Data: 2009-07-02 10:17:56 | |
Autor: ponury | |
o synchronizacji gaźników | |
witam. czyli skonstruowales taki prymitywny wakuometr
pzdr vivaldi bmw k 100 |
|
Data: 2009-07-02 17:27:50 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
ponury <vivaldivw@poczta.onet.pl> napisał(a):
witam. czyli skonstruowales taki prymitywny wakuometrczy prymitywny może ale jest znacznie bardziej dokładny niż zegarowy i rtęciowy -- |
|
Data: 2009-07-02 23:59:33 | |
Autor: Eskimos | |
o synchronizacji ga źników | |
On Thu, 2 Jul 2009 17:27:50 +0000 (UTC), "olob kowalski"
<bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: czy prymitywny może ale jest znacznie bardziej dokładny niż zegarowy No, powiedzmy że OK. rtęciowy A to po czym wnosisz? A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym go bedziesz regulować. Podobnie jak każde inne krótkoskokowe, wysilone, rzędowe, czterocylindrowe 400ccm. -- Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań |
|
Data: 2009-07-02 22:16:42 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Eskimos <eskimos@tegoniemaicpnet.pl> napisał(a):
On Thu, 2 Jul 2009 17:27:50 +0000 (UTC), "olob kowalski" po tym że woda jest lżejsza od rtęci i bardziej czuła od membrany zegara poza tym im cieńsza rurka tym jeszcze większa czułość a tym samym jeszcze większa dokładność w ustawieniu ciśnień A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym gowłaśnie tak chujowo chodził kiedy dawałem burakom do regulacji zegarami a po dzisiejszym włąsnym ustawieniu chodzi jak zegarek na wolnych obrotach przy 500 obrotach nie gaśnie -- |
|
Data: 2009-07-03 00:27:09 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 00:16:42 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> said:
A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym gowłaśnie tak chujowo chodził kiedy dawałem burakom do regulacji zegarami a po Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-) BTW - dżapskie buraki, które skonstruowały ten motocykl, pewnie też gówno wiedzą, bo 500 obrotów to raczej za mało dla wysokoobrotowego R4... -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-02 22:57:21 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał(a):
On 2009-07-03 00:16:42 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl>said: a po > dzisiejszym włąsnym ustawieniu chodzi jak zegarek na wolnych obrotachprzy > 500 obrotach nie gaśnieojajebie :) mało? a dlaczego mało? z jakich powodów mało umiesz to wytłumaczyć? zmuszam ciebie do myslenia :) -- |
|
Data: 2009-07-03 00:30:57 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
de Fresz pisze:
Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-) No niezly jest :) BTW - dżapskie buraki, które skonstruowały ten motocykl, pewnie też gówno wiedzą, bo 500 obrotów to raczej za mało dla wysokoobrotowego R4... Bo za nich myslaly pieniadze :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-02 22:58:01 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
de Fresz pisze:a ty co? za klakiera robisz -- |
|
Data: 2009-07-03 09:44:21 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 00:27:09 +0200
de Fresz wrote: >> A ZXR400 chodzi na wolnych obrotach chujowo, niezależnie czym go Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej napisać nt. 'dlaczego 500 obrotów to za mało'? Myślałem, że jak silnik równo chodzi i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok. -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 09:51:19 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
Sqeeb pisze:
Nie chce sie mieszać w tą farsę, ale mógłbyś coś więcej napisać nt. Ja tam sie nie znam bo mam pustostan ale z tego co wiem to przy zbyt niskich obrotach pompa oleju bedzie podawac olej pod zbyt niskim cisnieniem. A czym to skutkuje to chyba wiadomo. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-03 01:09:59 | |
Autor: Artur Zabroński | |
o synchronizacji gaźników | |
On 3 Lip, 09:51, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to zmieni zdanie, prawdopodobnie nie napisze o tym. No chyba że wyklepie sobie nowe z blachy zamiast płacić XXX PLN :-) -- Artur |
|
Data: 2009-07-03 10:15:31 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
Artur Zabroński pisze:
Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to Nieno... Da rade :) W ogole pomijam fakt ze w motocyklu ktory nominalnie ma wolne obroty na poziomie 1150-1250 rpm ustawienie ich na 500 rpm jest miszczostfem sfiata. Az sie dziwie ze to w ogole jeszcze chodzi. Zgodnie z regulami sztuki juz dawno powinno zgasnac. O kulturze pracy silnika przy tych obrotach to juz w ogole nie mozna mowic. W nim wtedy wszystkie ruchome elementy dostaja strasznie po dupie. Chocby ze wzgledu na obroty korby i panewki maja przejebane a jesli dolozyc do tego praktycznie brak smarowania to do rozbiorki silnika jest juz krotka droga. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-03 01:22:16 | |
Autor: Artur Zabroński | |
o synchronizacji gaźników | |
On 3 Lip, 10:15, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas toWyklepać panewki z blachy? ;-) W ogole pomijam fakt ze w motocyklu ktory nominalnie ma wolne obroty naJa tego jestem świadom :-) W silniku przy tych obrotach nieźle musi wszystkim szarpać i walic po panewkach a całość pewnie chodzi jak silnik w ciągniku rolniczym ;-) -- Artur |
|
Data: 2009-07-03 13:51:08 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Artur Zabroński <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
On 3 Lip, 10:15, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:jak troszkę grzebiesz przy silnikach to zamiast tylko je składać i rozkładać czasem pomyśl na jakiej zasadzie działają mój przy 500 obrotach chodzi równiutko a to dlatego że każdy wybuch u cylindrze jest jednakowy a więc taki sam skład mieszanki i im bardziej jest on dokładniej dobrany tym równiej chodzi silnik nawet przy niskich obrotach tym samym mniej się grzeje, nie czuć z rury po wyłączeniu paliwa bo jest ono w całości spalane -- |
|
Data: 2009-07-03 07:12:06 | |
Autor: Artur Zabroński | |
o synchronizacji gaźników | |
On 3 Lip, 15:51, "olob kowalski" <bolo1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Nie wiem czy wiesz że: - pompa oleju jest zasilana z silnika - zatem ciśnienie oleju zależy od prędkości obrotowej silnika - przy niskiej prędkości obrotowej silnika ciśnienie jest mniejsze - przy niskim ciśnieniu, panewki na wale nie są smarowane wystarczająco dostatecznie co w rezultacie prowadzi do przyspieszonego zużycia tychże. Dodam jeszcze na koniec to, bo nie wiem czy wiesz silnik spalinowy, nawet 4 cylindrowy nie zapewnia ciągłej, jednakowej mocy przez cały obrót wału a raczej jest to taki pulsujący moment który przy niższych obrotach jest bardziej dotkliwy dla wszystkiego co kręci się w silniku. Ale co ja będę pisał jak Ty to z tych najmądrzejszych, bez pustostanów pod głowicą, napisali w serwisówce 1200 ale Ty mądrzejszy jesteś i ustawiłeś 500. -- Artur |
|
Data: 2009-07-03 14:19:15 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Artur Zabroński <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
On 3 Lip, 15:51, "olob kowalski" <bolo1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:= rozk=B3ada=E6wybu= ch ubardzie= j jestob= rotach= bo jest ono wystarczająco dotatecznie? czyli jak? to takie stwierdzenie jak "by żyło się lepiej" czyli jak? co w rezultacie prowadzi do przyspieszonego zu=BFycia tych=BFe. Dodamw= a=B3upustosta= n=F3w= iustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne chyba panewka w mózgu ci się zagrzała -- |
|
Data: 2009-07-03 18:26:09 | |
Autor: Jacot | |
o synchronizacji gaźników | |
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
ustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne chyba panewka w mózgu ci się zagrzała Stary, ja Cie prosze, dobrze piszesz o sprawie ale nie daj sie wciagac w te tonacje. Koledzy nazbyt przywykli do hodowania trolli i juz nie odrozniaja kiedy ktos pisze na temat i wie o czym pisze;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.jacot.ath.cx/ |
|
Data: 2009-07-03 21:50:18 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 14:19:15 +0000 (UTC)
olob kowalski wrote: ustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne chyba panewka w mózgu ci się zagrzała Nie weryfikuje czy mówisz prawde czy piszesz artystycznie, ale weź troche przyhamuj z twórczością. Dyskusje czystomerytoryczne lepiej sie czyta. -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-06 06:57:50 | |
Autor: Vir | |
o synchronizacji gaźników | |
tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne chyba panewka w mózgu ci się zagrzała A jednak :-( Vir Duża czarna bawarka |
|
Data: 2009-07-03 15:55:42 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 15:51:08 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> said:
jak troszkę grzebiesz przy silnikach to zamiast tylko je składać i rozkładać Napisz koniecznie coś więcej o regulacji składu mieszanki za pomocą wakuometru (wszystko jedno czy kupnego czy samoróby). Bo robi się coraz ciekawiej... -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 16:20:51 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 15:55:42 +0200
de Fresz wrote: On 2009-07-03 15:51:08 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> said: Kolor farby plakatowej też ma znaczenie. MSPANC -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 14:23:33 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Sqeeb <sqeeb@internet.community> napisał(a):
On Fri, 3 Jul 2009 15:55:42 +0200<bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl>= said:= i rozk=B3ada=E6wy= buch ubardz= iej jest= obrotachcor= az=20dla daltonisty nie -- |
|
Data: 2009-07-03 16:29:35 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
dla daltonisty nie weź sie moze doucz: http://www.wykop.pl/ramka/80981/zobacz-jak-postrzegaja-kolory-daltonisci-z-digg -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-07-03 14:45:04 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 01:22:16 -0700 (PDT)
Artur Zabroński wrote: Wyklepać panewki z blachy? ;-) No co Ty... Silnik we Władku to diesel o obrotach 180-1800rpm. Wiesz jak to ładnie 'pyrkoce'? ;-) -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 10:33:48 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 10:15:31 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:
Jak kolega się sam przekona przy remoncie panewek za jakiś czas to Na osłodę dodam, że jak mnie pamięć nie myli, manual do tego modelu zaleca ~1700, za to znajomej ZXR400 nie szło dobrze zestroić, gdy miał wolne poniżej 2000 rpm (się zdziwiłem jak wsiadłem). Jak jeszcze dojdzie zużycie gaźników nakładające się na chimeryczność tego silnika, to jest niezłą sztuką zestrojenie tego tak, żeby chodziło dobrze, zwłaszcza w górnych partiach obrotów, które ten silnik bardzo lubi. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 13:53:40 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> napisał(a):
On 2009-07-03 10:15:31 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:do wczoraj miałem te same problemy o których piszesz :)) dawałem do grzebania super polskim specjalistom co jak nie mają urządzenia to nie potrafią myśleć -- |
|
Data: 2009-07-03 16:00:57 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 15:53:40 +0200, "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> said:
Na osłodę dodam, że jak mnie pamięć nie myli, manual do tego modeludo wczoraj miałem te same problemy o których piszesz :)) dawałem do Jak na razie przechwalasz się jak to teraz silnik zajebiście chodzi na wolnych (wuj tam, że o wiele za niskich). Jeśli kręci Cię tylko dłubanie, to kul, masz fajny mebelek, który jeszcze warczy. Ja tam jestem za to bardzo ciekaw, jak to to teraz ciągnie na średnich i wysokich obrotach i czy zapierdziela jak powinien. I niestety niezmiernie ubolewam nad tym, że nie mogę tego sam organoleptycznie zobaczyć i usłyszeć... -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 15:21:56 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
Sqeeb pisze:z tego co wiesz czy z tego co słyszałeś na wichurze bo wiedzieć a słyszeć to nie to samo poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony a więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika mniej ruchy wolniejsza wymiana oleju cholernie logiczne -- |
|
Data: 2009-07-03 17:25:08 | |
Autor: Easy | |
o synchronizacji gaźników | |
Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2l7mk$9dc$1inews.gazeta.pl... Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a): akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;) -- Easy Zielona Dziura Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni NT650V i NTNT650V ;) |
|
Data: 2009-07-03 15:36:56 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Easy <easy@motocykle.nospam.org> napisał(a):
wiadomości news:h2l7mk$9dc$1inews.gazeta.pl...chodzi >> > i sie nie dławi na najmniejszych możliwych obrotach to jest ok.słyszeć > towysilony > ato że się rozkręciło 1000 silników i je zmontowało nie oznacza że zna się ich zasadę działania ale na pewno 1000 silników się rozkręciło i zmontowało -- |
|
Data: 2009-07-03 21:47:20 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 15:36:56 +0000 (UTC)
olob kowalski wrote: > akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;) Panie, rozmontować to każdy gupi umie, ale poskładać to już jest sztuka ;-) -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 17:40:40 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
Easy pisze:
akurat w takim temacie z Kuczem bym za bardzo nie dyskutowała ;) Easy... to jest taka ogolna tendencja ostatnio, nie zauwazylas? kuczu ma pecha bo gdy z penwnym typem interlokutorów wejdzie w polemike uzywajac fachowych argumentow to sie okazuje ze jest technicznym abnegatem a do tego ostatnio okazalo sie, że wszystko ma ze szmalu a nie z wlasnej pracy. Nie umie sie facet sprzedac po prostu :) Mam taka teorie ze nie wchodzi na odpowiednio niski poziom komunikacji, nie bluzga, uzywa normalnej polszczyzny, znaków przestankowych a nie słowotoku itd. Dziwisz sie ze sie dogadac nie umieją? :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-07-03 18:09:03 | |
Autor: Easy | |
o synchronizacji gaźników | |
Użytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisał w wiadomości news:h2l8pk$d54$1inews.gazeta.pl... Easy pisze: przepraszam, zagalopowałam sie ;) -- Easy Zielona Dziura Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni NT650V i NTNT650V ;) |
|
Data: 2009-07-05 13:33:10 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony a więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana Cholernie logiczne ? Wyraznie nie wiesz po co jest olej w silniku. O panewkach i filmie olejowym slyszales ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-05 16:01:45 | |
Autor: Hinek | |
o synchronizacji gaźników | |
Skad czerpiesz te anielska cierpliwosc?
:] -- Hinek |
|
Data: 2009-07-05 20:39:36 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):
olob kowalski pisze:wysilony a > więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymianamniej > ruchy wolniejsza wymiana olejuza dużo oglądasz reklam olejów shella chyba albo magnateca tam wałkują non stop o filmie olejowym widać tobie też reklamy się udzielają :) pewnie następnym razem opowiesz mi o przywierających molekułach do powierzchni trących i tego typu pierdoły reklamowe myślisz że jak przywalisz: "film olejowy" to wymięknę może laski które rwiesz na takie teksty zdejmą majty przez głowę ale mnie teksty z reklam nie biorą -- |
|
Data: 2009-07-05 23:33:32 | |
Autor: newrom | |
o synchronizacji ganików | |
On Sun, 5 Jul 2009 20:39:36 +0000 (UTC), "olob kowalski"
<bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: myślisz że jak przywalisz: "film olejowy" to wymięknę może laski które rwiesz na takie teksty zdejmą majty przez głowę ale mnie teksty z reklam nie biorą Czyli przed ta reklama film olejowy nie istnial ? pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-07-05 23:47:03 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji ga�ników | |
newrom@spamcom.com pisze:
Czyli przed ta reklama film olejowy nie istnial ? Widocznie nie. Nawiasem mowiac Bolo powinien dostac za ten tekst jakas nagrode miesiaca czy cus :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 07:53:53 | |
Autor: newrom | |
o synchronizacji ga?ników | |
On Sun, 05 Jul 2009 23:47:03 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Widocznie nie. W takim razie odszczekuje wszystkie zle rzeczy ktore pisalem o tepych marketoidach, mylilem sie. Dzial marketingu jest najpotrzebniejszy ze wszystkich. Nawiasem mowiac Bolo powinien dostac za ten tekst jakas nagrode miesiaca czy cus :) Chyba powinien dostac zasade dzialania, nagrode powinien sobie sam wystrugac. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-07-06 00:03:07 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
za dużo oglądasz reklam Widocznie. A teraz poszukaj sobie w enternecie hasel "lozyska slizgowe", "panewki", "lozyskowanie walow korbowych" itp. A potem napisz do autorow tekstow to, co napisales mi :) Kurka i Kaminskiego nie zjebiesz bo juz nie zyja a i reklam Castrola nie pewnie nie widzieli: http://www.youtube.com/watch?v=PHZVmyjm9v0 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 07:56:43 | |
Autor: newrom | |
o synchronizacji ganików | |
On Mon, 06 Jul 2009 00:03:07 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Kurka i Kaminskiego nie zjebiesz bo juz nie zyja a i reklam Castrola nie pewnie nie widzieli: Ale pracowali w komunistycznej tubie propagandowej PZPR. No! pozdr newrom ;) -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-07-06 14:13:42 | |
Autor: Leszek Karlik | |
o synchronizacji ganików | |
On Mon, 06 Jul 2009 07:56:43 +0200, <newrom@spamcom.com> wrote:
[...] Kurka i Kaminskiego nie zjebiesz bo juz nie zyja a i reklam Castrola nieAle pracowali w komunistycznej tubie propagandowej PZPR. Fanklub Sondy podłoży Ci bombę w motocyklu, zobaczysz. newrom ;)Leslie ;-) -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-07-06 08:00:22 | |
Autor: Ivam | |
o synchronizacji gaźników | |
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h2r7v8$qej$1news.onet.pl...
Widocznie. A teraz poszukaj sobie w enternecie hasel "lozyska slizgowe", "panewki", "lozyskowanie walow korbowych" itp. A potem napisz do autorow tekstow to, co napisales mi :) Ja bym jeszcze dolozyl haslo "hydrodynamika" w odniesieniu do lozysk slizgowych. Polecam otworzyc tez ksiazke, a nie tylko internet;) A z internetu to polecam jeszcze archiwum grupy i sobie poszukac o olejach, bo bylo duuuuuzo:P -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-07-06 08:37:44 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
Ivam pisze:
A z internetu to polecam jeszcze archiwum grupy i sobie poszukac o olejach, bo bylo duuuuuzo:P Grupa ta, jako zbiorowisko przyglupow i ignorantow, nie jest dla niego dosc wiarygodna. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 12:32:00 | |
Autor: All | |
o synchronizacji gaźników | |
"Kuczu" w news:h2s63s$chp$1news.onet.pl... /.../ Grupa ta, jako zbiorowisko przyglupow i ignorantow, nie jest dla niego dosc wiarygodna. Czasem zdarza sie w życiu małolata, iż dostrzega wokół wyłącznie "gorszych" od siebie. To oczywiście pokłosie środowiska, z którego wychylił gadającą głowę. Gorzej, gdy gostek zaczyna ekshibicjonistycznie latać z tym odkryciem na wierzchu, popisując się nim bez umiaru. Prędzej czy później dostaje w tyłek. Zdarza się, że w tych okolicznościach marnowane są prawdziwe talenty, bo środowisko z reguły nie lubi "lepszych od siebie", a już nie cierpi tych, którzy nie znają umiaru, refleksji, i nie szanują innych. Tu najwyraźniej zdarzył się przypadek braku poszanowania połączony z buńczucznością. Się wyrówna :). Sam zapał do rozumienia rzeczy i odkrywania reguł niezależnie od tego, że ktoś już je kiedyś odkrył, jest jak najbardziej chwalebny. Kuczu Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :). Sądzę, że klimat spotkania był w porządku, tak jak zawsze. Spotkałem też takich zapaleńców HD, którzy wprost poszukiwali zainteresowania dla siebie i swoich maszyn. Pozdrawiam All KLE pińcet http://www.wirall.net/sworam/v_016.html |
|
Data: 2009-07-06 12:48:48 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
All pisze:
Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :). Rzucilem, tyle ze tych zdjec sie nie da ogladac. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 13:17:54 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
o synchronizacji gaźników | |
Siemka
*** "All" Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :). To tak, pierwsza fota i juz plama i to jaka...taki ancfalt, taki winkiel i.....??? i nozesz 75 kmh na budziku... -- T i żółte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-07-06 14:43:10 | |
Autor: Monster | |
o synchronizacji gaźników | |
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka jaki winkiel,to najdłuższa prosta w okolicy:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-07-06 15:11:49 | |
Autor: All | |
o synchronizacji gaźników | |
"Tytus z Fabryki" w news:h2sn3d$p8g$1nemesis.news.neostrada.pl... /.../ Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :). To tak, pierwsza fota i juz plama i to jaka...taki ancfalt, taki winkiel i.....??? :)). No wiem, wiem, plama jak cholera. Można co najwyżej uwzględnić fak, że na klacie jest kamera i to tak wysoko, że szczęki zamknąć się nie da. W tym układzie niczego szalonego, jeśli chodzi o budzik, raczej nie będzie :). Ale za to winkielki we wszystkich możliwych kierunkach - jak najbardziej. Co do formy - też się zgodzę. Nie wszystkim cierpliwości starczy na klikanie. Gdyby włączyć jakiś slajdolot.... Z drugiej strony, takie zestawienia to raczej nie dla Kuczu, raczej dla tych, co o H-D marzą nocami :).... Dzieki Tytus za wgląd :). T i żółte All KLE pińcet ps. dla lubiących pokaz slaydów, wstawiłem to szlachetne złomowisko :) na: http://picasaweb.google.pl/All.SWORAM/Karpacz_HD# |
|
Data: 2009-07-06 15:22:37 | |
Autor: Kuczu | |
o synchronizacji gaźników | |
All pisze:
Co do formy - też się zgodzę. Nie wszystkim cierpliwości starczy na klikanie. Ale to nie chodzi o klikanie ! Ja przy 3 fotce doznalem oczoplasu bo zdjecia sa zle zrobione. Nie rozumiem idei pstrykania szczegolow motocykli, zblizen, bez pokazania calego sprzeta. Oczy mi zdurnialy od zmian perspektywy. W sumie na kilku fotkach jest prawie ok, ale reszta do bani. No i skoro mialo byc o HD to skad tam Rocket III, Goldas i Vulcan ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-06 15:48:17 | |
Autor: All | |
o synchronizacji gaźników | |
"Kuczu" w news:h2str2$bhv$2news.onet.pl... /.../ Ale to nie chodzi o klikanie ! Ja przy 3 fotce doznalem oczoplasu bo zdjecia sa zle zrobione. Nie rozumiem idei pstrykania szczegolow motocykli, zblizen, bez pokazania calego sprzeta. Oczy mi zdurnialy od zmian perspektywy. Zgoda :). Zauważ - zaczynając temat również użyłem słowa "oczopląs". Tam, na miejscu, właśnie oczopląsu doznałem, więc może dlatego reportaż jest taki, jaki jest :). A "całe sprzęty" fotografują wszyscy! W sumie na kilku fotkach jest prawie ok, ale reszta do bani. No wiesz - ja tam się na H-D nie znam ;). Również tabliczki "wjazd tylko dla H-D" nie widziałem. A sprzęty były imponujące - szczególnie dwa takie, na których żadnego napisu nie uświadczysz. To pewnie ten Rocket III, co? Taki szczupły i mocno "udziwniony"? Kuczu All KLE pińcet bez chromów |
|
Data: 2009-07-03 10:38:32 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 09:44:21 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:
Ojajebie, jesteś chłopie boski ;-)ż Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał itede, przy obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników z 800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500), po drugie w tym konkretnym przypadku jest to 1/3 tego, co zaleca producent - ale co oni tam się znają. Choć oczywiście nie wykluczam, że mało w życiu widziałem i mamy tu do czynienia z geniuszem strojenia gaźników, przy którym dżapscy inżynierowie, to leszcze z pustostanem w dyńkach... :-> -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 14:47:47 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 10:38:32 +0200
de Fresz wrote: Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem jeszcze silnika który by chodził równo, dobrze się wkręcał itede, przy obrotach ustawionych po pierwsze tak nisko (dla większości silników z 800 to minimum, zwykle optymalnie to 1000-1200, a może być i z 1500), Ale mówisz o dużych pojemnościach czy również małych? Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała obroty na luzie równe 500rpm co mnie troche zdziwiło, bo na kursie ta sama maszyna miała 900rpm. po drugie w tym konkretnym przypadku jest to 1/3 tego, co zaleca producent - ale co oni tam się znają. 'Panie, skoro to działa bez tych śrubek, to znaczy że one są niepotrzebne' ;-) -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 16:36:26 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
Sqeeb pisze:
Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała zawsze tak robią zeby sprzet nie gasł przy byle ruszaniu -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-07-03 21:26:01 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 03 Jul 2009 16:36:26 +0200
Arni wrote: > Pamiętam do dziś, że na egzaminie kat. A, yamaha ybr 125 miała Po co? Przecież ten co zdaje powinien ogarniać każdego sprzęta. Przy niższych obrotach jest łatwiej? Hym... Ja bym się upierał, że na wyższych. Jak mam duże obroty na luzie, to nawet z samego sprzęgła ruszę, a jak jest tylko kilkaset rpm to raczej zgaśnie. No chyba, żeby odpowiednio długo go trzymać na półsprzęgle ale tak to można i z 6-stki ruszyć, o ile sprzęgło wytrzyma. -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 23:48:49 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
Sqeeb pisze:
On Fri, 03 Jul 2009 16:36:26 +0200 a gdzie to jest napisane? ten co zdaje ma zdac a nie umiec cokolwiek. Przynajmniej w Polsce. Przy niższych obrotach jest łatwiej? a gdzie to napisałem? Hym... Ja bym się upierał, no wytłumaczyłes dobrze. Ja o tym pisałem wiec o co pytasz? -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2009-07-04 07:21:44 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 03 Jul 2009 23:48:49 +0200
Arni wrote: no wytłumaczyłes dobrze. Ja o tym pisałem wiec o co pytasz? Widocznie źle Cie zrozumiałem ;-) -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 16:48:33 | |
Autor: de Fresz | |
o synchronizacji gaĹşnikĂłw | |
On 2009-07-03 14:47:47 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community> said:
Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem Dziwne wartości. Jak ja zdawałem, na topie w Wawie była SR250 i ona AFAIR powinna mieć 900-1000 rpm, a na kursach często ustawiali na 1500-1800. Ale nie jestem jakimś szczególnym znawcą pierdopędów i może o czymś nie wiem ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-07-03 21:26:52 | |
Autor: Sqeeb | |
o synchronizacji gaźników | |
On Fri, 3 Jul 2009 16:48:33 +0200
de Fresz wrote: >> Już Kuczu napisał o smarowaniu, ja za to dodam, że nie widziałem Nie jestem żadnym znawcą więc pytam. Te 1500-1800 to żeby było łatwiej, tak? -- Pozdrawiam, Sqeeb |
|
Data: 2009-07-03 08:56:59 | |
Autor: primuss | |
o synchronizacji gaźników | |
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
po tym że woda jest lżejsza od rtęci i bardziej czuła od membrany zegara większa dokładność w ustawieniu ciśnień A czy nie jest tak ze wieksza czulosc daje wieksza podatnosc na blad losowy regulacji (wieksza wariancja w kolejnych pomiarach)? taktylkopytamboniewiem -- pozdr., primuss FZ6n |
|
Data: 2009-07-03 13:59:31 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
primuss <kanturski.post@home.pl.usunto.i.to.te> napisał(a):
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):jeszcze losowy regulacji (wieksza wariancja w kolejnych pomiarach)? taktylkopytamboniewiemto co zauważyłem to podczas wkręcania na wyższe obroty fantastynie widać które przepustnice mają luzy to znaczy że podczas dodawania gazu jeden cylinder dostaje więcej powietrza a drugi mniej po to żeby za sekundę oba się wyrównały /fajnie to widać na przesuwających się słupach wody w rurkach/ co do błędu tak długo jak będzie równo silnik pracował wchodził i schodził z obrotów mam w dupie statystykę stosowaną do tego co opisałem -- |
|