziato-da-obama-per-controllarci/      WUHAN-GATES - 35. MICROCHIP SOTTO-PELLE ANTI-COVID. Il Pentagono svela il Gel Iniettabile, finanziato da Obama... Per controllarci!         Jak Angela Merkel chce znieść niemiecki federalizm przed opuszczeniem Kancelarii      https://bit.ly/3gfOuPV      Comment Angela Merkel veut abolir le fédéralisme allemand avant de quitter la Chancellerie      https://lecourrierdesstrateges.fr/2021/04/13/comment-angela-merkel-veut-abolir-le-federalisme-allemand-avant-de-quitter-la-chancellerie/      itd (o; koniec przerwy ;o)

(o; psychometria :o) epoki , punkt odniesienia