obejma tłumika...

Data: 2009-09-09 01:07:29
Autor: metalbeast
obejma tłumika...
....wzięła się i pękła ;(( sama.

jakoś powiązałem to na druty i taśmę, jeszcze jedno ucho trzyma, ale nie wiem ile ta prowizorka przetrzyma.
Jak w temacie, szukam obejmy do tłumika IXIL, na allegro nie ma nic takiego, w sklepie też nic... gdzie można to dorwać? wystarczy by była odpowiedniej średnicy i dość ładnie wyglądała ...

Data: 2009-09-09 01:00:15
Autor: Ditron
obejma tłumika...
On 9 Wrz, 01:07, "metalbeast" <ps...@-- -- -- -- -master.pl> wrote:

zdaje sie ze mam taka obejme
Zobacze dopiero w weekend i dam znać.

Data: 2009-09-09 11:35:51
Autor: metalbeast
obejma tłumika...

zdaje sie ze mam taka obejme
Zobacze dopiero w weekend i dam znać.

chodzi mi o takie coś: (wygrzebałem foto)
http://www.master.pl/~psych/moto/16-10/07.JPG

Data: 2009-09-09 03:25:28
Autor: Ditron
obejma tłumika...
On 9 Wrz, 11:35, "metalbeast" <ps...@-- -- -- -- -master.pl> wrote:
>zdaje sie ze mam taka obejme
>Zobacze dopiero w weekend i dam znać.

chodzi mi o takie coś: (wygrzebałem foto)http://www.master.pl/~psych/moto/16-10/07.JPG

heh :) no identycznej to nie mam, jest troche insza.
liczy sie obwod tlumika=obejmy - podam w weekend

Data: 2009-09-15 21:58:39
Autor: metalbeast
obejma tłumika...

heh :) no identycznej to nie mam, jest troche insza.
liczy sie obwod tlumika=obejmy - podam w weekend

w który weekend ?? narazie posklejałem na taśmę mc-gyvera i jezdzi

Data: 2009-09-15 21:23:33
Autor: Jasio
obejma tłumika...
Użytkownik "metalbeast" napisał w wiadomości news:h8orln$7pn$1ns.master.pl...

heh :) no identycznej to nie mam, jest troche insza.
liczy sie obwod tlumika=obejmy - podam w weekend

w który weekend ?? narazie posklejałem na taśmę mc-gyvera i jezdzi

"Przez życie możesz przejść używając dwóch rzeczy: wd-40 i taśmy powertape.
Jeżeli coś się rusza a nie powinno - użyj powertape.
Jeżeli coś się nie rusza a powinno - użyj wd-40."

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-09-15 22:29:14
Autor: Tytus
obejma tłumika...
Siemka

***Użytkownik "Jasio"
 "Przez życie możesz przejść używając dwóch rzeczy: wd-40 i taśmy
 powertape. Jeżeli coś się rusza a nie powinno - użyj powertape.
 Jeżeli coś się nie rusza a powinno - użyj wd-40."

Ach te wspolczesne wynalazki...kiedys wystarczal drut i izolacja...

--
       Tytus
żółte najszybsze

P.S. Ale Powertape klei monofilm w zaglach nieprawdopodobnie...
jeszcze poksipol i poksiline wypada mniec....

Data: 2009-09-15 23:06:23
Autor: Arni
obejma tłumika...
Tytus pisze:
Siemka

***Użytkownik "Jasio"
[...]

zamiast drutu stosuje sie trytytki

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-09-16 08:03:12
Autor: Jasio
obejma tłumika...
Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości news:h8ovkg$fmu$1inews.gazeta.pl...
Tytus pisze:
Siemka

***Użytkownik "Jasio"
[...]

Ale trytytką ani drutem nikogo nie zakneblujesz. A i na nadgarstkach takie brzydkie ślady zostaną.

Poza tym - chomika obwiązywać drutem? Bezysenysu.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-09-16 10:29:27
Autor: Tytus
obejma tłumika...
Siemka

*** "Jasio"
Ale trytytką ani drutem nikogo nie zakneblujesz. A i na nadgarstkach
 takie brzydkie ślady zostaną.
 Poza tym - chomika obwiązywać drutem? Bezysenysu.

Dlatego napisalem tez o izolacji

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-09-09 09:12:49
Autor: Ivam
obejma tłumika...
"metalbeast" <psych@-- -- -- -- -master.pl> wrote in message news:h86o4f$ik8$1ns.master.pl...
...wzięła się i pękła ;(( sama.

Chodzi Ci o taka obejme, ktora na tym zdjeciu jest tylko jedna?

http://www.motorcycle-superstore.com/productimages/OG/2007_Harris_Oval_Titanium_Race_Dual_Slip-On_Exhaust_(High_Mount).jpg

Nie rozumiem jak moze Ci jeszcze jedno ucho trzymac, ale mniejsza z tym... proponuje sobie dorobic taka obejme z plaskownika, albo blachy. Brak Ci umiejetnosci/narzedzi (czyli nozyc do blachy, pilki do metalu, wiertarki i mlotka) to poszukaj jakiegos rzemieslnika w Twojej okolicy. To nie powinno byc zbyt trudne.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-09-09 11:32:28
Autor: metalbeast
obejma tłumika...

Chodzi Ci o taka obejme, ktora na tym zdjeciu jest tylko jedna?

http://www.motorcycle-superstore.com/productimages/OG/2007_Harris_Oval_Titanium_Race_Dual_Slip-On_Exhaust_(High_Mount).jpg

tak, to jest dokładnie to, tylko że pełna, szeroka, niklowana.

Nie rozumiem jak moze Ci jeszcze jedno ucho trzymac, ale mniejsza z tym... proponuje sobie dorobic taka obejme z plaskownika, albo blachy. Brak Ci

no poprostu obejma ma na obu końcach otwory na śrubę. tworzą one uszy które ściska podkładka i niestety od wewnątrz pękło zaraz poniżej otworu na zgięciu. Sam nie chce tego dorabiać, bo nie będzie wyglądało. Owszem blaszka gruba nie jest i gdybym dorwał taką samą poniklowaną to może jeszcze bym się skusił.
A może da rade to pospawać? Choć ta cienka blaszka może tego nie wytrzymać...

blaszka pękła od wibracji, widać że materiał puścił bo krawędź jest poszarpana

Data: 2009-09-09 12:19:42
Autor: Ivam
obejma tłumika...
"metalbeast" <psych@-- -- -- -- -master.pl> wrote in message news:h87snh$asp$1ns.master.pl...
 niestety od wewnątrz pękło zaraz poniżej otworu na zgięciu.

Aaaa... to teaz kumam.

Sam nie chce tego dorabiać, bo nie będzie wyglądało. Owszem blaszka gruba nie jest i gdybym dorwał taką samą poniklowaną to może jeszcze bym się skusił.

Jakbys dorwal poniklowana, to pewnie bys brzydko porysowal;) Z nierdzewki byloby lepiej. Poza tym wygladaloby - zadna filozofia cos takiego zrobic.

A może da rade to pospawać? Choć ta cienka blaszka może tego nie wytrzymać...

Raczej mala szansa. Poza tym jak to bedzie wygladac?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-09-09 14:11:44
Autor: Kuczu
obejma tłumika...
Ivam pisze:
zadna filozofia cos takiego zrobic.

Nieno... Jasne. Wystarczy miec krawedziarke (chocby reczna) i walcarke do blach. Reszta to pikus :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-09-09 20:50:19
Autor: Ivam
obejma tłumika...
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h8862j$kov$1news.onet.pl...
Nieno... Jasne. Wystarczy miec krawedziarke (chocby reczna) i walcarke do blach. Reszta to pikus :)

Bez przesady... poza tym kto takich elementarnych narzedzi nie posiada;)

--
pzdr:
Ivam

obejma tłumika...