obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach

Data: 2015-12-23 14:07:42
Autor: J.F.
obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
Użytkownik "Krysteck"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:567999d1$0$22840$65785112@news.neostrada.pl...
Jak mają się ogłoszenia o pracę dostępne _JEDYNIE_ w obcym języku na polskiej stronie www.pracuj.pl
do ustawy o języku polskim? Czyż nie jest wymagana również polska wersja językowa? Rozumiem, że te ogłoszenia są skierowane są do osób władających perfekcyjnie językiem obcym, ale chyba nie tak to powinno wyglądać.

Ja tam nei wiem co ustawa, ale szukasz takiego pracownika, nierzadko do pracy za granica, a w dodatku na prywatnym portalu ... nie masz wiekszych zmartwien ?

J.

obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach