obecna promcja na abonament erze

Data: 2010-01-27 03:49:36
Autor: Erazmus
obecna promcja na abonament erze
On 26 Sty, 19:36, "bolo" <k...@interia.pl> wrote:
Czy ktoś z grupowiczów korzysta z ostatniej oferty na abonament w erze?
Niedługo oferta się kończy a ja waham się czy zrezygnować z Tak Tak'a.
Interesuje mnie opcja z podwójną ilością  minut "na zawsze"
 do wszystkich operatorów stacjonarnych i komórkowych oprócz Play'a.
Czy istotnie można się zmieścić w opłacie abonamentowej bez konieczności
dopłacania dużych pieniędzy po malutkim przekroczeniu limitu minut?
Jak to działa?Jakie macie doświadczenia?

Minuta poza abonamentem 59 groszy ! Ja czekam na przeniesienie numeru
do PF i nigdy wiecej Ery.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-30 01:07:19
Autor: Jarek Ossowski
Użytkownik "Erazmus" <jacek.erazmus@gmail.com> napisał w wiadomości news:53f82d72-805f-449f-930b-88251ad9aa32r24g2000yqd.googlegroups.com...
On 26 Sty, 19:36, "bolo" <k...@interia.pl> wrote:
Minuta poza abonamentem 59 groszy ! Ja czekam na przeniesienie numeru
do PF i nigdy wiecej Ery.

Zapomniałeś albo celowo nie napisałeś, że od taryfy Nowa Era 80 stawka ta wynosi 49 groszy za minutę połączenia...

Pzdr,
Jarek Ossowski

Data: 2010-02-03 09:38:05
Autor: Erazmus
obecna promcja na abonament erze
On 30 Sty, 01:07, "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]jare...@aster.pl
[spammmer.com]> wrote:
U ytkownik "Erazmus" <jacek.eraz...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:53f82d72-805f-449f-930b-88251ad9aa32r24g2000yqd.googlegroups.com...
On 26 Sty, 19:36, "bolo" <k...@interia.pl> wrote:

> Minuta poza abonamentem 59 groszy ! Ja czekam na przeniesienie numeru
> do PF i nigdy wiecej Ery.

Zapomnia e albo celowo nie napisa e , e od taryfy Nowa Era 80 stawka ta wynosi
49 groszy za minut po czenia...

Mówiłem o swojej taryfie  Nowa Era 40 .

--
pozdrawiam,