obcinacz (na śląsku)

Data: 2009-05-27 18:53:39
Autor: marcin.
obcinacz (na śląsku)
Witam,

jestem w malej potrzebie; mianowicie, czy ktos mieszkajacy w Tarnowskich  Gorach, Bytomiu, badz w okolicy dysponuje obcinaczem do pancerzy i moglby  mi jeden komplet pociac?

--
marcin.

Data: 2009-05-27 20:10:11
Autor: muk
[OT] Re: obcinacz (na śląsku)
On 2009-05-27 18:53, marcin. wrote:
Witam,

jestem w malej potrzebie; mianowicie, czy ktos mieszkajacy w Tarnowskich
Gorach, Bytomiu, badz w okolicy dysponuje obcinaczem do pancerzy i
moglby mi jeden komplet pociac?

To może być dobry sprawdzian idei Samopomocy :]

Pozdrawiam

Data: 2009-05-27 20:38:09
Autor: ToMasz
[OT] Re: obcinacz (na śląsku)
On 2009-05-27 18:53, marcin. wrote:
Witam,

[...]

SPAM
32 2813828 9:00-15:00
zapraszam

Data: 2009-05-27 20:43:24
Autor: Wooyek
obcinacz (na śląsku)
jestem w malej potrzebie; mianowicie, czy ktos mieszkajacy w
Tarnowskich Gorach, Bytomiu, badz w okolicy dysponuje obcinaczem do
pancerzy i moglby mi jeden komplet pociac?

A nie masz jakiegoś choć troszkę zaznajomionego serwisu, który by Ci pociął za free?

Data: 2009-05-27 20:55:16
Autor: MichałG
obcinacz (na śląsku)
marcin. pisze:
Witam,

jestem w malej potrzebie; mianowicie, czy ktos mieszkajacy w Tarnowskich Gorach, Bytomiu, badz w okolicy dysponuje obcinaczem do pancerzy i moglby mi jeden komplet pociac?

znacznie bardziej rozpowszechnione są szlifierki kątowe..... ;-)
(+ ew. drobny frez stożkowy)
Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-05-27 21:01:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
obcinacz (na śląsku)
Panie MichałG, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gvk2ak$hd2$1news.onet.pl> przy ul....

znacznie bardziej rozpowszechnione są szlifierki kątowe..... ;-)

A połączeniu z pilnikami typu iglak - sprawuje się świetnie.

Data: 2009-05-27 21:19:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
obcinacz (na śląsku)

jestem w malej potrzebie; mianowicie, czy ktos mieszkajacy w Tarnowskich Gorach, Bytomiu, badz w okolicy dysponuje obcinaczem do pancerzy i moglby mi jeden komplet pociac?

Dobre obcęgi dadzą radę.

zyga

obcinacz (na śląsku)