Data: 2009-07-03 19:10:18 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski <bolo1975@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): właśnie sprawdziłem jak kręci mój staruszek po regulacjach i muszę powiedzieć nie ten motocykl co wcześniej przy 1000obrotach na jedynce dodaję gazu a silnik wchodzi momentalnie na obroty bez żadnej dziury żadnego zaspania idealnie reaguje na ruch manetką
przy kolejnych biegach rwie że można z motocykla zlecieć, do samej góry brak jakiegokolwiek zaspania czy opóźnionej reakcji po powrocie po zgaszeniu sprawdziłem zapach z rury i tak jak wcześniej czuć było paliwo tak teraz brak takich zapachów nic co świadczy że całe paliwo zasysane do cylindra ulega spaleniu co też powoduje że cylindry nie są zalewane niespalonym paliwem tak więc ci którzy mają carbtuny, zegarki mogą je wyrzucić do śmietnika spróbójcie raz zrobić to rurką z wodą a sami przekonacie się że prymitywne jest najlepsze pozdrawiam -- |
|
Data: 2009-07-03 22:19:17 | |
Autor: zbigi | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski napisał(a):
A nie przyszlo ci do glowy, ze ten sam efekt uzyskalbys po normalnej regulacji powszechnie dostepnymi metodami? Czy to bedzie rabtune (na oczy tego nie widzialem) czy zestaw czterech wakuometrow zegarowych o przyzwoictej klasie zestawionych na jednej listwie, czy tez U-rurki wypelnione olejem. Po prostu zwykla, prawidlowa regulacja/synchronizacja. tak więc ci którzy mają carbtuny, zegarki mogą je wyrzucić do śmietnika spróbójcie raz zrobić to rurką z wodą a sami przekonacie się że prymitywne jest najlepsze Nie jest najlepsze. Ma szanse byc najdokladniejsze. Za to ma wiele innych wad, ktorych nie maja inne przyrzady. I dlatego upowszechnily sie wlasnie te "inne" przyrzady. -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-07-03 20:51:16 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
zbigi <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał(a):
olob kowalski napisał(a):dodaję > gazu a silnik wchodzi momentalnie na obroty bez żadnej dziury żadnego > zaspania idealnie reaguje na ruch manetkąbrak > jakiegokolwiek zaspania czy opóźnionej reakcjiczuć > było paliwo tak teraz brak takich zapachów nic być może ale chyba dlatego mam takie uprzedzenia bo wcześniej rzekomo miałem robione synchronizacje gaźników zegarami ale porównując to co miałem rok dwa temu robione i to co mam obecnie to jak niebo i ziemia być może zegary były ok ale obsługa zła tego nie wiem ale wiem że efekt końcowy w porównaiu z moją regulacją to kosmos > tak więc ci którzy mają carbtuny, zegarki mogą je wyrzucić do śmietnika > spróbójcie raz zrobić to rurką z wodą a sami przekonacie się żeprymitywne > jest najlepsze ja daję tylko propozycję oraz argumenty za nikogo nie zmuszam nikomu pistoletu do głowy nie przykładam chcesz zegarami rób zegarami chcesz carbtunem rób carbtunem każdego wybór -- |
|
Data: 2009-07-03 23:48:05 | |
Autor: Tytus | |
o synchronizacji gaźników | |
Siemka
*** zbigi A nie przyszlo ci do glowy, ze ten sam efekt uzyskalbys po normalnej ***olob kowalski być może ale chyba dlatego mam takie uprzedzenia bo wcześniej rzekomo miałem No i mamy przyklad jak wzburzone morze zostaje zalane oliwa spokoju i wlasnie dlatego Zbigu ma to "szczescie" ze jest nawiedzany znienacka przez fanow a kolega "olob kowalski" przy odrobinie dobrej woli ma szanse wpisac sie w kanon precla. I byc moze stanie sie wspolczesnym AdamemM - choc bez obrazy na to trzeba lat praktyki. Bo z tego co pamietam Adam to stary pateciarz z Zoliborza jest :) -- Tytus żółte najszybsze |
|
Data: 2009-07-05 09:53:47 | |
Autor: Demos | |
o synchronizacji gaźników | |
Czesc
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in news:h2lr04$qb7$1inews.gazeta.pl: A nie przyszlo Ci na mysl, ze moze nie czym a kto reguluje i to ma wplyw na jakosc regulacji?? PZDR Demos bez motura |
|
Data: 2009-07-05 20:45:56 | |
Autor: olob kowalski | |
o synchronizacji gaźników | |
Demos <nospam@com.pl> napisał(a):
Czesczgadza się że ważne jest aby osoba dokonująca regulacji znała zasadę działania urządzenia którym dokonuje regulacji znała zakres błędu jaki może powstać podczas odczytu z urządzenia wahania poszczególnych wskaźników itd. choć sam możesz się przekonać czytając całą polemikę tego postu że polscy spece od regulacji znają urządzenia którymi się posługują przez wyszczególnienie z czego dane urządzenie jest zrobione a nie w jaki sposób działa bo gdyby znali zasadę działania sami by takie urzadzenie zrobili :))) -- |
|
Data: 2009-07-05 23:15:37 | |
Autor: Laphroaig | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski wrote:
działa bo gdyby znali zasadę działania sami by takie urzadzenie zrobili :))) Witam Hm, bardzo oryginalne podejscie. Ja znam zasade dzialania roweru ale by mi do glowy nie wpadlo, zeby samemu konstruowac rower. Zasade dzialania komputera tez znam. No i co z tego? Mam se go sam budowac? (a kiedys to robilem, ale wtedy jeszcze nie bylo nawet ZX81). Widze, ze Ty nalezysz do tych, co to wszystko wiedza i na wszystkim sie znaja. No bo tylko ty "myslisz", wszyscy inne to debile. Byl tutaj niedawno niejaki Grzybol, bardzo mi go przypomiasz -- pozdr Laphroaig dragstar classic |
|
Data: 2009-07-10 07:12:40 | |
Autor: zbigi | |
o synchronizacji gaźników | |
Laphroaig napisał(a):
olob kowalski wrote: A dlaczego nie? Ja tam sobie skonstruowalem w polowie lat 80 zeszlego stulecia i jezdzil calkiem przyzwoicice. A zwlaszcza jego nastepca :) Widze, ze Ty nalezysz do tych, co to wszystko wiedza i na wszystkim sie znaja. No bo tylko ty "myslisz", wszyscy inne to debile. No bo ogolnie jakos tak sklonnosc do nieladnego zacietrzewiania sie ewidentnie w narodzie wzrosla :/ -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-07-06 00:22:54 | |
Autor: Arni | |
o synchronizacji gaźników | |
olob kowalski pisze:
zgadza się że ważne jest aby osoba dokonująca regulacji znała zasadę działania urządzenia którym dokonuje regulacji znała zakres błędu jaki może powstać podczas odczytu z urządzenia wahania poszczególnych wskaźników itd. gdybys skonczył chociaz podstawówke to bys wiedział, że istnieją znaki interpunkcyjne i byś ich używał. Tego bełkotu nie da sie czytac -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC najlepsze auto dla motocyklisty '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |