oDesk - legalizacja

Data: 2011-02-26 11:26:36
Autor: witek
oDesk - legalizacja
On 2/26/2011 4:06 AM, Wojciech Jakubowski wrote:
Witam,

Jestem programistą i odkryłem niedawno innowacyjną platformę dla
freelancerów - oDesk.com

daj sobie spokój.
i tak nie przebijesz hindusów z ich ofertami  dolara za godzinę.

Data: 2011-02-26 22:47:22
Autor: tomek
oDesk - legalizacja
Dnia 2011-02-26, o godz. 11:26:36
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

> [...]
> freelancerów - oDesk.com

daj sobie spokój.
i tak nie przebijesz hindusów z ich ofertami  dolara za godzinę.

Rozumiem że stołujesz się w aro bo mają tańsze produkty niż np.
alma ;) ?

Tomek

Data: 2011-02-27 14:11:47
Autor: Pendrive
oDesk - legalizacja
W dniu 2011-02-26 18:26, witek pisze:
[...]

po za tym uwazam za ponizajace dla firmy wypisywanie ofert typu
"Z przyjemnoscia wykonamy Państwa zlecenie" i licytowanie sie z innymi firmami jak to wyglada na zlecenia.przez.net

oDesk - legalizacja