Data: 2009-07-02 15:28:40 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
dziś zrobiłem synchronizację gaźników mojego zxr400 domowym sposobem po przeanalizowaniu kilku internetowych rozwiązań i myślę że poniższy sposób jest banalnie prosty daje bardzo dobre efekty i możliwy do wykonania przez każdego.
na początek po co synchronizacja, aby każdy wybuch w cylindrze był jednakowej siły (równa praca silnika) aby całe paliwo wprowadzane do poszczególnych cylindrów było spalane (brak efektu zalewania cylindra). jak działa regulacja przepustnic w gaźniku: pierwsza i druga przepustnica jest regulowana jednocześnie jedną śrubą pomiędzy nimi, trzecia i czwarta też jednocześnie kolejną śrubą między nimi natomiast 1 i 2 oraz 3 i 4 przepustnica są regulowane śrubą między 2 a 3 gaźnikiem analizując kolejność regulacji można zauważyć że nie trzeba regulować ze sobą na raz wszystkich czterech przepustnic a można kolejno dwiema parami to jest: 1 z 2 potem 3 z 4 a następnie 1 z 4 lub 2 z 3 lub 2 z 4 lub 1 z 3 powyżej wymieniłem wszystkie możliwe kombinacje co to oznacza? że można przy pomocy jednej rurki wypełnionej wodą wymieszaną z farbą plakatową podłączonej do wyżej wymienionych par gaźników wyregulować czterogaźnikowy silnik i tak też wyregulowałem swojego zxr400 co potrzeba do zrobienia urządzenia do regulacji: 1.deska drewniana 2m długości 10 cm szerokości, 2.wężyk fi 6 przeźroczysty długości 3,5m 3.wężyki 2 sztuki fi 4 przeźroczyste długości 1m 4.wężyki 2 sztuki fi 4 gumowe długości 5 cm 5.wężyki 2 sztuki fi 4 przeźroczyste długości 1 cm 6.łączniki do wężyków fi 4 4 sztuki do deski przyczepiamy zszywkami lub gwoździami wężyk fi 6 tak aby tworzył literę U następnie wypełniamy wężyk wodą zabarwioną farbką plakatową do połowy wysokości kształtu U, kolejno bierzemy dwa łączniki i z jednej strony nakładamy wężyki fi 4 o długości 1 cm i wtykamy w wężyk fi 6 z drugiej strony na łączniki zakładamy wężyk fi 4, na końcówki wężyka fi 4 zakładamy po jednym łączniku a potem jeszcze rurki fi 4 gumowe aby się nie rozgrzewały po wetknięciu na króćce w bloku silnika tak przygotowane urządzenie ustawiamy obok motocykla do i tak jak powyżej podłączamy końcówki gumowe wężyków do króćców w silniku, silnik wcześniej oczywiście nagrzewamy odpalamy silnik i obserwując przeciąganie między cylindrami słupa wody w gałęziach litery U zrobionej z wężyka śrubką regulacyjną ustawiamy 1 z 2 gaźnikiem potem 3 z 4 a na koniec 1 z 3 lub 4 lub 2 z 3 lub 4 mi zabrało to 15 minut wszystkie elementy do budowy powyższego urządzenia można kupić w klepie motoryzacyjnym koszt to ok 16 złoty stosując inne końcowe wężyki gumowe można dokonywać synchronizacji w każdym innym motocyklu powodzenia -- |
|
Data: 2009-07-02 10:17:56 | |
Autor: ponury | |
o synchronizacji gaźników | |
witam. czyli skonstruowales taki prymitywny wakuometr
pzdr vivaldi bmw k 100 |
|
Data: 2009-07-02 17:27:50 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
ponury <vivaldivw@poczta.onet.pl> napisał(a):
witam. czyli skonstruowales taki prymitywny wakuometrczy prymitywny może ale jest znacznie bardziej dokładny niż zegarowy i rtęciowy -- |
|
Data: 2009-07-02 23:59:33 | |
Autor: Eskimos | |
o synchronizacji ga źników | |
On Thu, 2 Jul 2009 17:27:50 +0000 (UTC), "olob kowalski"
<bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: czy prymitywny może ale jest znacznie bardziej dokładny niż zegarowy No, powiedzmy że OK. rtęciowy A to po czym wnosisz? A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym go bedziesz regulować. Podobnie jak każde inne krótkoskokowe, wysilone, rzędowe, czterocylindrowe 400ccm. -- Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań |
|
Data: 2009-07-02 22:16:42 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Eskimos <eskimos@tegoniemaicpnet.pl> napisał(a):
On Thu, 2 Jul 2009 17:27:50 +0000 (UTC), "olob kowalski" po tym że woda jest lżejsza od rtęci i bardziej czuła od membrany zegara poza tym im cieńsza rurka tym jeszcze większa czułość a tym samym jeszcze większa dokładność w ustawieniu ciśnień A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym gowłaśnie tak chujowo chodził kiedy dawałem burakom do regulacji zegarami a po dzisiejszym włąsnym ustawieniu chodzi jak zegarek na wolnych obrotach przy 500 obrotach nie gaśnie -- |
|
Data: 2009-07-03 00:27:09 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 00:16:42 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> said:
A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym gowłaśnie tak chujowo chodził kiedy dawałem burakom do regulacji zegarami a po Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-) BTW - dżapskie buraki, które skonstruowały ten motocykl, pewnie też gówno wiedzą, bo 500 obrotów to raczej za mało dla wysokoobrotowego R4... -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-02 22:57:21 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał(a):
On 2009-07-03 00:16:42 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl>said: a po > dzisiejszym włąsnym ustawieniu chodzi jak zegarek na wolnych obrotachprzy > 500 obrotach nie gaśnieojajebie :) mało? a dlaczego mało? z jakich powodów mało umiesz to wytłumaczyć? zmuszam ciebie do myslenia :) -- |
|
Data: 2009-07-03 00:30:57 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
de Fresz pisze:
Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-) No niezly jest :) BTW - dżapskie buraki, które skonstruowały ten motocykl, pewnie też gówno wiedzą, bo 500 obrotów to raczej za mało dla wysokoobrotowego R4... Bo za nich myslaly pieniadze :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-02 22:58:01 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
de Fresz pisze:a ty co? za klakiera robisz -- |
|
Data: 2009-07-03 09:44:21 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 00:27:09 +0200
de Fresz wrote: >> A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym go Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej napisać nt. 'dlaczego 500 obrotów to za mało'? Myślałem, że jak silnik równo chodzi i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok. -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 09:51:19 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
Sqeeb pisze:
Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej napisać nt. Ja tam sie nie znam bo mam pustostan ale z tego co wiem to przy zbyt niskich obrotach pompa oleju bedzie podawac olej pod zbyt niskim cisnieniem. A czym to skutkuje to chyba wiadomo. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-03 01:09:59 | |
Autor: Artur Zabroński | |
o synchronizacji gaźników | |
On 3 Lip, 09:51, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to zmieni zdanie, prawdopodobnie nie napisze o tym. No chyba że wyklepie sobie nowe z blachy zamiast płacić XXX PLN :-) -- Artur |
|
Data: 2009-07-03 10:15:31 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
Artur Zabroński pisze:
Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to Nieno... Da rade :) W ogole pomijam fakt ze w motocyklu ktory nominalnie ma wolne obroty na poziomie 1150-1250 rpm ustawienie ich na 500 rpm jest miszczostfem sfiata. Az sie dziwie ze to w ogole jeszcze chodzi. Zgodnie z regulami sztuki juz dawno powinno zgasnac. O kulturze pracy silnika przy tych obrotach to juz w ogole nie mozna mowic. W nim wtedy wszystkie ruchome elementy dostaja strasznie po dupie. Chocby ze wzgledu na obroty korby i panewki maja przejebane a jesli dolozyc do tego praktycznie brak smarowania to do rozbiorki silnika jest juz krotka droga. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-03 01:22:16 | |
Autor: Artur Zabroński | |
o synchronizacji gaźników | |
On 3 Lip, 10:15, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas toWyklepać panewki z blachy? ;-) W ogole pomijam fakt ze w motocyklu ktory nominalnie ma wolne obroty naJa tego jestem świadom :-) W silniku przy tych obrotach nieźle musi wszystkim szarpać i walic po panewkach a całość pewnie chodzi jak silnik w ciągniku rolniczym ;-) -- Artur |
|
Data: 2009-07-03 13:51:08 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Artur Zabroński <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
On 3 Lip, 10:15, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:jak troszkę grzebiesz przy silnikach to zamiast tylko je składać i rozkładać czasem pomyśl na jakiej zasadzie działają mój przy 500 obrotach chodzi równiutko a to dlatego że każdy wybuch u cylindrze jest jednakowy a więc taki sam skład mieszanki i im bardziej jest on dokładniej dobrany tym równiej chodzi silnik nawet przy niskich obrotach tym samym mniej się grzeje, nie czuć z rury po wyłączeniu paliwa bo jest ono w całości spalane -- |
|
Data: 2009-07-03 07:12:06 | |
Autor: Artur Zabroński | |
o synchronizacji gaźników | |
On 3 Lip, 15:51, "olob kowalski" <bolo1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Nie wiem czy wiesz że: - pompa oleju jest zasilana z silnika - zatem ciśnienie oleju zależy od prędkości obrotowej silnika - przy niskiej prędkości obrotowej silnika ciśnienie jest mniejsze - przy niskim ciśnieniu, panewki na wale nie są smarowane wystarczająco dostatecznie co w rezultacie prowadzi do przyspieszonego zużycia tychże. Dodam jeszcze na koniec to, bo nie wiem czy wiesz silnik spalinowy, nawet 4 cylindrowy nie zapewnia ciągłej, jednakowej mocy przez cały obrót wału a raczej jest to taki pulsujący moment który przy niższych obrotach jest bardziej dotkliwy dla wszystkiego co kręci się w silniku. Ale co ja będę pisał jak Ty to z tych najmądrzejszych, bez pustostanów pod głowicą, napisali w serwisówce 1200 ale Ty mądrzejszy jesteś i ustawiłeś 500. -- Artur |
|
Data: 2009-07-03 14:19:15 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Artur Zabroński <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
On 3 Lip, 15:51, "olob kowalski" <bolo1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:= rozk=B3ada=E6wybu= ch ubardzie= j jestob= rotach= bo jest ono wystarczająco dotatecznie? czyli jak? to takie stwierdzenie jak "by żyło się lepiej" czyli jak? co w rezultacie prowadzi do przyspieszonego zu=BFycia tych=BFe. Dodamw= a=B3upustosta= n=F3w= iustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne chyba panewka w mózgu ci się zagrzała -- |
|
Data: 2009-07-03 18:26:09 | |
Autor: Jacot | |
o synchronizacji gaźników | |
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
ustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne chyba panewka w mózgu ci się zagrzała Stary, ja Cie prosze, dobrze piszesz o sprawie ale nie daj sie wciagac w te tonacje. Koledzy nazbyt przywykli do hodowania trolli i juz nie odrozniaja kiedy ktos pisze na temat i wie o czym pisze;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.jacot.ath.cx/ |
|
Data: 2009-07-03 21:50:18 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 14:19:15 +0000 (UTC)
olob kowalski wrote: ustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne chyba panewka w mózgu ci się zagrzała Nie weryfikuje czy mówisz prawde czy piszesz artystycznie, ale weź troche przyhamuj z twórczością. Dyskusje czystomerytoryczne lepiej sie czyta. -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-06 06:57:50 | |
Autor: Vir | |
o synchronizacji gaźników | |
tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne chyba panewka w mózgu ci się zagrzała A jednak :-( Vir Duża czarna bawarka |
|
Data: 2009-07-03 15:55:42 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 15:51:08 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> said:
jak troszkę grzebiesz przy silnikach to zamiast tylko je składać i rozkładać Napisz koniecznie coś więcej o regulacji składu mieszanki za pomocą wakuometru (wszystko jedno czy kupnego czy samoróby). Bo robi się coraz ciekawiej... -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 16:20:51 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 15:55:42 +0200
de Fresz wrote: On 2009-07-03 15:51:08 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> said: Kolor farby plakatowej też ma znaczenie. MSPANC -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 14:23:33 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Sqeeb <sqeeb@internet.community> napisał(a):
On Fri, 3 Jul 2009 15:55:42 +0200<bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl>= said:= i rozk=B3ada=E6wy= buch ubardz= iej jest= obrotachcor= az=20dla daltonisty nie -- |
|
Data: 2009-07-03 16:29:35 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
dla daltonisty nie weź sie moze doucz: http://www.wykop.pl/ramka/80981/zobacz-jak-postrzegaja-kolory-daltonisci-z-digg -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-07-03 14:45:04 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 01:22:16 -0700 (PDT)
Artur Zabroński wrote: Wyklepać panewki z blachy? ;-) No co Ty... Silnik we Władku to diesel o obrotach 180-1800rpm. Wiesz jak to ładnie 'pyrkoce'? ;-) -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 10:33:48 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 10:15:31 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:
Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to Na osłodę dodam, że jak mnie pamięć nie myli, manual do tego modelu zaleca ~1700, za to znajomej ZXR400 nie szło dobrze zestroić, gdy miał wolne poniżej 2000 rpm (się zdziwiłem jak wsiadłem). Jak jeszcze dojdzie zużycie gaźników nakładające się na chimeryczność tego silnika, to jest niezłą sztuką zestrojenie tego tak, żeby chodziło dobrze, zwłaszcza w górnych partiach obrotów, które ten silnik bardzo lubi. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 13:53:40 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> napisał(a):
On 2009-07-03 10:15:31 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:do wczoraj miałem te same problemy o których piszesz :)) dawałem do grzebania super polskim specjalistom co jak nie mają urządzenia to nie potrafią myśleć -- |
|
Data: 2009-07-03 16:00:57 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 15:53:40 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> said:
Na osłodę dodam, że jak mnie pamięć nie myli, manual do tego modeludo wczoraj miałem te same problemy o których piszesz :)) dawałem do Jak na razie przechwalasz się jak to teraz silnik zajebiście chodzi na wolnych (wuj tam, że o wiele za niskich). Jeśli kręci Cię tylko dłubanie, to kul, masz fajny mebelek, który jeszcze warczy. Ja tam jestem za to bardzo ciekaw, jak to to teraz ciągnie na średnich i wysokich obrotach i czy zapierdziela jak powinien. I niestety niezmiernie ubolewam nad tym, że nie mogę tego sam organoleptycznie zobaczyć i usłyszeć... -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 15:21:56 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
Sqeeb pisze:z tego co wiesz czy z tego co słyszałeś na wichurze bo wiedzieć a słyszeć to nie to samo poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony a więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika mniej ruchy wolniejsza wymiana oleju cholernie logiczne -- |
|
Data: 2009-07-03 17:25:08 | |
Autor: Easy | |
o synchronizacji gaźników | |
Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2l7mk$9dc$1inews.gazeta.pl... Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a): akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;) -- Easy Zielona Dziura Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni NT650V i NTNT650V ;) |
|
Data: 2009-07-03 15:36:56 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Easy <easy@motocykle.nospam.org> napisał(a):
wiadomości news:h2l7mk$9dc$1inews.gazeta.pl...chodzi >> > i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok.słyszeć > towysilony > ato że się rozkręciło 1000 silników i je zmontowało nie oznacza że zna się ich zasadę działania ale na pewno 1000 silników się rozkręciło i zmontowało -- |
|
Data: 2009-07-03 21:47:20 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 15:36:56 +0000 (UTC)
olob kowalski wrote: > akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;) Panie, rozmontować to każdy gupi umie, ale poskładać to już jest sztuka ;-) -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 17:40:40 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
Easy pisze:
akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;) Easy... to jest taka ogolna tendencja ostatnio, nie zauwazylas? kuczu ma pecha bo gdy z penwnym typem interlokutorów wejdzie w polemike uzywajac fachowych argumentow to sie okazuje ze jest technicznym abnegatem a do tego ostatnio okazalo sie, że wszystko ma ze szmalu a nie z wlasnej pracy. Nie umie sie facet sprzedac po prostu :) Mam taka teorie ze nie wchodzi na odpowiednio niski poziom komunikacji, nie bluzga, uzywa normalnej polszczyzny, znaków przestankowych a nie słowotoku itd. Dziwisz sie ze sie dogadac nie umieją? :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-07-03 18:09:03 | |
Autor: Easy | |
o synchronizacji gaźników | |
Użytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisał w wiadomości news:h2l8pk$d54$1inews.gazeta.pl... Easy pisze: przepraszam, zagalopowałam sie ;) -- Easy Zielona Dziura Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni NT650V i NTNT650V ;) |
|
Data: 2009-07-05 13:33:10 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony a więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana Cholernie logiczne ? Wyraznie nie wiesz po co jest olej w silniku. O panewkach i filmie olejowym slyszales ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-05 16:01:45 | |
Autor: Hinek | |
o synchronizacji gaźników | |
Skad czerpiesz te anielska cierpliwosc?
:] -- Hinek |
|
Data: 2009-07-05 20:39:36 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
olob kowalski pisze:wysilony a > więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymianamniej > ruchy wolniejsza wymiana olejuza dużo oglądasz reklam olejów shella chyba albo magnateca tam wałkują non stop o filmie olejowym widać tobie też reklamy się udzielają :) pewnie następnym razem opowiesz mi o przywierających molekułach do powierzchni trących i tego typu pierdoły reklamowe myślisz że jak przywalisz: "film olejowy" to wymięknę może laski które rwiesz na takie teksty zdejmą majty przez głowę ale mnie teksty z reklam nie biorą -- |
|
Data: 2009-07-05 23:33:32 | |
Autor: newrom | |
o synchronizacji ganików | |
On Sun, 5 Jul 2009 20:39:36 +0000 (UTC), "olob kowalski"
<bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: myślisz że jak przywalisz: "film olejowy" to wymięknę może laski które rwiesz na takie teksty zdejmą majty przez głowę ale mnie teksty z reklam nie biorą Czyli przed ta reklama film olejowy nie istnial ? pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-07-05 23:47:03 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji ga�ników | |
newrom@spamcom.com pisze:
Czyli przed ta reklama film olejowy nie istnial ? Widocznie nie. Nawiasem mowiac Bolo powinien dostac za ten tekst jakas nagrode miesiaca czy cus :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 07:53:53 | |
Autor: newrom | |
o synchronizacji ga?ników | |
On Sun, 05 Jul 2009 23:47:03 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Widocznie nie. W takim razie odszczekuje wszystkie zle rzeczy ktore pisalem o tepych marketoidach, mylilem sie. Dzial marketingu jest najpotrzebniejszy ze wszystkich. Nawiasem mowiac Bolo powinien dostac za ten tekst jakas nagrode miesiaca czy cus :) Chyba powinien dostac zasade dzialania, nagrode powinien sobie sam wystrugac. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-07-06 00:03:07 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
za dużo oglądasz reklam Widocznie. A teraz poszukaj sobie w enternecie hasel "lozyska slizgowe", "panewki", "lozyskowanie walow korbowych" itp. A potem napisz do autorow tekstow to, co napisales mi :) Kurka i Kaminskiego nie zjebiesz bo juz nie zyja a i reklam Castrola nie pewnie nie widzieli: http://www.youtube.com/watch?v=PHZVmyjm9v0 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 07:56:43 | |
Autor: newrom | |
o synchronizacji ganików | |
On Mon, 06 Jul 2009 00:03:07 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Kurka i Kaminskiego nie zjebiesz bo juz nie zyja a i reklam Castrola nie pewnie nie widzieli: Ale pracowali w komunistycznej tubie propagandowej PZPR. No! pozdr newrom ;) -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-07-06 14:13:42 | |
Autor: Leszek Karlik | |
o synchronizacji ganików | |
On Mon, 06 Jul 2009 07:56:43 +0200, <newrom@spamcom.com> wrote:
[...] Kurka i Kaminskiego nie zjebiesz bo juz nie zyja a i reklam Castrola nieAle pracowali w komunistycznej tubie propagandowej PZPR. Fanklub Sondy podłoży Ci bombę w motocyklu, zobaczysz. newrom ;)Leslie ;-) -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-07-06 08:00:22 | |
Autor: Ivam | |
o synchronizacji gaźników | |
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h2r7v8$qej$1news.onet.pl...
Widocznie. A teraz poszukaj sobie w enternecie hasel "lozyska slizgowe", "panewki", "lozyskowanie walow korbowych" itp. A potem napisz do autorow tekstow to, co napisales mi :) Ja bym jeszcze dolozyl haslo "hydrodynamika" w odniesieniu do lozysk slizgowych. Polecam otworzyc tez ksiazke, a nie tylko internet;) A z internetu to polecam jeszcze archiwum grupy i sobie poszukac o olejach, bo bylo duuuuuzo:P -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-07-06 08:37:44 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
Ivam pisze:
A z internetu to polecam jeszcze archiwum grupy i sobie poszukac o olejach, bo bylo duuuuuzo:P Grupa ta, jako zbiorowisko przyglupow i ignorantow, nie jest dla niego dosc wiarygodna. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 12:32:00 | |
Autor: All | |
o synchronizacji gaźników | |
"Kuczu" w news:h2s63s$chp$1news.onet.pl... /.../ Grupa ta, jako zbiorowisko przyglupow i ignorantow, nie jest dla niego dosc wiarygodna. Czasem zdarza sie w życiu małolata, iż dostrzega wokół wyłącznie "gorszych" od siebie. To oczywiście pokłosie środowiska, z którego wychylił gadającą głowę. Gorzej, gdy gostek zaczyna ekshibicjonistycznie latać z tym odkryciem na wierzchu, popisując się nim bez umiaru. Prędzej czy później dostaje w tyłek. Zdarza się, że w tych okolicznościach marnowane są prawdziwe talenty, bo środowisko z reguły nie lubi "lepszych od siebie", a już nie cierpi tych, którzy nie znają umiaru, refleksji, i nie szanują innych. Tu najwyraźniej zdarzył się przypadek braku poszanowania połączony z buńczucznością. Się wyrówna :). Sam zapał do rozumienia rzeczy i odkrywania reguł niezależnie od tego, że ktoś już je kiedyś odkrył, jest jak najbardziej chwalebny. Kuczu Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :). Sądzę, że klimat spotkania był w porządku, tak jak zawsze. Spotkałem też takich zapaleńców HD, którzy wprost poszukiwali zainteresowania dla siebie i swoich maszyn. Pozdrawiam All KLE pińcet http://www.wirall.net/sworam/v_016.html |
|
Data: 2009-07-06 12:48:48 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
All pisze:
Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :). Rzucilem, tyle ze tych zdjec sie nie da ogladac. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 13:17:54 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
o synchronizacji gaźników | |
Siemka
*** "All" Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :). To tak, pierwsza fota i juz plama i to jaka...taki ancfalt, taki winkiel i.....??? i nozesz 75 kmh na budziku... -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-07-06 14:43:10 | |
Autor: Monster | |
o synchronizacji gaźników | |
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka jaki winkiel,to najdłuższa prosta w okolicy:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-07-06 15:11:49 | |
Autor: All | |
o synchronizacji gaźników | |
"Tytus z Fabryki" w news:h2sn3d$p8g$1nemesis.news.neostrada.pl... /.../ Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :). To tak, pierwsza fota i juz plama i to jaka...taki ancfalt, taki winkiel i.....??? :)). No wiem, wiem, plama jak cholera. Można co najwyżej uwzględnić fak, że na klacie jest kamera i to tak wysoko, że szczęki zamknąć się nie da. W tym układzie niczego szalonego, jeśli chodzi o budzik, raczej nie będzie :). Ale za to winkielki we wszystkich możliwych kierunkach - jak najbardziej. Co do formy - też się zgodzę. Nie wszystkim cierpliwości starczy na klikanie. Gdyby włączyć jakiś slajdolot.... Z drugiej strony, takie zestawienia to raczej nie dla Kuczu, raczej dla tych, co o H-D marzą nocami :).... Dzieki Tytus za wgląd :). T i żółte All KLE pińcet ps. dla lubiących pokaz slaydów, wstawiłem to szlachetne złomowisko :) na: http://picasaweb.google.pl/All.SWORAM/Karpacz_HD# |
|
Data: 2009-07-06 15:22:37 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
All pisze:
Co do formy - też się zgodzę. Nie wszystkim cierpliwości starczy na klikanie. Ale to nie chodzi o klikanie ! Ja przy 3 fotce doznalem oczoplasu bo zdjecia sa zle zrobione. Nie rozumiem idei pstrykania szczegolow motocykli, zblizen, bez pokazania calego sprzeta. Oczy mi zdurnialy od zmian perspektywy. W sumie na kilku fotkach jest prawie ok, ale reszta do bani. No i skoro mialo byc o HD to skad tam Rocket III, Goldas i Vulcan ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 15:48:17 | |
Autor: All | |
o synchronizacji gaźników | |
"Kuczu" w news:h2str2$bhv$2news.onet.pl... /.../ Ale to nie chodzi o klikanie ! Ja przy 3 fotce doznalem oczoplasu bo zdjecia sa zle zrobione. Nie rozumiem idei pstrykania szczegolow motocykli, zblizen, bez pokazania calego sprzeta. Oczy mi zdurnialy od zmian perspektywy. Zgoda :). Zauważ - zaczynając temat również użyłem słowa "oczopląs". Tam, na miejscu, właśnie oczopląsu doznałem, więc może dlatego reportaż jest taki, jaki jest :). A "całe sprzęty" fotografują wszyscy! W sumie na kilku fotkach jest prawie ok, ale reszta do bani. No wiesz - ja tam się na H-D nie znam ;). Również tabliczki "wjazd tylko dla H-D" nie widziałem. A sprzęty były imponujące - szczególnie dwa takie, na których żadnego napisu nie uświadczysz. To pewnie ten Rocket III, co? Taki szczupły i mocno "udziwniony"? Kuczu All KLE pińcet bez chromów |
|
Data: 2009-07-03 10:38:32 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 09:44:21 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:
Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-)ż Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał itede, przy obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników z 800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500), po drugie w tym konkretnym przypadku jest to 1/3 tego, co zaleca producent - ale co oni tam się znają. Choć oczywiście nie wykluczam, że mało w życiu widziałem i mamy tu do czynienia z geniuszem strojenia gaźników, przy którym dżapscy inżynierowie, to leszcze z pustostanem w dyńkach... :-> -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 14:47:47 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 10:38:32 +0200
de Fresz wrote: Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał itede, przy obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników z 800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500), Ale mówisz o dużych pojemnościach czy również małych? Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie ta sama maszyna miała 900rpm. po drugie w tym konkretnym przypadku jest to 1/3 tego, co zaleca producent - ale co oni tam się znają. 'Panie, skoro to działa bez tych śrubek, to znaczy że one są niepotrzebne' ;-) -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 16:36:26 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
Sqeeb pisze:
Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała zawsze tak robią zeby sprzet nie gasł przy byle ruszaniu -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-07-03 21:26:01 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 03 Jul 2009 16:36:26 +0200
Arni wrote: > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała Po co? Przecież ten co zdaje powinien ogarniać każdego sprzęta. Przy niższych obrotach jest łatwiej? Hym... Ja bym się upierał, że na wyższych. Jak mam duże obroty na luzie, to nawet z samego sprzęgła ruszę, a jak jest tylko kilkaset rpm to raczej zgaśnie. No chyba, żeby odpowiednio długo go trzymać na półsprzęgle ale tak to można i z 6-stki ruszyć, o ile sprzęgło wytrzyma. -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 23:48:49 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
Sqeeb pisze:
On Fri, 03 Jul 2009 16:36:26 +0200 a gdzie to jest napisane? ten co zdaje ma zdac a nie umiec cokolwiek. Przynajmniej w Polsce. Przy niższych obrotach jest łatwiej? a gdzie to napisałem? Hym... Ja bym się upierał, no wytłumaczyłes dobrze. Ja o tym pisałem wiec o co pytasz? -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-07-04 07:21:44 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 03 Jul 2009 23:48:49 +0200
Arni wrote: no wytłumaczyłes dobrze. Ja o tym pisałem wiec o co pytasz? Widocznie źle Cie zrozumiałem ;-) -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 16:48:33 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 14:47:47 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:
Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem Dziwne wartości. Jak ja zdawałem, na topie w Wawie była SR250 i ona AFAIR powinna mieć 900-1000 rpm, a na kursach często ustawiali na 1500-1800. Ale nie jestem jakimś szczególnym znawcą pierdopędów i może o czymś nie wiem ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 21:26:52 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 16:48:33 +0200
de Fresz wrote: >> Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem Nie jestem żadnym znawcą więc pytam. Te 1500-1800 to żeby było łatwiej, tak? -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 08:56:59 | |
Autor: primuss | |
o synchronizacji gaźników | |
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
po tym że woda jest lżejsza od rtęci i bardziej czuła od membrany zegara większa dokładność w ustawieniu ciśnień A czy nie jest tak ze wieksza czulosc daje wieksza podatnosc na blad losowy regulacji (wieksza wariancja w kolejnych pomiarach)? taktylkopytamboniewiem -- pozdr., primuss FZ6n |
|
Data: 2009-07-03 13:59:31 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
primuss <kanturski.post@home.pl.usunto.i.to.te> napisał(a):
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):jeszcze losowy regulacji (wieksza wariancja w kolejnych pomiarach)? taktylkopytamboniewiemto co zauważyłem to podczas wkręcania na wyższe obroty fantastynie widać które przepustnice mają luzy to znaczy że podczas dodawania gazu jeden cylinder dostaje więcej powietrza a drugi mniej po to żeby za sekundę oba się wyrównały /fajnie to widać na przesuwających się słupach wody w rurkach/ co do błędu tak długo jak będzie równo silnik pracował wchodził i schodził z obrotów mam w dupie statystykę stosowaną do tego co opisałem -- |
|
Data: 2009-07-02 20:24:16 | |
Autor: Hinek | |
o synchronizacji gaźników | |
Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał Nie zebym sie czepial, ale widzisz - mamy rok 2009... Ale jak ktos chce byc Mac Gyverem to mozna i tak. Zdolnosc improwizacji czasami jest bezcenna - jednak vakuometr jest przyrzadem ktory mozna kupic bezproblemowo zawczasu. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2009-07-02 20:05:02 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Hinek <hinek@autograf.pl.invalid> napisał(a):
przez > każdego.niby XXI wiek ale stan wiedzy to z epoki kamienia łupanego tylko sklep zamiast własna głowa jak ktoś nie ma w głowie to ma ze sklepu ale w głowie nadal ma pustkę :) tak się składa że mogłem zapłacić frajerom z vwkulometrem żeby mi ustawili mogłem kupić sobie vakulometr ale stwierdziłem że kupowanie vakulometrów jest dla frajerów którzy mają pustostany w głowach :)) nie żebym się czepiał -- |
|
Data: 2009-07-02 22:17:05 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
niby XXI wiek ale stan wiedzy to z epoki kamienia łupanego tylko sklep zamiast własna głowa jak ktoś nie ma w głowie to ma ze sklepu ale w głowie nadal ma pustkę :) No zawsze mozna sobie nabic okladziny od tira na zuzyte klocki hamulcowe, mozna tez werezac ze spinaczy biurowych klamke sprzegla albo z kawalka plexi z Praktikera wymodelowac sobie szybe do owiewki. Mozna ? tak się składa że mogłem zapłacić frajerom z vwkulometrem żeby mi ustawili mogłem kupić sobie vakulometr ale stwierdziłem że kupowanie vakulometrów jest dla frajerów którzy mają pustostany w głowach :)) No to ja mam widocznie pustostan bo sobie kilka lat temu kupilem Carbtune i uzywalem go juz kilkadziesiat razy, skutecznie i bezstresowo. A wakuometr pisze sie przez "v". Nie zebym sie czepial. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-02 20:26:14 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
olob kowalski pisze:głowie > nadal ma pustkę :) do tego jeszcze nie doszedłem ale powoli dopiero się rozkręcam :)) ty lepiej nie zabieraj się za myslenie bo pojawi się tyle dymu co przy paleniu opony i głowa ci się zagrzeje :))) > tak się składa że mogłem zapłacić frajerom z vwkulometrem żeby miustawili > mogłem kupić sobie vakulometr ale stwierdziłem że kupowanie vakulometrów > jest dla frajerów którzy mają pustostany w głowach :)) zgadza się masz pustostan :) to raz po drugie myślenie ciebie boli i po trzecie czy ty wogóle myslisz choćby jadąc motocyklem? :)))) a może prawko też sobie kupiłeś a odpowiedzi wykułeś na blaszkę co? co do stresu ja swoje rurki też użyłem bezstresowo jak ktoś rozumie co robi i myśli to nie ma się czym stresować :)))) A wakuometr pisze sie przez "v". Nie zebym sie czepial.z polskiego miałem słabe trzy może dlatego nie wiem jak pisać vakulometr czy wakulometr ale sram na pisownię za to z matmy i z fizyki byłem lepszy :))) -- |
|
Data: 2009-07-02 22:48:05 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
do tego jeszcze nie doszedłem ale powoli dopiero się rozkręcam :)) To widac ty lepiej nie zabieraj się za myslenie bo pojawi się tyle dymu co przy paleniu opony i głowa ci się zagrzeje :))) wow > a może prawko też sobie kupiłeś a odpowiedzi wykułeś na blaszkę co? tak co do stresu ja swoje rurki też użyłem bezstresowo jak ktoś rozumie co robi i myśli to nie ma się czym stresować :)))) wow x 2 z polskiego miałem słabe trzy może dlatego nie wiem jak pisać vakulometr czy wakulometr ale sram na pisownię za to z matmy i z fizyki byłem lepszy :))) aha. To wiele wyjasnia. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-02 21:29:01 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
olob kowalski pisze:robi > i myśli to nie ma się czym stresować :))))czy > wakulometr ale sram na pisownię za to z matmy i z fizyki byłemlepszy :))) uderz w stół a nożyce się odezwą -- |
|
Data: 2009-07-02 23:35:36 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
uderz w stół a nożyce się odezwą No tak -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-02 22:20:32 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
olob kowalski pisze:wiesz ciebie wkurza najbardziej własna głupota to że jesteś takim burakiem i nie wpadłeś na to że banalnie prosto bez wydawania kasy na carbtuna lub zegary można synchronizować gaźniki ale ja opisałem sposób synchronizacji dla ludzi którzy w odróżnieniu od ciebie mają chęć mysleć i nie są burakami za których myslą pieniądze pozdrawiam -- |
|
Data: 2009-07-03 00:24:05 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
wiesz ciebie wkurza najbardziej własna głupota to że jesteś takim burakiem i nie wpadłeś na to że banalnie prosto bez wydawania kasy na carbtuna lub zegary można synchronizować gaźniki Poprosze o jeszcze ! Wysmienite jest to co piszesz :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-03 01:23:47 | |
Autor: Eskimos | |
o synchronizacji ga źników | |
On Thu, 2 Jul 2009 22:20:32 +0000 (UTC), "olob kowalski"
<bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: wiesz ciebie wkurza najbardziej własna głupota to że jesteś takim burakiem i nie wpadłeś na to że banalnie prosto bez wydawania kasy na carbtuna lub zegary można synchronizować gaźniki Ty, to może uruchom produkcję? Jak lepsze od Carbtuna, to sprzedawaj w tej samej cenie i pójdzie jak woda (z plakatówką). ~300PLN - ~16PLN i przebitka jak ta lala. ale ja opisałem sposób synchronizacji dla ludzi którzy w odróżnieniu od ciebie mają chęć mysleć i nie są burakami za których myslą pieniądze Jestem burakiem, bo za czesto reguluję gaźniki i pierdolę rzeźbienie w gównie, więc kupiłem doskonale sprawdzającego się i praktycznego Carbtuna? Ciekawa koncepcja, nie powiem. Ja rozumiem potrzebę chwili, brak 300zł do wydania na urządzenie używane stosunkowo rzadko i inne powody kombinacji z rurkami, plakatówkami itp. Jak działa i uregulowałeś, to OK. Ale dorabianie ideologii i autorytatywne stwierdzenie, że mój wakuometr jest najmojszy, najlepszy i w ogóle, a reszta chuja warta, to śmieszne jest. A jak jestes taki aptekarz i precyzja Carbtuna Ci nie wystarcza, to ustaw tego ZXRa (kilkunastoletniego jak mniemam)_idealnie_ równo czym tylko chcesz, po czym jedż się przejechac, zostaw go na noc (ostudź), odpal następnego dnia i sprawdź tym samym megaprecyzyjnym urządzeniem odczyty. Zdziwisz się. -- Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań |
|
Data: 2009-07-03 13:44:21 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Eskimos <eskimos@tegoniemaicpnet.pl> napisał(a):
On Thu, 2 Jul 2009 22:20:32 +0000 (UTC), "olob kowalski"burakiem i >nie wpadłeś na to że banalnie prosto bez wydawania kasy na carbtuna lub >zegary można synchronizować gaźniki wiedza jest po to żeby z niej korzystać a nie nią handlować buraki handlują bo tylko to potrafią >ale ja opisałem sposób synchronizacji dla ludzi którzy w odróżnieniu od >ciebie mają chęć mysleć i nie są burakami za których myslą pieniądze ciekawa koncepcja? a wiesz jak on działa? czy tylko używasz słowotoku, jak ci się zepsuje ciekawę czy kupisz nowego czy zrobisz tak jak napisałem Ja rozumiem potrzebę chwili, brak 300zł do wydania na urządzenie nie chodzi o lepsze ale o to że każdy kogo myślenie nie boli może wyregulować gaźniki kilka miesięcy temu pisałem posta z pytaniem jak wyregulować gaźniki na tej grupie i niczego się nie dowiedziałem teraz wiem dlaczego :))) jak za kogoś myślą pieniądze to co może komuś innemu doradzić A jak jestes taki aptekarz i precyzja Carbtuna Ci nie wystarcza, totak kilkunastoletniego jakoś nie kleję się do nowości jak much do gówna, wolę poznać to co mam a nie jeździć czymś co jak nie odpali to będziesz płakał na poboczu jakbyś się zesikał w majty wcale nie, stal ma to do siebie że się rozszerza pod wpływem temperatury tylko że każda przepustnica ulega temperaturza a nie tylko niektóre -- |
|
Data: 2009-07-03 16:12:14 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
wcale nie, stal ma to do siebie że się rozszerza pod wpływem temperatury tylko że każda przepustnica ulega temperaturza a nie tylko niektóre ani nie ma gaznikaow ze stali ani wytarcie przepustnic sie nijak nie ma prawa skompensowac temperaturowo. Ale na szczescie masz juz dwumetrowa deske - jest czym te dwa proste fakty wbic sobie do glowy. KJ |
|
Data: 2009-07-03 14:22:25 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał(a):
olob kowalski pisze:hahahahahaha tym otatnim zdaniem mnie rozbawiłeś hahahahaha dobre a czy ja pisałem o gaźnikach ze stali? chyba z problemy z mózgu przeszły ci na oczy -- |
|
Data: 2009-07-03 17:24:32 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
hahahahahaha tym otatnim zdaniem mnie rozbawiłeś hahahahaha dobre chcialem to mam za swoje za nadinterpretacje belkotu. Ide zapic ta tragedie, przepije kilka wakuometrow to bede uwazal nastepnym razem. KJ |
|
Data: 2009-07-03 16:45:47 | |
Autor: Eskimos | |
o synchronizacji ga źników | |
On Fri, 3 Jul 2009 13:44:21 +0000 (UTC), "olob kowalski"
<bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: ciekawa koncepcja? a wiesz jak on działa? Wiem. I nie ma w nim żadnej cieczy. jak ci się zepsuje ciekawę czy kupisz nowego czy zrobisz tak jak napisałem Kupię nowego. Ten mój zarobił już na siebie wielokrotnie i nie będę w plecy. A zepsuć się jakoś nie chce... A poza tym zachowujesz się, jakbyś odkrył Amerykę. Takie amatorskie urządzenia do synchronizacji to nic nowego i szczególnego. tak kilkunastoletniego jakoś nie kleję się do nowości jak much do gówna, Wspominając o kilkunastoletnim miałem na myśli zużycie (sam jeżdżę dziadkiem). Tu minimalny luz, tam minimalny luz, tu się rozszerzy, tam się wstąpi i całą aptekarską regulację wuj szczeli :) wcale nie, stal ma to do siebie że się rozszerza pod wpływem temperatury tylko że każda przepustnica ulega temperaturza a nie tylko niektóre Pierdupierdu. Sprawdź, to zobaczysz. Hint -> sprzęt kilkunastoletni. Podejrzewam, że żeby go rozjechać wystarczy nawet kilka porządnych przegazówek, bez jeżdżenia, studzenia itp. A tak w ogóle, to głupiś waść jak but. Bez odbioru. -- Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań |
|
Data: 2009-07-03 14:54:33 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Eskimos <eskimos@tegoniemaicpnet.pl> napisał(a):
On Fri, 3 Jul 2009 13:44:21 +0000 (UTC), "olob kowalski"taką spoatrzegawczość to mają dzieci w podstawówce a opisanie działanie nie polega na podaniu rodzaju i koloru obudowy no chyba że zatrzymałeś się na poziomie podstawówki >jak ci się zepsuje ciekawę czy kupisz nowego czy zrobisz tak jak napisałem zarobił na siebie dobre? A poza tym zachowujesz się, jakbyś odkrył Amerykę. ale nie dla ciebie :)) dla ciebie to kosmos taki sam jak zasada działania carbtuna >tak kilkunastoletniego jakoś nie kleję się do nowości jak much do gówna, Wspominając o kilkunastoletnim miałem na myśli zużycie (sam jeżdżę wstapić to się mogą gacie i uciskać w dupę >wcale nie, stal ma to do siebie że się rozszerza pod wpływem temperatury >tylko że każda przepustnica ulega temperaturza a nie tylko niektóre Pierdupierdu. Sprawdź, to zobaczysz. Hint -> sprzęt kilkunastoletni. hahahaha jak ja jestem głupi jak but to jaki ty musisz być? masz już dość hahahahahah a ja dopiero wchodzę na wysokie obroty cwaniaczku rekinie XXI wieku, szmalowny buraku -- |
|
Data: 2009-07-06 09:54:27 | |
Autor: kucik | |
o synchronizacji gaźników | |
Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Wiem. I nie ma w nim żadnej cieczy.taką spoatrzegawczość to mają dzieci w podstawówce a opisanie działanie nie zarobił na siebie dobre?no widzisz, urosniesz jeszcze, poznasz swiat jak twoj zxr400 zacznie jezdzic a tobie mamusia zafunduje prawko i kiedys odkryjesz ze motocykl tez moze zarabiac np. ja w wiekszosc cieplych dni zalatwiam sprawy w firmie na motocyklu zamiast w puszce. Da sie? ale nie dla ciebie :)) dla ciebie to kosmos taki sam jak zasada działaniaja nie znam zasady dzialania carbtuna i szczerze mowiac mam to w glebokim powazaniu, /czytaj: we dupie/. Tez burakiem jestem? Mam dobrego mechanika ktory ma carbtuna i potrafi go uzywac, a mi sie nie chce/nie mam czasu/stac mnie* oddac komus niemlody motocykl i wiem ze pozniej moge smigac caly sezon i bedzie latal./*niepotrzebne skreślić/ Wczoraj wrocilem z trasy po Rumunii, 2kkm nawinalem w 4 dni, a jakos przed wyjazdem poza poziomem oleju nic nie sprawdzalem, poprawialem, a od kilku lat motocykle serwisuja mi, jak to nazywasz "szmalowne buraki". Ty pewnie bys tydzien grzebal przy moto zeby nadawal sie na trase 1kkm i to w kolo komina. Wspominając o kilkunastoletnim miałem na myśli zużycie (sam jeżdżę wstapić to się mogą gacie i uciskać w dupęWidocznie narazie naprawiasz a nie jezdzisz swoim wymiataczem. Napisz w pazdzierniku ile dni jezdziles a ile grzebales przy nim... hahahaha jak ja jestem głupi jak but to jaki ty musisz być? znajdziesz gdzies jakis wydumany sposob na googlach, pozniej twierdzisz ze tylko tak da sie dobrze wyregulowac gazniki i w zaden inny sposob, a jak sie ktos inaczej odezwie to wyzywasz od burakow... Tak sie pytamboniewiem kto tu jest burakiem? Doswiadczony mechanik ktory po takich garazowych dlubaczach jak ty, juz dziesiatki motocykli reanimowal? Zalosny jestes. Bez odbioru -- Kucik FJ1200 |
|
Data: 2009-07-02 22:53:39 | |
Autor: Hinek | |
o synchronizacji gaźników | |
Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> napisał Nie sadze. Gdybys uczyl sie fizyki - wiedzialbys ze nie ma czegos takiego jak "vakulometr" czy tez "wakulometr". Nazwy ktore wymysliles sugeruja ze to jakis przyrzad do mierzenia kuli? Hmm..ale to juz nie moj problem. Sraj sobie dalej na co tylko chcesz. -- Hinek |
|
Data: 2009-07-02 23:06:54 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
Hinek pisze:
Nie sadze. Gdybys uczyl sie fizyki - wiedzialbys ze nie ma czegos takiego Nie plosz chlopaczka, niezly jest :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-03 01:35:19 | |
Autor: max | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu pisze:
Szkoda ze nie pomyslal co bedzie jak mu to wode z plakatowka zassa do silnika na rozjechanych gaznikach. |
|
Data: 2009-07-03 07:19:03 | |
Autor: Paweł Andziak | |
o synchronizacji gaźników | |
max pisze:
Kuczu pisze: Bedzie dymil na kolorowo? -- ganda FZR 1000 |
|
Data: 2009-07-03 08:42:49 | |
Autor: PanAdol | |
o synchronizacji gaźników | |
Cze
Użytkownik "max" <tecza6@go2.pl> napisał w wiadomości news:h2jg7m$1vr4$1news2.ipartners.pl... Kuczu pisze: Paten stary dobry i sprawdzony. Dawalem dawno temu opis : Zamiast wody z plakatowka zdecydowanie lepiej sprawdza sie olej silnikowy.... gestszy i wrazie zassanie nie ma problemu Tu dokladny opis - wystarczylo wczesniej poogooglowac ;) http://www.gs-classic.de/download/Franky_Synchro.pdf http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/2a466fdb94d19697/6e374b42a5754045?hl=pl&q=group:pl.rec.motocykle+author:panadol#6e374b42a5754045 Pzdr PanAdol Tygrys '01 |
|
Data: 2009-07-03 14:03:59 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
PanAdol <panadol@poczta.neostrada.pl> napisał(a):
Czehttp://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/2a466fdb9 4d 19697/6e374b42a5754045?hl=pl&q=group:pl.rec.motocykle+author:panadol#6e374b42a5 754045ten patent też analizowałem ale ten swój wziąłem z youtuba gość synchronizował dwucylindrowego bmw to uprościłem jego urzadzenie i po analizie śrub regulacyjnych w gaźniku zastosowałem do czterocylindrowca -- |
|
Data: 2009-07-03 14:00:42 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
max <tecza6@go2.pl> napisał(a):
Kuczu pisze:hahahahahahaha pewnie przy twoim rozumku tak by się stało :))) -- |
|
Data: 2009-07-03 10:49:06 | |
Autor: zbigi | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu napisał(a):
No zawsze mozna [...] Wal sie! :) Wcale nie byla z Praktikera a z profesjonalnej hurtowni materialow reklamowych :P -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-07-03 10:53:19 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
zbigi pisze:
Wal sie! :) Wcale nie byla z Praktikera a z profesjonalnej hurtowni materialow reklamowych :P A to przepraszam :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-03 08:23:45 | |
Autor: JaroKoń | |
o synchronizacji gaźników | |
Olob, daj se siana.
Rzucasz diamenty między świnie. Pozdrawiam |
|
Data: 2009-07-03 02:09:36 | |
Autor: Lisciasty | |
o synchronizacji gaźników | |
On 3 Lip, 08:23, "JaroKoń" <janr...@o2.pl> wrote:
Olob, daj se siana. Między pustostany! Choć świnie też tu się pewnie kryją :> Pozdrawiam Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/ -- Kawidlo GPZ 550 '82 Tygrys '05 |
|
Data: 2009-07-03 11:29:42 | |
Autor: Jasio | |
o synchronizacji gaźników | |
Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości news:19a75539-26bb-4551-bb6e-c80523f23d58g19g2000yql.googlegroups.com... On 3 Lip, 08:23, "JaroKoń" wrote: Olob, daj se siana. Kto mnie wołał czego chciał ? zebrałem się w com ta miał. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-07-03 15:34:58 | |
Autor: KLOSZ | |
[OT] | |
Lisciasty pisze:
.... Wiadomo cos z tymi trabami z Ogromnej Brytanii ? Wyslalem ku Tobie emalie, ale jakos no answer, wiec tu zapytuje grzecznie... |
|
Data: 2009-07-03 14:06:05 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
JaroKoń <janroko@o2.pl> napisał(a):
Olob, daj se siana.wiesz też do tego doszedłem :) -- |
|
Data: 2009-07-03 10:10:55 | |
Autor: mech | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski wrote:
dziś zrobiłem synchronizację gaźników mojego zxr400 domowym sposobem Podumał chłopak, poeksperymentował i postanowił się podzielić wiedzą pisząc całkiem wartościowego posta (a to nie zdarza się jest zbyt częste). A Wy się czepiacie jak tylko możecie. Dzięki olob. pozdrawiam, mech |
|
Data: 2009-07-03 01:16:41 | |
Autor: Artur Zabroński | |
o synchronizacji gaźników | |
On 3 Lip, 10:10, mech <mechUSUN...@vp.pl> wrote:
To nie o to chodzi tylko, że kolega zjebał wszystkich i nazwał ich debilami bo płacą za wakuometry. -- Artur |
|
Data: 2009-07-03 14:13:46 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Artur Zabroński <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
On 3 Lip, 10:10, mech <mechUSUN...@vp.pl> wrote:podzieli=E6= wiedz=B1hahahahahaha w przedszkolu jesteś idź poskarżyć się pani hahahahahaha tak to już jest że jak uderzysz w stół to głupole się odezwą -- |
|
Data: 2009-07-03 07:15:24 | |
Autor: Artur Zabroński | |
o synchronizacji gaźników | |
On 3 Lip, 16:13, "olob kowalski" <bolo1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Arni, nie da się może wyciąć onetowych gówniarzy? :-) -- Artur |
|
Data: 2009-07-03 16:52:34 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
Artur Zabroński pisze:
On 3 Lip, 16:13, "olob kowalski" <bolo1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: da sie ale to nie do mnie. Trzeba zebrac odpowiednio duzo argumentow i uderzyc na pl.news.admin ale nie sądze zeby onet tak po prostu odcieli :) Na indywidualne upodobania jest prosta metoda co nazywa sie KF. mentalny lub programowy. Jak ktos uzywa wyzwisk jako argumentow to nawet go nie czytam. aha - moj czytnik ma jeszcze szybszą metode jednoliterkową i dlatego niektore wątki sponsoruje literka "k' -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-07-03 22:12:39 | |
Autor: zbigi | |
o synchronizacji gaźników | |
Artur Zabroński napisał(a):
On 3 Lip, 16:13, "olob kowalski" <bolo1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:Wal sie na cyce, dobra? :) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-07-03 14:51:59 | |
Autor: huck | |
o synchronizacji gaźników | |
Użytkownik "Artur Zabroński" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:903e5ed4-f7d7-4409-a4b3-022cff931862c36g2000yqn.googlegroups.com... On 3 Lip, 10:10, mech <mechUSUN...@vp.pl> wrote: To nie o to chodzi tylko, że kolega zjebał wszystkich i nazwał ich debilami bo płacą za wakuometry. no nie no najpierw ktos sformulowal teze ze w 21 wieku nie mozna/ nie należy/ nie wypada * (niepoczebneskreslic) byc Makgajwerem i że robienie czegokolwiek zamiast kupowania jest passe, (szczegolnie w kontekscie kryzysu i wsparcia którego potrzebuja producenci) a kolega olob widac że świeży tutaj wdał się w niepotrzebna polemikę z Kuczem :-) zamiast chytrze wykorzystac jego zdolności polemiczne w celu wsparcia własnej tezy to tsk na podsumowanie huck PS droga redakcjo jak mam carbtuna a cały motocykliel wyrzeżbiłem sam to jestem na czasie (21 wiek ) bo sie koledzy ze mnie smieja że motocykliel taki inny nie sklepowy |
|
Data: 2009-07-03 10:17:08 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
mech pisze:
Podumał chłopak, poeksperymentował i postanowił się podzielić wiedzą pisząc całkiem wartościowego posta (a to nie zdarza się jest zbyt częste). A Wy się czepiacie jak tylko możecie. Ale czytales calosc czy tylko pierwszy post w watku ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-03 11:28:45 | |
Autor: mech | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu wrote:
Ale czytales calosc czy tylko pierwszy post w watku ?Całości nie, odpuściłem w okolicach roku 2009 i tego, że teraz się kupuje vakuometry, gdyż x kolejnych postów to już były dwustronne przepychanki mające niewiele wspólnego z pierwszym postem. Pozdrawiam, mech |
|
Data: 2009-07-03 10:43:34 | |
Autor: PanAdol | |
o synchronizacji gaźników | |
Patent w sieci ogolnie dostepny od dawna. Nawet na preclach conajmniej 2 razy kojarze. Wystarczylo wpisać wakuometr w google w pl.rec.motocykle. Pierwsza pozycja.... Pzdr PanAdol |
|
Data: 2009-07-03 19:10:18 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski <bolo1975@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): właśnie sprawdziłem jak kręci mój staruszek po regulacjach i muszę powiedzieć nie ten motocykl co wcześniej przy 1000obrotach na jedynce dodaję gazu a silnik wchodzi momentalnie na obroty bez żadnej dziury żadnego zaspania idealnie reaguje na ruch manetką
przy kolejnych biegach rwie że można z motocykla zlecieć, do samej góry brak jakiegokolwiek zaspania czy opóźnionej reakcji po powrocie po zgaszeniu sprawdziłem zapach z rury i tak jak wcześniej czuć było paliwo tak teraz brak takich zapachów nic co świadczy że całe paliwo zasysane do cylindra ulega spaleniu co też powoduje że cylindry nie są zalewane niespalonym paliwem tak więc ci którzy mają carbtuny, zegarki mogą je wyrzucić do śmietnika spróbójcie raz zrobić to rurką z wodą a sami przekonacie się że prymitywne jest najlepsze pozdrawiam -- |
|
Data: 2009-07-03 22:19:17 | |
Autor: zbigi | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski napisał(a):
A nie przyszlo ci do glowy, ze ten sam efekt uzyskalbys po normalnej regulacji powszechnie dostepnymi metodami? Czy to bedzie rabtune (na oczy tego nie widzialem) czy zestaw czterech wakuometrow zegarowych o przyzwoictej klasie zestawionych na jednej listwie, czy tez U-rurki wypelnione olejem. Po prostu zwykla, prawidlowa regulacja/synchronizacja. tak więc ci którzy mają carbtuny, zegarki mogą je wyrzucić do śmietnika spróbójcie raz zrobić to rurką z wodą a sami przekonacie się że prymitywne jest najlepsze Nie jest najlepsze. Ma szanse byc najdokladniejsze. Za to ma wiele innych wad, ktorych nie maja inne przyrzady. I dlatego upowszechnily sie wlasnie te "inne" przyrzady. -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-07-03 20:51:16 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
zbigi <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał(a):
olob kowalski napisał(a):dodaję > gazu a silnik wchodzi momentalnie na obroty bez żadnej dziury żadnego > zaspania idealnie reaguje na ruch manetkąbrak > jakiegokolwiek zaspania czy opóźnionej reakcjiczuć > było paliwo tak teraz brak takich zapachów nic być może ale chyba dlatego mam takie uprzedzenia bo wcześniej rzekomo miałem robione synchronizacje gaźników zegarami ale porównując to co miałem rok dwa temu robione i to co mam obecnie to jak niebo i ziemia być może zegary były ok ale obsługa zła tego nie wiem ale wiem że efekt końcowy w porównaiu z moją regulacją to kosmos > tak więc ci którzy mają carbtuny, zegarki mogą je wyrzucić do śmietnika > spróbójcie raz zrobić to rurką z wodą a sami przekonacie się żeprymitywne > jest najlepsze ja daję tylko propozycję oraz argumenty za nikogo nie zmuszam nikomu pistoletu do głowy nie przykładam chcesz zegarami rób zegarami chcesz carbtunem rób carbtunem każdego wybór -- |
|
Data: 2009-07-03 23:48:05 | |
Autor: Tytus | |
o synchronizacji gaźników | |
Siemka
*** zbigi A nie przyszlo ci do glowy, ze ten sam efekt uzyskalbys po normalnej ***olob kowalski być może ale chyba dlatego mam takie uprzedzenia bo wcześniej rzekomo miałem No i mamy przyklad jak wzburzone morze zostaje zalane oliwa spokoju i wlasnie dlatego Zbigu ma to "szczescie" ze jest nawiedzany znienacka przez fanow a kolega "olob kowalski" przy odrobinie dobrej woli ma szanse wpisac sie w kanon precla. I byc moze stanie sie wspolczesnym AdamemM - choc bez obrazy na to trzeba lat praktyki. Bo z tego co pamietam Adam to stary pateciarz z Zoliborza jest :) -- Tytus żółte najszybsze |
|
Data: 2009-07-05 09:53:47 | |
Autor: Demos | |
o synchronizacji gaźników | |
Czesc
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in news:h2lr04$qb7$1inews.gazeta.pl: A nie przyszlo Ci na mysl, ze moze nie czym a kto reguluje i to ma wplyw na jakosc regulacji?? PZDR Demos bez motura |
|
Data: 2009-07-05 20:45:56 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Demos <nospam@com.pl> napisał(a):
Czesczgadza się że ważne jest aby osoba dokonująca regulacji znała zasadę działania urządzenia którym dokonuje regulacji znała zakres błędu jaki może powstać podczas odczytu z urządzenia wahania poszczególnych wskaźników itd. choć sam możesz się przekonać czytając całą polemikę tego postu że polscy spece od regulacji znają urządzenia którymi się posługują przez wyszczególnienie z czego dane urządzenie jest zrobione a nie w jaki sposób działa bo gdyby znali zasadę działania sami by takie urzadzenie zrobili :))) -- |
|
Data: 2009-07-05 23:15:37 | |
Autor: Laphroaig | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski wrote:
działa bo gdyby znali zasadę działania sami by takie urzadzenie zrobili :))) Witam Hm, bardzo oryginalne podejscie. Ja znam zasade dzialania roweru ale by mi do glowy nie wpadlo, zeby samemu konstruowac rower. Zasade dzialania komputera tez znam. No i co z tego? Mam se go sam budowac? (a kiedys to robilem, ale wtedy jeszcze nie bylo nawet ZX81). Widze, ze Ty nalezysz do tych, co to wszystko wiedza i na wszystkim sie znaja. No bo tylko ty "myslisz", wszyscy inne to debile. Byl tutaj niedawno niejaki Grzybol, bardzo mi go przypomiasz -- pozdr Laphroaig dragstar classic |
|
Data: 2009-07-10 07:12:40 | |
Autor: zbigi | |
o synchronizacji gaźników | |
Laphroaig napisał(a):
olob kowalski wrote: A dlaczego nie? Ja tam sobie skonstruowalem w polowie lat 80 zeszlego stulecia i jezdzil calkiem przyzwoicice. A zwlaszcza jego nastepca :) Widze, ze Ty nalezysz do tych, co to wszystko wiedza i na wszystkim sie znaja. No bo tylko ty "myslisz", wszyscy inne to debile. No bo ogolnie jakos tak sklonnosc do nieladnego zacietrzewiania sie ewidentnie w narodzie wzrosla :/ -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-07-06 00:22:54 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
zgadza się że ważne jest aby osoba dokonująca regulacji znała zasadę działania urządzenia którym dokonuje regulacji znała zakres błędu jaki może powstać podczas odczytu z urządzenia wahania poszczególnych wskaźników itd. gdybys skonczył chociaz podstawówke to bys wiedział, że istnieją znaki interpunkcyjne i byś ich używał. Tego bełkotu nie da sie czytac -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |