obecna promcja na abonament erze

Data: 2010-01-26 19:36:43
Autor: bolo
obecna promcja na abonament erze
Czy ktoś z grupowiczów korzysta z ostatniej oferty na abonament w erze?
Niedługo oferta się kończy a ja waham się czy zrezygnować z Tak Tak'a.
Interesuje mnie opcja z podwójną ilością  minut "na zawsze"
 do wszystkich operatorów stacjonarnych i komórkowych oprócz Play'a.
Czy istotnie można się zmieścić w opłacie abonamentowej bez konieczności
dopłacania dużych pieniędzy po malutkim przekroczeniu limitu minut?
Jak to działa?Jakie macie doświadczenia?

Data: 2010-01-26 19:45:30
Autor: osiek
bolo pisze:
Czy istotnie można się zmieścić w opłacie abonamentowej bez konieczności
dopłacania dużych pieniędzy po malutkim przekroczeniu limitu minut?
Jak to działa?Jakie macie doświadczenia?

Można
albo nie można... chyba wiesz ile wydzwaniasz minut i jako abo Cię interesuje? A stawki za przekroczenie abonamentu chyba nie są tajne?

Data: 2010-01-26 20:22:40
Autor: amBrose
obecna promcja na abonament erze
Jak to działa?Jakie macie doświadczenia?

play

jk

Data: 2010-01-26 20:24:07
Autor: bolo
obecna promcja na abonament erze
Dzięki!
Domyślam się że można lub nie można. Chodzi mi o to czy nie ma w tej ofercie żadnej "podpuchy"?
Pozdrawiam

Data: 2010-01-26 22:35:04
Autor: misc
Użytkownik "bolo" <kipi@interia.pl> napisał w wiadomości news:hjnct2$jp6$1mx1.internetia.pl...

do wszystkich operatorów stacjonarnych i komórkowych oprócz Play'a.

Dla mnie ta promocja to tak jakby "przedluzenie prącia ale z obcięciem jąder..."
Ciekawe jak dlugo jeszcze W3 bedzie doic kase od swoich abonentow na polaczeniach z playem?

misc

Data: 2010-01-27 13:41:47
Autor: Monse1
misc pisze:
[...]

Wyższa stawka nie jest wymysłem W3
PZD

Data: 2010-01-27 17:35:28
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-27 13:41, Monse1 wrote:

Ciekawe jak dlugo jeszcze W3 bedzie doic kase od swoich abonentow na
polaczeniach z playem?

Wyższa stawka nie jest wymysłem W3

Policz sobie, ile B3 zarabia na połączeniach między sobą, a ile między B3 a P4 :-P

Data: 2010-01-28 07:54:47
Autor: Monse1
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
On 2010-01-27 13:41, Monse1 wrote:

[...]

Tylko te pieniądze idą do P4

Data: 2010-01-28 09:14:56
Autor: Sergiusz Rozanski
On 2010-01-27 13:41, Monse1 wrote:

[...]

Chciałeś napisać _nie idą_, a napewno nie tyle ile myślisz.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-01-29 15:41:12
Autor: J.F.
obecna promcja na abonament erze
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com>
[...]

A ile obecnie wynosi MTR ?

J.

Data: 2010-01-27 03:49:36
Autor: Erazmus
On 26 Sty, 19:36, "bolo" <k...@interia.pl> wrote:
[...]

Minuta poza abonamentem 59 groszy ! Ja czekam na przeniesienie numeru
do PF i nigdy wiecej Ery.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-30 01:07:19
Autor: Jarek Ossowski
Użytkownik "Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomości news:53f82d72-805f-449f-930b-88251ad9aa32r24g2000yqd.googlegroups.com...
On 26 Sty, 19:36, "bolo" <k...@interia.pl> wrote:
Minuta poza abonamentem 59 groszy ! Ja czekam na przeniesienie numeru
do PF i nigdy wiecej Ery.

Zapomniałeś albo celowo nie napisałeś, że od taryfy Nowa Era 80 stawka ta wynosi 49 groszy za minutę połączenia...

Pzdr,
Jarek Ossowski

Data: 2010-02-03 09:38:05
Autor: Erazmus
obecna promcja na abonament erze
On 30 Sty, 01:07, "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]jare...@aster.pl
[spammmer.com]> wrote:
U ytkownik "Erazmus" <jacek.eraz...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:53f82d72-805f-449f-930b-88251ad9aa32r24g2000yqd.googlegroups.com...
On 26 Sty, 19:36, "bolo" <k...@interia.pl> wrote:

> Minuta poza abonamentem 59 groszy ! Ja czekam na przeniesienie numeru
> do PF i nigdy wiecej Ery.

Zapomnia e albo celowo nie napisa e , e od taryfy Nowa Era 80 stawka ta wynosi
49 groszy za minut po czenia...

Mówiłem o swojej taryfie  Nowa Era 40 .

--
pozdrawiam,