o synchronizacji gaźników

Data: 2009-07-03 10:10:55
Autor: mech
o synchronizacji gaźników
olob kowalski wrote:
dziś zrobiłem synchronizację gaźników mojego zxr400 domowym sposobem

Podumał chłopak, poeksperymentował i postanowił się podzielić wiedzą pisząc całkiem wartościowego posta (a to nie zdarza się jest zbyt częste). A Wy się czepiacie jak tylko możecie.

Dzięki olob.

pozdrawiam,
mech

Data: 2009-07-03 01:16:41
Autor: Artur Zabroński
o synchronizacji gaźników
On 3 Lip, 10:10, mech <mechUSUN...@vp.pl> wrote:

Podumał chłopak, poeksperymentował i postanowił się podzielić wiedzą
pisząc całkiem wartościowego posta (a to nie zdarza się jest zbyt
częste). A Wy się czepiacie jak tylko możecie.

To nie o to chodzi tylko, że kolega zjebał wszystkich i nazwał ich
debilami bo płacą za wakuometry.

--
Artur

Data: 2009-07-03 14:13:46
Autor: olob kowalski
o synchronizacji gaźników
Artur Zabroński <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
On 3 Lip, 10:10, mech <mechUSUN...@vp.pl> wrote:

> Poduma=B3 ch=B3opak, poeksperymentowa=B3 i postanowi=B3 si=EA
podzieli=E6=
 wiedz=B1
> pisz=B1c ca=B3kiem warto=B6ciowego posta (a to nie zdarza si=EA jest zbyt
> cz=EAste). A Wy si=EA czepiacie jak tylko mo=BFecie.

To nie o to chodzi tylko, =BFe kolega zjeba=B3 wszystkich i nazwa=B3 ich
debilami bo p=B3ac=B1 za wakuometry.

--
Artur
hahahahahaha w przedszkolu jesteś idź poskarżyć się pani hahahahahaha

Data: 2009-07-03 07:15:24
Autor: Artur Zabroński
o synchronizacji gaźników
On 3 Lip, 16:13, "olob kowalski" <bolo1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

hahahahahaha w przedszkolu jesteś idź poskarżyć się pani hahahahahaha
tak to już jest że jak uderzysz w stół to głupole się odezwą

Arni, nie da się może wyciąć onetowych gówniarzy? :-)

--
Artur

Data: 2009-07-03 16:52:34
Autor: Arni
o synchronizacji gaźników
Artur Zabroński pisze:
[...]

da sie ale to nie do mnie. Trzeba zebrac odpowiednio duzo argumentow i uderzyc na pl.news.admin ale nie sądze zeby onet tak po prostu odcieli :) Na indywidualne upodobania jest prosta metoda co nazywa sie KF.
mentalny lub programowy. Jak ktos uzywa wyzwisk jako argumentow to nawet go nie czytam.

aha - moj czytnik ma jeszcze szybszą metode jednoliterkową i dlatego niektore wątki sponsoruje literka "k'

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-07-03 22:12:39
Autor: zbigi
o synchronizacji gaźników
Artur Zabroński napisał(a):
[...]

Wal sie na cyce, dobra? :)

Data: 2009-07-03 14:51:59
Autor: huck
o synchronizacji gaźników

Użytkownik "Artur Zabroński" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:903e5ed4-f7d7-4409-a4b3-022cff931862c36g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

no nie no najpierw ktos sformulowal teze ze w 21 wieku nie mozna/ nie należy/ nie wypada * (niepoczebneskreslic)
byc Makgajwerem i że robienie czegokolwiek zamiast kupowania jest passe, (szczegolnie w kontekscie kryzysu i wsparcia którego potrzebuja producenci)
a kolega olob widac że świeży tutaj wdał się w niepotrzebna polemikę z Kuczem :-) zamiast chytrze wykorzystac jego zdolności polemiczne w celu wsparcia własnej tezy
to tsk na podsumowanie
huck
PS
droga redakcjo jak mam carbtuna a cały motocykliel wyrzeżbiłem sam to jestem na czasie (21 wiek )
bo sie koledzy ze mnie smieja że motocykliel taki inny nie sklepowy

Data: 2009-07-03 10:17:08
Autor: Kuczu
o synchronizacji gaźników
mech pisze:

[...]

Ale czytales calosc czy tylko pierwszy post w watku ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-03 11:28:45
Autor: mech
o synchronizacji gaźników
Kuczu wrote:

Ale czytales calosc czy tylko pierwszy post w watku ?

Całości nie, odpuściłem w okolicach roku 2009 i tego, że teraz się kupuje vakuometry, gdyż x kolejnych postów to już były dwustronne przepychanki mające niewiele wspólnego z pierwszym postem.

Pozdrawiam,
mech

Data: 2009-07-03 10:43:34
Autor: PanAdol
o synchronizacji gaźników

Podumał chłopak, poeksperymentował i postanowił się podzielić wiedzą
pisząc całkiem wartościowego posta (a to nie zdarza się jest zbyt
częste). A Wy się czepiacie jak tylko możecie.

Patent w sieci ogolnie dostepny od dawna. Nawet na preclach conajmniej 2
razy kojarze. Wystarczylo wpisać wakuometr w google w pl.rec.motocykle.
Pierwsza pozycja....
Pzdr
PanAdol

o synchronizacji gaźników